Pazartesi, Aralık 05, 2011

Eray'ın objektifinden


Biz doğduğu günden beri söylediğimiz laflara çok dikkat edelim,lafları seçerken acaba darılır mı, kendini başarısız mı hisseder diye eğilip bükülelim peki o ne yapsın

Avm gezimiz sırasında bir dondurmacıya girilir bir güzel dondurma yenir babası da bir yandan Eray’ın yarım bıraktığı bardaktaki mısırı yemektedir .Adamcağız bir mısır tanesini sadece bir mısır tanesi yere düşürür.Tontalak

-Yavaş ye baba yavaş yere döktün diye dondurmacı da avaz avaz bağırıp babasını rezil etti

Hep kendi fikri olsun istedim lakin kendi fikirlerini söylerden de üslubuna özen göstersin diye de örnek davranışlarda bulunduk yani bulunduğumuzu düşünmekle ne kadar yanılmışım:)

Babaannesi hasta olan gelinine iki kap yemek pişirmiş geçmiş olsuna gelmiştir. O ara saçlarını açıp bak hint kınası ile boyadım ama pişman oldum beğenmedim demiş gelini şok geçirmiştir.Pamuk gibi olan saçları ki o rengi çok severim garip bir renge bürünmüştür. Eee kırmak da istememektedir. Tamam tamam kayınvalidesinin gazabına uğramaktan korkmaktadır:)Anne fena olmamış üzülme hem bilirsin ben beyaz saçı daha çok severim ama bu da fena değil ,değişiklik olmuş senin için derken daha lafını bitirmeden tontalak odaya girmiştir

Ayyy bebe çokkkkk tötü olmuş.Bebe çokkkkkk tötü olmuş(nasıl kaşlar çatık baş iki yana sallanıyor)Beyaz saçı goy  yerine bebe beyaz saç güzel .Bebe bu çokkk tötü olmuş.(20 kere vardır söyledi kadının yüzüne bam bamm bam diye)

Eskiden her türlü severdim tontalağım hiç itiraz etmezdi.Şimdi herşeye bir kulp takıyor beyefendi

-Tontalağım seni yerim ben yerrrrr
-Anne ben mama değilim

Herşeyin farkında ve bazı şeyleri lehine çevirmek için sürekli bir uğraş halinde
Annesi ortalığı toplamaktadır, baba tontalağın pijamasını giydirmektedir.Kimsenin çıt ettiği yoktur lakin tontalak  bu hareketliliğin ne anlama geldiğini  iyi bilmektedir.

-Anne uyku saati geldi AMA benim çok uykum yok
-Olan kadar uyuruz Eray bizde
-offf anne

Haftasonu faaliyet yaparken fotoğraf çekecektim.Fotoğraf makinesi Eray'a yasak,ellemez.Yanıma geldi bende çekeceğim dedi.Hayır biraz daha büyüdüğünde dedim.Normalde giderdi bende boşta bulundum birden elimden çekti.Bende elinden almadım biliyorum kriz çıkacak sadece bak bu düğmeye basacaksın dedim o kadar.Şimdi fotoğraflar Eray'ın objektifinden



Babası her zaman ki gibi huysuz ödev yapıyor diye:)Evin dağınıklığına bakmayın sonuçta faaliyet yapıyoruz biz birazdan oda pırıl pırıl olacak:)

Eray'ın objektifinden bisikleti

Eray'ın objektifinden çalışma masası



Eray'ın bakışıyla salon kapısı:)Çocuk olmak gerçekten çok zor

Not:Okuldan öğrenmiş galiba herşeyin bir saati var.Elimde süt görürse eğer şimdi süt saati anne diyor.Sofra kurduğumuz görürse şimdi yemek saati,banyo ettirirken şimdi bıcı bıcı saati, çalışma masasının ortaya geldiğini görürse şimdi ders saati, dersten sıkılırsa eğer diyor ki evet şimdi oyun saati.....

19 yorum:

annesiningülü dedi ki...

bizde de o saatler hiç bitmiyorr :)
Tontalak birde öğretmencilik oyamaya başladığında gör :D biz her hafta sonu oynuyoruz :D çok keyifli dememe gerek varmı ;) Sen anla işte ;)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) aferin benim doğrucu oğluma.. :) bazen gerçekten insanları zor durumda bırakıyorlar.. ama seviyorum ben onların dürüstlüğünü ya..

annesiningülü dedi ki...

bizde de o saatler hiç bitmiyorr :)
Tontalak birde öğretmencilik oyamaya başladığında gör :D biz her hafta sonu oynuyoruz :D çok keyifli dememe gerek varmı ;) Sen anla işte ;)

Nil dedi ki...

