Çarşamba, Aralık 28, 2011

Keşkelerim kilitli dünde

İnsan yazmaktan korkar mı?Ben korkuyorum işte.O yüzden böyle durumlarda iki cümle dahi yazmıyorum. Sanki yazmasam daha kolay unutuyorum ,sanki yazmasam daha çabuk üstünü örtüyorum tüm kırgınlıklarımın.Yazmaya başladığımda kelimelerin beni alıp götüreceği yerden ürküyorum.

Kelimelerin beni alıp götüreceği yer belki de keşkelerim,pişmanlıklarım. Daha geçen gün dememiş miydim birine ‘keşkelerim kilitli dünde bir daha gelemez bugünüme’.Yooo çok uğraştım ben onları kilitlemek için getirmem bugünüme. Sadece canım çok yandı benim, beynim uyuşup ağlayamayacak kadar yandı, aptallaşıp ne düşüneceğimi bilemeyecek kadar yandı, hatta gittiğim yönü göremeyecek kadar yandı. O nedenle gittim ben dünüme.

Görsel:Yunkabu

19 yorum:

Deli Anne dedi ki...

:(

pınar dedi ki...

Keşkeleri atabilsek zaten .
Yok ben de beceremiyorum keşkesiz hayatı.Çok denedim.Kendimi eğrisiyle doğrusuyla yaşama enpoze etmeye çalıştım.
Beceremedim.
An' yaşa diyorlar.Evet'' An''ı yaşamayı öğrenmeliyiz.

Ayla dedi ki...

Deli anne :(

Domatessuyu;ben deniyorum devam etmek için denemek zorundayım demiştim kendime.Sonra dün için hayıflanıp keşke derken bugün gidiyor ya sonra yani yarında mesela 10 sene sonra dün olan bugüne hayıflanarak mı geçecek zaman.Şimdilik deniyorum,başarılı mıyım tabiki tartışılır.

Yunkabu dedi ki...

dün...bugün...yarın... hepsinden ayrı ayrı çekiyoruz..

Tibetin annesi dedi ki...

KEŞKE! dünü dünde bırakabilsek!

Fatma dedi ki...

Keşkeler fayda etse gam yemem keşkeler hiç fayda etmedi bende, bırakmak gerek keşkeleri, olan olmuşsa eğer önümüze bakalım.

Ayla dedi ki...

Fulyacım aynen öyle hepsinde var bir dert, bir kaygı ,bir endişe:(

Sibel her yerde var bu keşke hatta dilimize pelesenk olmuş bazen farkında olarak bazen farkında olmayarak .Biraz önce ahretlikle konuşuyoruz keşke o gün muffin yapsaydık dedik,güldüm.Ne kadar hayatımıza girmiş bu kelime.Keşke bırakabilsekkk...

Fadiş tabi bir de olayın o boyutu var.Keşke dediğimizde değişiyormu birşeyler, yooo değişmiyor bende o zaman ne diye üzülelim di mi.O zaman tez zamanda önümüzdeki maçlara bakalım

abide dedi ki...

keşkelerle bugünün kıymetini bilmiyoruz ama keşkesizde olmuyor ki :)kilit vurmakta çözüm değil bir şekilde bir yerden çıkıyor...

Ayla dedi ki...

Abide malesef hayatımızın çoğu alanına yayılmış keşke muffin yapsaydım keşke erken kalsaydı bence bunlarda bir sorun yok dil alışkanlığı değilim benim bahsettiğim insanı geçmişe hapseden ileriye gitmesine ve yeni planlar yapmasına engel olan keşke.İşte KEŞKE:) bunları kilitleyebilsek dünde

ASLI dedi ki...

Cik olmuyor malesef...

Didem Yazici dedi ki...

Aylacım, 2012'de bütün keşkelerini kilitlersin inşallah...

bahriye-krm dedi ki...

keşkelerim kilitli dünümde,birdaha gelemez bu günüme...ne güzel demişsin ayla'cım...aslında neler neler anlatıyor bu cümlen...
seni üzen her ne ise dilerim açılmamak üzere kapanır...

Ayla dedi ki...

Aslı yapılsa aslında hayat çok güzel olurdu...

Didem inşallah amin,2012 de tüm dileklerinin gerçekleşmesi temennisiyle

Bahriye işte ara sıra önümüze geliyor malesef 4 günüm çok kötüydü dün öğlenden beri iyiyim ama sabah başka birşeyeden korktum şimdi daha iyiyim...

Filiz dedi ki...

ne oldu sana böyle karamsar karamsar yazmışsın :(

Nil dedi ki...

Aylam kim yaktı canını be arkadaşım?
Ah bu can yanmaları. benim keşkelerim o kadar çoktur ki.. bir de samimi görüp anlatmışsındır ama sonra nolur bilir misin? onunla böğrüne böğrüne vururlar. canını bile bile yakarlar pişmanlıklarınla. o yüzden yazma Aylam. bırak kilitli kalsınlar. unutur musun? Asla. ama sende kalsın.
Öperim canım

annesiningülü dedi ki...

bende dünden kolay kolay kopamam. canımı acıtırım bile bile...
sen nasıl oldun şimdi. yazmak iyi gelse iyi olsan.

Ayla dedi ki...

Filizcim canım sıkıldı ama artık geçti ve gitti.İzler bırakıyor lakin olsun önce sağlık

Nilhancım haklısın malesef öyle oluyor.Anlattıklarını bazen kullanananlar onunla canını yakmaya çalışanlar oluyor.Kesinlikle unutulmuyor Nilhan ama hatırlanarak da devam edilmiyor.Ben kuytu köşelere nasıl yapıyorum bilmem gönderiyorum devam edebilmek adına.Çok savunmasız anımda su yüzüne çıksa da olsun buna da şükür.Öpücükler benden

Baharcım 3-4 günüm çok kötü geçti çok fiziksel olarak da çıktı acısı hani anlatabilse de anlatsam.Şükür dün öğlenden beri iyiyim bu sabah kaza olayı gelince başımıza ne yalan diyeyim silkelendim hatırladım anlayacaığın devam ediyorum...

Adsız dedi ki...

nasil bir anlatim seklidir bu boyle. resmen buyulendim. blogun fanatigi oldum o adsiz kimdir bilirsin

Ayla dedi ki...

Abla son esrarengiz yazmışsın:) saolasın beğenmene sevindim imzasız yazsanda sen olduğunu biliyorum:)