Perşembe, Aralık 08, 2011

Nakış gibi bir faaliyet



O kadar emindim ki o yüzden çocuğumu bile alet ettim. Koca koca harflerle yazacaktım bu faaliyetimiz FENERBAHÇE ye adanmıştır diye, zaten son zamanda çok ihmal etmiştim takımımı bir nevi teşekkürde etmek istedim.Bir plan böyle mi ince işlenir tabii ufakcık bir ayrıntıyı atlamışım sadece YENİLMEK.

Pazar günü düşündük okula faaliyet ne yapalım diye.Artık Eray’ın faaliyetlerine pek yardımcı olmak istemiyoruz ,yanında oturarak ufak tefek şeylere destek verelim dedik.Çiçeği internetten indirdim. Kesme işlemini tontalağım çok sevdiği için kes- yapıştır yapabiliriz dedim.Asil renklerimiz olan sarı-laciverti kullanabiliriz dedim de evde lacivert fon kağıdı yok mavi ile idare ederiz kimseciklerde kusurumuza bakmaz dedim.

Başlamadan önce de tontalağımı kenara çektim bak oğlum yarın babanın çok önemli bir denetimi var,çok sinirli baban ne derse desin kafa sallayıp he diyeceksin tamam mı dedim.Nanam anne dedi. Bugünlük idare edeceğiz oğlum o bizim babamız böyle günlerde birbirimize destek olmalıyız oğlum biz bir aileyiz dedim.Nanam anne dedi. Başladı kesmeye tontalak da verdiği sözü tutmadı sinir küpü olan babasını iyice deli etti.

Neyse kestik ben gösterdim bir sıra sarı bir sıra mavi yapıştıracaksın dedim.Sonra yapıştırma işlemi bitince çiçeğin suratını da kırmızı boyayıp suratını da Galatasaray’a ithaf  edecektik arkasından da kırmızı sana çok yakışıyor şarkısını raks ede ede söyleyecektik .Yani resmen nakış işler gibi planı da faaliyeti de işledik.Başta da dediğim gibi sadece bir ayrıntıyı atlamışım canım o kadar kusur bütün nakışlarda olurJ

Liderliği kaptırdık lakin yine lider olur benim Fenerbahçem ben umutluyum ,tontalığımın bu emeğini maaile olarak yine de biz takımımıza adıyoruz.Sonuçta biz pazara kadar değil mezara kadar Fenerbahçeliyiz.

80 yaşındaki annanem Galatasaraylı aslında ana-baba tarafım,tüm sülalem Galatasaraylı .Neyseki tüm sülalede mantıklı düşünen iki kişi çıkmış(ablam ve ben) da doğru olan Fenerbahçenin yolunu bulmuşuz.Neyse annanem akşam tontalağı sıkıştırıyor en büyük Galatasaray de bakayım dedirtmeye çalışıyor.Artık dünya öyle bir hal aldık ki mirim insan en sevdiklerine  bile arkasını dönemiyor :)

 Bir daha ki faaliyetimizde görüşmek ümidiyle esen kalın.


19 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

aynı şeyi ben geçen sezonki maçta yapmıştım.. ilk golü atınca minticik çocuğuma gs formasını giydirip resim çekmiş ve face koymuştum.. sonuç bir sürü dalga geçen mesaj.. o yüzden sonuca göre haraket etmek en iyisi galiba.. yok olan çocuklara oluyor :))

Nil dedi ki...

Hala geç kalmış sayılmazsınız Aylam. Sizi transfer edebiliriz. Maçı izlemedim yorum yapamayacağım. Gerçi yendiğimize bile şaşırdım ya. çünkü derbilerde hep faaliyetteki gibi yüz kızartır GS. biz de yensek de yenilsek de ASLANlar gibi takımımızın arkasındayız.
Muck öperim seni canım Aylam

Ayla dedi ki...

Sevgi o kadar emindim ki yeneceğine düşün totem bile yapmadım,ayy bu rahatlık bana nereden geldiyse olur böyle aksaklıklar neyse inşallah bir dahi ki sefere:)))

Nilhan seni kırmak istemem lakin saol ben almayayım dediğim gibi pazara kadar değil biz mezara kadar takımımızın arkasındayız.Ne yalan söyleyeyim bende yendiğinize şaşırdım.Pazardan hazırladık bu faaliyeti baksana bizdeki özgüvene işte böyle alırlar aşağıya,inşallah bir dahaki sefere dedik bizde bende senii öptüm şekerrr...

hypo dedi ki...

yenilgiden sonra biraz iç hesaplaşma.
ayaktayız, dimdikiz deme çabaları.
sarı laciverti tutmanın bahaneleri.
vallahi ne diyeyim üzülüyorum sana:)
gel erken daha. hangi takımı tutarsan tut ama fb'yi tutma.:)

Ayla dedi ki...

Cüneyt şimdi bırak beni analiz etmeyi aslında ben seni merak ediyorum.Ne olmuş acaba diyorum mesela.Yahu onca takım varken neden Fenerbahçe.Bu antifenerliliğin mutlaka bir sebebi olmalı diyorum bunun içinde galiba çokkkk eskilere gitmek lazım.