Aylacım öncelikle bu çalışma masası ikea dan sanırım. ben de ece ye almayı çok istemiştim. ama ikea online başlayana kadar iş işten geçti. :)

Eray doğrucu davut :) çok bilmiş. konuşmuyor, konuşmuyor diyordunuz alın size cevaplar :)

yalnız karelere bayıldım. o evin hali ancak bu kadar güzel yansıtılırdı :)

Filiz dedi ki...

ben eray'ın objektifini çok sevdim, çoçuk gözüyle ne kadar farklı herşey :)

Ayla dedi ki...

Bahar henüz öğretmencilik oynamaya başlamadık bakalım neler yapacak,eminim çok keyiflidir,oyunlarda çok yaratıcı oluyorlar.Düşün çişim geldi diyor sonra da ekliyor anne şimdi çiş saati:)Bu saat meselesi evde fırtına gibi esiyor:))

Sevgi çok doğrucu oluyor ben ne yapacağımı şaşırdım gel oğlum meyve soyalım mutfakta senınle dedim hoş babaannesını ziyadesiyle doğurdu ama ben ne yapayım:))

Ayla dedi ki...

Nilhan evet ikeadan aldık.Biz memnunuz.EEE şimdi alamaz mısın? Sorma teyzesi çenesi durmuyor.Geçen hafat çarşamba terapist dedi ki eee hiç çenesi hiç durmuyor dedi sonra bu güzel bu güzel devam etti:)Allah şükür diyelim.Eray olmasa zaten evin o halini zor eklerdim bloga ama çocuğum ilk denemeleri eklemeseydim içim cızzzz ederdi:))

Filiz 25 kare falan var.Televizyon,ben,klima,annenn terliği babanın terliği, erayın oyuncağı,saldalye,masa malzeme çoktu inan bana:)Keşke bir makine daha olsaydı da onun mutluluğunu çelebilseydim.Eray 'ın objektifi biraz dağınık ama olsun ne yapalım:)

abide dedi ki...

:)) çok şeker yaaa.Yalnız babaneye üzüldüm :) Kadıncağız saçını boyadığına bin pişman olmuştur :)

Ayla dedi ki...

Abide babaannemiz rengi görünce zaten pişman olmuş lakin Erayla karşılaşınca pişmanlığı bin kat daha arttı.Bir de elini yumruk yapıp babaannesi bebe beyaz saçı yerine goyy demesi yok mu?gülmemek için ne yapacağımı şaşırdım

hypo dedi ki...

erol bey fena yakalanmış, yalnız:)

Ayla dedi ki...

Cüneyt babası o an gerçekten çok sinirli:)e bilemedi tabi oğlunun düzgün çekeceğini annesınde blogda yayınlayacagını...

Tibetin annesi dedi ki...

Olan kadar uyuruz lafına bittim Ayla :))))))) hem yaratıcısın hem de hazırcevap yani :)))

Ayla dedi ki...

Sibel teşekkür ederim:)) Ne yapayım bu çocuk böyle yaptı beni.Sürekli işine geldiği gibi davrandığı ve kuralları sürekli kendi lehine çevirdiği için bende karşısında öyle davranmak zorunda kalıyorum:)))

balböcükleri dedi ki...

babanız çok dikatimi çekti hepsimi aynı bu adamların yea.ayaklarını masaya uzatıp tınlamıyolar dünyayı.

Ayla dedi ki...

Serpil öyleler çok rahatlar biraz da yetiştirilişle alakası var.O gün çok sinirliydi ama çok.Ertesi gün adamın önemli bir denetlemesi var o tontalağa ödev yaptırmaya çalışıyor ya mahvetti bizi:))Her dediğine he dedik oğluşu da tembihledim

didem dedi ki...

Butun cocuklar oyle...Dogrucu Davut. Bizim Berk de bana anne sacin cok kotu olmus diye pat diye soyler:))

Ayla dedi ki...

Didem öyleler galiba bizimki eleştiri yaparken çok acımasız.Geçen gun faaliyet yapıyoruz senın kı cok tötü olmus anne dedi:))Peki anne dedi hahhh senın ki sanki çok güzel:)))

bahriye-krm dedi ki...

eray'ın objektifinden çıkan kareleri ben de çok sevdim...ilk deneme olmasına rağmen çok başarılı...biz den gördükleri için olsa gerek kerem'de çok meraklı resim çekme işine...hatta ben eski fotoğraf mak. kerem'e hediye etmiştim :))

Ayla dedi ki...

Bahriye benim eskisi kırıldı aslında öyle bir fikir vardı aklımda.Yani oğlumla tabiata atıp kendimizi eline eski fotograf makinesini verip çekmek.Acaba erayın objektifinden neler çıkardı ama bir gün yapacağım.Ayrıca teşekkür ederim ablası Eray'ın çektiklerini beğenmene sevindik.