Perşembe, Aralık 08, 2011

Bu aşkın ömrü hiç bitmez


Dün mutluydum ben.Mutlu olmak için çok büyük nedenlere ihtiyaç duymam.Mesela dün oğlum çok büyümüştü .Tamam yarın oğlum sen ne zaman büyüyeceksin diye başlıklar atacak olabilirim ama dün benim oğlum kocaman adam olmuştu.Terapistin odasına girerken doktora nünaydın(günaydın) dedi herzaman ki gibi, sonra gitti biz söylemeden oturması gereken yere oturdu.Hiç sorun çıkarmadı, doktora oyuncaklarım nerede benim dedi,sürekli sohbet etti yerinden hiç kalkmadı.Doktor önce bir afalladı siz bu çocuğa bir hafta da ne yaptınız dedi.Biliyor musun sizin gibi ailelere bayılıyorum ben diye devam etti. Her söylediğimi yapmaya çalışan,çabalayan......

Bıraktı herşeyi bugün sadece Eray ile sohbet edelim dedi. Ettikçe şaşırdı ,bir hafta da çok hızlanmış lakin çok da hızlanmasın dedi .Devrelerinin karışmaması (bilgi yüklenmesi)adına çok hızlı gitmek de anladığım kadarıyla iyi bir şey değil.Doktor sordu,Eray cevaplandırdı gerçekten huzur dolu bir terapi oldu.Geçen haftayı hatırladım da bu şekilde terapi işe yaramaz ara verelim demişti.Çocuk komut almıyor dediğinde ne yalan söyleyeyim biraz bozulmuştum,sonra ne demek istediğini anlattı,anladım,çok haklıydı.Çünkü bizde roller gerçekten değişmişti.Dün de ara vermeyelim dedi ,bu şekilde ara vermek olmaz bizden daha çok heyecanlıydı ,öyle görünüyordu.Onbeş günde bire indirelim terapiyi dedi.Aslında Eray’ın artık konuşma terapisine ihtiyacı yok gidiyoruz çünkü o kadından çok şey öğreniyorum. Bakalım henüz karar vermedik tabii.

Sonra arabaya oturduk,diğer araba koltuğunu taktığımız için henüz bunu açmaya alışamadı lakin yakındır huzur dolu bir yolculuk yaptık.Babasından istek bir şarkıda bulundu Eray .Sıla dan borç vere şarkısı. Aaaa siz onu boş yere diye biliyorsunuz dimi , doğrusu aslında borç vere...Babası radyodan aradı ama rastlamadı bizde ana oğul borç vere borç vere şarkısını söyleye söyleye geldik yol boyu.Oğlum bize  bu devirde kim borç verir ki dedik güldük hatta.

Akşam Eray’ı almaya anneme gittik herzaman ki gibi.Annanem sanki çeyizi yarın serilecek gibi harıl harıl oyayı yetiştirme derdinde ha bu arada kendisi 80 merdiven dayadı.Bir ara Eray annanemin elindeki bobin mi derler hani kısaca ip işte onu aldı fırlattı.Annanem boşta bulundu sesini yükseltti.Alışık değil kuzum. Bizim, dedelerin evet alışık ama büyük annanesinin ona sesini yükseltmesine hiç alışık değil.Hüngür hüngür ağlamaya başladı ama ne ağlamak nedense içine sindirmedi.Sonra bana geldi iki kollarını açtı sarıldı ve dedi ki

-men çok tötü oldum anne

Bir şey diyemedim ki ben sadece sarıldım.Düşündüm ah bilse ileride daha neler yaşayacak tek derdi keşke büyük annesinin sesini yükseltmesi olsa.Kırık not alacak mesela kendisini başarısız hissedecek,badisiyle kavga edecek, ilk aşkı ilk kalp ağrısını yaşayacak,belki ihaneti görecek ,insanı insan yapan özelliklerden mahrum olanlarla karşılaşacak.İnşallah o zaman da yanında olabilirim tontalağımın ,büyük büyük laflar etmeden sadece yanında olup sarılsam da yeter.

 NoT :Bir oyun oynuyorduk Eray’la bildi bende nereden geldiyse aklıma çak george dedim.Güldü benimle çok dalga geçti.Anne men corç değilim Eray men Eray dediBen bu küçük adama aşığım hiç söyledim mi?Hani aşkın ömrü üç yıldı. 3 yıl 3 ay geçti hala kalbim deli gibi....

Fotoğraf 15 gün önce saç kesiminden,aslında uzun saçı çok yakıştırıyorum oğluma lakin okulda çok terliyor kuzum

23 yorum:

otuzundansonra dedi ki...

ben o yakışıklıyı ham ederim ,bu arada o aşk hiç bitmesin inş.sevgiler

Ayla dedi ki...

Ablası ben seni yerim dediğimde ben mama değilim diyor tontalak, sana da ben mama değilim derse görürsün:))) İnşallah güzel insanlarla karşılaşır tontalak,segiler benden

mavii dedi ki...

çok tatlı maşalh neden terapi alıyor anlamasamda inşl yakın zamanda düzelir baya düzelmişte zaten:)

Ayla dedi ki...

Maviii aslında önemli birşey değil sadece yaşıtlarından konuşmada daha gerideydi bizde zamana bırakmadık konuşma terapistine gittik şükürler olsun evet iyi durumda...