Bende derimki arkadaşım üç günlük dünya bırak şu Fenerbahçeme öfkeni hangi takımı tutarsak tutalım birbirimize destek olalım:)))

hypo dedi ki...

tatam tatammmm.
gel göztepeli olalım.
sarı da var. bir tek kırmızı farklı.
o da tr'yi temsil ediyor.
hem sen göztepeyi tutmanda gocunmazlık yapmazsın. ist. da da Göztepe semti var.
buluşalım bir orta yolda.
mesela beşiktaş'ta:)

annelili dedi ki...

Faaliyetiniz de, faaliyetinizin hikayesi de çok güzel...

Ayla dedi ki...

Birlik olalım, destek olalım derken gel birlikte takımı değiştirelim demedim.Ben ne olursa olsun değiştirmem takımımı ha birde anılarımı:))Hem nasıl kırmızı farklı oluyor ki Göztepe sarı kırmızı değil miydi?

Ayla dedi ki...

Annelili teşekkür ederim beğenmene sevindim.Baştan faaliyete başlarken biraz hainlik düşündük,Allahta reva görmedi tabiii:)))

hypo dedi ki...

sevgili arkadaşım,
her şeyin bir başlangıcı vardır.
takım değiştirmek bunun en güzel başlangıcıdır.
gel bırak inadı.
seni göztepeli yapalım.
zaten seneye küme düşürüleceksiniz, biz bu sene süper lige çıkarsak, süper ligde tutacak tek takım göztepe olacaktır.

Ayla dedi ki...

Bu konuda beni ikna etmeye çalışacağına bence git bir deveyi hendekten atlatmayı dene.Küme düşsün hem ne önemi var ki mesela sen 3 ligdeki bir takımı tutuyordun bu yıl geçti 2,lige.1ligden bir takım tutmayı sen bilmiyormuydun.Konuyu nereye bağlayacağım demek ki bunun hangi ligde olmasıyla alakası yok bunun sevgi bağı gönül bağı,kader bağı,anılarla vs. alakası var .O yüzden düşersekte ne olur benim için üzülme,dertlenme halleriz bir şekilde.

Hem başlangıç(takım değiştirmek için) demişken sen benden az biraz büyüksün ya onçün örnek davranış beklerim senden...

Nil dedi ki...

hypo devam et. göztepe'ye çağırman aslında takımından ayrılma yüzdesini düşürüyor ama ya tutarsa. Aylam senin için. Tutacak başka takım mı kalmadı. senin gibi asil bir hanfendü ye inan ki yakışmıyor be ya... :)

Ayla dedi ki...

Nilhan deme öyle deme öyle.Zaten ben hep diyorum ki Nilhan anne tarafından saraylıyız tamam da ben onlara çekmemişim ben babam gibi halkın içinden geldim.O yüzden de halkın takımı olan Fenerbahçeliyim.Hypo da boş yere kürek çekiyor işte ben hiç ihanet eder miyim takımıma ahh biz ne badireler atlattık da dönmedik takımımızdan

hypo dedi ki...

tontalağım gelir bir gün karşına.
der ki;
anacığım beni seviyorsan eğer, şu rengi soluk, sicili bozuk kulüp olan feneri tutma.
der ise.
senin alınacağın durumu merak ederek ömrümü çürütmek istemiyorum:)
şimdiden gel anne tarafından saraylı ama baba tarafından halk olan arkadaşım.
gel tut başka bir takım.
hem sus küçüğüm söz büyüğün demişler:)

Ayla dedi ki...

Şimdi cüneyt oğlum öğ-re-ne-cek ve böyle isteklerde bulunmayacak.Neyi mi başka düşüncelere,başka inançlara,başka hayatlara saygı duymayı, onları öyle kabul edip onlarla öyle yaşamayı öğrenecek benim oğlum ise öğrenecek(dilimi ısırıyorum büyük konuşmuş olmayayım)O yüzden halk insanı anam Fenerbahçeli ve sana sonsuz saygı duyuyorum diyecek o yüzden nema problema

Ha birde teker teker gelin be:)

bahriye-krm dedi ki...

her ne kadar maçı izleyememiş olsam da bir gs'yı olarak çoook mutlu oldum...ne de olsa fb'yi yenmek bizim için önemli bir konu :))
şaka bir ya kes-yapıştır demişken bilim çocuk dergisinin kasım sayısında çok güzel mozaik çalışması vardı...çiçeğinizi görünce o aklıma geldi...kerem çok keyif alarak yapmıştı...eray'ın da seveceğine eminim...raflar da hala verdır kasım sayısı...

Ayla dedi ki...

Bahriye öncelikle bir Fenerbahçeli olarak tebrik ederim sizi,iyi olan kazandı daha ne diyeyim....

İnternette gördüm bir mozaik çalışması bayıldım bayıldım bayıldım laki Eray'ı zorlardı ve sıkıldır.Mozaika çalışmaları çok seviyorum,mutlaka dergiye bakacağım.

Bu arada biraz önce paket elime ulaştı çok teşekkür ederim.Tontalağım fotoası yanımda yoktu yarın fotopğrafını koyup yayınlayacagım

bahriye-krm dedi ki...

ben de merak ediyordum...ulaşmasına çok sevindim...sabırsızlıkla bekliyorum o zaman :)))

Ayla dedi ki...

Dün bekliyordum aslında paketi santraldeki kıza gidip gidip soruyorum bir paketim olacaktı benim diye kıza illahlah ettirdim,1 saat önce geliniz paketiniz var dedi valla benden daha çok sevinmişe benziyordu eee ne de olsa benden kurtuldu kızcagız,saol bahriye çok mutlu ettin beni