Cuma, Aralık 09, 2011

Keçelerden gelen mutluluk


Blogda yazı yazmaya başladığımda hiç böyle olacağını düşünmemiştim.Yani yazımı yayınlayacak çıkacak, kayıtlarda bulunacaktı.Birileri ses vermeye başladıkça şaşırdım, kimileri ile mailleştik, telefonlaştık, görüştük bu süreçte çok güzel insanlar tanıdım.Ha bazen canım hiç sıkılmadı mı evet sıkıldı lakin güzelliklerin yanında bahsi bile geçmemeli.

Bu güzel insanlardan bir tanesi de yakışıklı Kerem’in annesi Bahriye.Enerjisini bir kere çok seviyorum.Bazı insanlar huzur verir ya insana işte Bahriye benim için o insanlardan.Geçen hafta bir çekiliş yaptı bildiğiniz üzere bende katıldım ve çekiliş bana çıktı ya çok şaşırdım.Çünkü gerçekten benim için ilktir:) Allahım bende de şans varmış demek ki diyip pek bir sevindim.Aslıda bizim santraldeki kız paket gelince benden daha çok sevinmişe benziyordu zannedersin ki paket ona gelmiş.Yooo yooo çarşambadan beri bana bir paket gelecekti gelmedi mi diye günde bilmem kaç kere arayıp rahatsız etmemim bu konuyla hiçbir alakası yok.Perşembe öğlen hediyem gelince kızın yüzünde bir rahatlama ifadesi vardı ya neyse.İşte bazı insanlar birilerini mutlu gördükçe mutlu olabiliyormuş demek :)dedim yanında ayrıldım

Bahriyeciğim çerçeveyi çok ama çok beğendim.Ellerine,emeğine ve güzel yüreğine sağlık.Senin de dediğin gibi içinde çok güzel bir hatıra sakladım.(tontalağımda yakışmış dimi)

Çekiliş demişken zevkle,hayranlıkla izlediğim bir blog var.Nihan’ın blogu.Nihan'ın blogunu izledikçe her seferinde Allahım ne yetenekler var diyorum.Hikayeleri,çizimlerde ki ince düşünülmüş ayrıntıları,renkleri herşeyi ama herşeyi çok seviyorum.Çekilişe bende katıldım.Allah'ın bildiğini kuldan ne saklayayım hediyelerin hepsi güzelde yastıkları ayrı bir sevdim.Pazartesi belli olacak bakalım o yastıklar kime gidecek eğer katılmak isterseniz bir tık

Ben bu haftamı çok mutlu geçirdim,herkese mutlu ama çok mutlu haftasonları....

Not:Çerçevem bu hafta işyerinde sergilenecek daha sonra tontalağımın odasında yerini alacak.Aslında işyerinde daha çok ihtiyacım var ona lakin götüreyim ben onu eve götüreyim:)))Tontalağımda az değil kardan adama nasıl da mayosuyla nispet yapıyor ama....

18 yorum:

g dedi ki...

bende bugün kar tanesi olma düşü kurmuş ve kardan adam çizmiştim:)
tesadüf.
eray çok yakışmış .ama kar ve kardan adam insanın içini ısıtıyor.Eray'da çok ısınmış:))

birde mutlu olmanıza çok sevindim.ÇünkÜ mutlu olabilmek artık çok zor:))

Haftasonuda mutlu olun.

SEVGİLER..

pasta köşesi dedi ki...

Ohhhh yakışmışki ne yakışmış tam bir bütünlük çerçeve ayrı güzel(kim yaptı tabi) kuzucuğunuz apayrı daha ne olsun sana kalan keyfini çıkarmak güle güle kullanın canım:)

Ayla dedi ki...

Gezgin gördüm çizimini blogunda da dedğim gibi sizleri gördükçe çizmeye heves ediyorum lakin kabiliyet yok çok üzügünüm:))

Evet evet çok ısındı kuzum baksana rengi bile dönmüş.Şaka bir yana bende çok sevdim kardan adamı bakıp bakıp mutlu oluyorum.Aslında bu hafta mutlu olmak için aaaacayip birşeyler olmadı ne bilim oğlum büyümüş gibiydi daha ılımlıydı, sohbetlerimiz onunla çok hoştu, hastalığı atlattım şükür herşeyin başıymış sağlık dedim bunun gibi.İçim hep kıpır kıpırdır allah bozmasın tabii.