Tibetin annesi dedi ki...

bitmez o aşk Ayla, sen kaç yaşına gelirsen gel, o kaç yaşına gelirse gelsin... bitmezzzz!

bir güzel çift dedi ki...

Allah ım ya bi solukta okudum yine,gülümsedim,uzun uzun hayallere daldım.Benim doğmamış oğluşum neler yaşatacak bakalım bize :)

Maşallah sizlere...sevgilerle...

Nil dedi ki...

hergün yazmak zorunda mısın Ayla. tıklıyorum, bakıyorum uzun kapatıyorum. sonra içime sinmiyor bir daha tıklıyorum derken bakmışım bitmiş.

Demiştim demek istemiyorum. Tontalak kendini aştı annesi. maşallah ona.

Bu aşk değil bambaşka bişey. Oksijen yerine kızımın kokusuyla yaşayabilirim. O derece

Ayla dedi ki...

Sibel anlamazdım önceden demek ki bazı şeyler yaşanarak öğreniliyor,zaten bitmesin hiç:))

Bir güzel çift;Neler yaşatacak neler önce kaygı ve endişe hali yerleşecek yüreğine bu duygu hiç baş köşeden kalkmayacak.Sonra bunları coşku,mutluluk sevinç,eksiklik hissi,ben nerede yalnış yapıyorum düşüncesi izleyecek.Ama şu hiç değişmeyecek bence ohhh verdiğim en doğru karardı,iyi ki hayatımda dedirtecek:))Sağlıcakla alırsın inşallah oğlunu kucağına...

abide dedi ki...

Allah isteyen herkeze bu aşkı yaşatsın canım.Tarifi olmayan ve hergün artan bir aşk evlat sevgisi :)

Ayla dedi ki...

Nilhan hergün yazmak zorunda değilim:)işin içine zorunluluk girerse kendim için söylüyorum yazamam.Şu aralar sadece anlatacaklarım kayıt altına alınacaklarım var.

Evet teyzesi inşallah daha da iyi olacak.Bu nasıl bir duygudur Nilhan sanki Eray olmadan önce yaşamıyordum ben yani yaşıyordum da yaşamıyormuşum gibi garip bir şey dediğin gibi tıpkı bir NEFES gibi...

Emine dedi ki...

yakışıklı tontalağa öpücükler..aşkınız istesen de bitmeyecek Aylacım :)

Ayla dedi ki...

Emine zaten bu film tam hız devam etsin istiyorum,kısmetse tabii.Sevgiler...

ASLI dedi ki...

cok tatli bu gudik.
Ne terapisine gidiyorsunuz ?

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Kızıma feci aşık olduğumu düşündüğüm sırada denk geldim yazına:) Bu aşk bırak bitmeyi her geçen gün artıyor anne kalbi nasıl taşıyor bunu düşünüyorum bazen ciddi ciddi. Yazından bile oğlunun çok tatlı bi yakışıklı olduğu belli Aylacım, Allah mutluluğunuzu daim etsin.

Ben Kızımın Delisiyim dedi ki...

Kızıma feci aşık olduğumu düşündüğüm sırada denk geldim yazına:) Bu aşk bırak bitmeyi her geçen gün artıyor anne kalbi nasıl taşıyor bunu düşünüyorum bazen ciddi ciddi. Yazından bile oğlunun çok tatlı bi yakışıklı olduğu belli Aylacım, Allah mutluluğunuzu daim etsin.

seda dedi ki...

Bu sevda bitmezzzzzzz ayla'cım bitmez..çok tatlı fotorğafta,gülüşleri bir ömre bedel diğmi?

Yunkabu dedi ki...

Ahretliğim, sen hep yaz, e mi?

Ayla dedi ki...

ASlı konuşma terapisitine gidiyorduk biraz yaşıtlarıdnan gerideydi aslında çok öenmli birşeyde değildi işte beklemek istemedik...

Sevde inşallah,teşekkür ederim bir çocukken böyle acaba 2,3 çocuk sevgisiyle dolu anne kalbi nasıldır düşünmeden edemiyorum.Bazen Eray beni yaptıkları ile öyle çoşturuyor ki hep anlatsam hep anlatsam diyorum.

Ayla dedi ki...

Abide kesinlikle ölçüsü yok tarifi yok herkese her kalbe göre değişen bir durum,amin canım inşallah

Seda teşekkür ederim gülmek de başka bir yakışıyor di mi tontalağa:)Allah hiç bitirmesin

Ahretliğim Allah huzur,sağlık verdikçe inşallah yazarım teşekkür ederim

ayak izleri-sevgi dedi ki...

canım benim.. bak nasılda büyümüş artık.. maşallah.. bize de yaranılmıyor he.. hem büyüsün istiyoruz hem de bebek kalsın..

Ayla dedi ki...

Sevgi teşekkür ederiz.Bak şunu diyorum bugünlerimi kesinlikle çok arayacağım büyüdükçe.Kesinlikle büyüdükçe daha farklı şeyler çıkıyor meydana neyse sağlıklı olsunlarda

didem dedi ki...

Aferim Eray'a tam bir abi oldu artik. Terapistinizden guzel iltifatlar almissiniz. Harika!

Ayla dedi ki...

Didem dillendikçe derdini anlatabilir oldu daha rahat oluyor tabii herşey bakalım haftaya ne diyecek doktorumuz:))