Ayla dedi ki...

Pasta köşesi beni bir görsen çerçeveyde,tontalağıma da bakmaya doyamıyorum hatta çalışmamı sekteye uğrattı:))Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için,inşallah mutlulukla kullacağız...

Nihan dedi ki...

Aylacım ben de seni ve Eray ı sevgiyle ve mutlulukla izliyorum teşekkürler..:))

Ayla dedi ki...

Nihan rica ederim söylediklerimin hepsi gerçek.Pazartesiyi iple çekiyorummmmm

Nil dedi ki...

Aylacım tebrikler. şeytanın bacağını kırmışsın. bizim henüz böyle bir ilkimiz yok.

lakin hakikaten kardan adama nispet yapar gibi pozu tontalağın. çok beğendim çok :)

Ayla dedi ki...

Nilhancım inşallah öyle bir ilkin olur ya da şöyle diyeyim şans inşallah seni başka yerlerden yakalar.Bak bu tür şeylerde şansım olmadı benim ama başka başka yerlerden yakaladı beni ara ara.

Nilhan zaten benim oğlum çok nispetçidir birine çekmiş ama kim olduğunu söylemeyeceğim hiç:)))beğenmene sevindik canım teşekkür ederim.

New York'tan dedi ki...

Gule gule kullanin,blogu olmanin iyi tarafi, guzel insanlarla tanismak :)

Bol sans Nihan'in cekilisinde :)

Tibetin annesi dedi ki...

Kardanadam eriyecek birazdannnnn :))) tebrik ederim seni ;)

hypo dedi ki...

tebrik ederim.

Ayla dedi ki...

Sevgili Şeyma çok teşekkür ederim inşallah şansım yaver gider çünkü yastıkları çok sevdim hatta yerini bile hazır ettim:)Blogumu bu yüzden çok seviyorum biri uzun yazmayınca telaşlanıyorum garip bir duygu....

Sibel saol ne yalan söyleyeyim resmi onun içine yerleştirirken tıpkı senin gibi düşündüm sonra biraz hayalgücü ekledim.Aslında tontalak kaplıcada:)dışarısı da bildiğin buz ve kar var dışarıda:))

Cüneyt teşekkür ederim.

bahriye-krm dedi ki...

ayla'cım yüzümde kocaman bir gülücük oluşturdun...öncelikle bunun için ben sana çok teşekkür ederim...
ve yazdıkların;inanki hepsi karşılıklı...benim de yazma konusundaki enerjine hayran kaldığımı söylememe bile gerek yok sanırım...çekiliş sonucunda senin ismini görünce çok mutlu olmuştum...şimdi bir kere daha anlamış oldum mutluluğumun nedenini....
o zaman ne diyelim güzel paylaşımlar da buluşmak üzere :)
ve son bir not kardan adama rağmen insanın içini ısıtan eray'ın resmi; ofiste de kalsa, eve de gitse bizi mutlu edecek değeri alacağından hiç bir kuşkum yok :)))

Ayla dedi ki...

Bahriyeciğim tekrar asıl ben sana teşekkür ederim çok mutlu oldum ben çerçeve ve tontalak ikilisiyle bugün inşallah nice güzel paylaşımlarımız olur.

Önemli not:Bahriye benim malım inanılmaz kıymetlidir hele hediye ise birde sevdiğim birindense.İşyerinde bırakırsam aklım işte kalır benim:))O yüzden Eray'ın odasında baş köşede yeri hazır...

seda dedi ki...

çerceve güzel ama eray daha güzel :-)
benimde hiç şansım yoktur çeilişlerde :-(

Ayla dedi ki...

Sedacım teşekkür ederim bende çok seviyorum bu fotoğrafı inşallah şans başka yerden bulur seni:))

didem dedi ki...

Cerceve cok guzel fotograf ondan da guzel:) Ne guzel arkadasliklar kuruyoruz degil mi bu bloglar sayesinde...

Ayla dedi ki...

Didem teşekkür ederim kesinlikle yeni yeni insanlar yeni hayatlar yeni düşünceler tanımamıza fırsat veriyor iyi ki de veriyor