Perşembe, Aralık 22, 2011

Bu rüyadan inecek var kaptan


Gece bir rüya gördüm,öyle gerçekçiydi ki sabah kalktığımda sanki şimdi ki işime değil de rüyamda gördüğüm işime gidecek gibi hissettim.Evet bir süredir iş değiştirmek istiyordum da ne bilim....Neyse ışığa bakıp anlatıyorum

Babam emekli olmuştu, emekli parasıyla bir minibüs almıştı.Hatlı minibüslerden hani Beşiktaş bir iki bir iki diyenlerden.Babam minibüs şoförüydü tabiki rüya benim bu rüyada kendime de yer açmam lazım. Bende babamın muavin mi derler hani para toplayan hahh bende minibüsün muaviniydim işte.  Babam acemi inmek isteyenler olur anında duramaz, kenara yanaşamaz millet de bir sinirli bir sinirli babama kızıyorlar.Bu millet var ya halden hiç anlamıyor, adam acemi işte azcık idare ediver. Minibüs inanılmaz kalabalık pestilim çıkıyor.Ama yalan yok paralar çil çil etrafıma saçılıyor.İş sıkıntılı evet lakin gani gani para yağınca sesim hiç çıkmıyor.

Sabah kalktım yatakta bir süre oturdum banane Beşiktaş-Sarıyer hattında çalışmam ben dedim. Valla onca paraya rağmen o trafiği hiç çekemem...

Başka rüyalarda görüşümek ümidiyle....

Not: Aslında ne yalan söyleyeyim daha karizmatik  daha coollll daha havalı bir iş isterdim:)Ah keşke o paraları o rüyadan araklamanın bir yolu olsaydı.....

23 yorum:

Yunkabu dedi ki...

o hattayım ben her sabah. Muavin olarak seni görmeyi çok isterim şeker ! :) hah hayyyt !

Ayla dedi ki...

Fulyacım geç dalganı geç acaba bu bir uyarı mı?Kır dizini otur anlamında:))

g dedi ki...

:))
Rüyalar işte,herşey olabilyor insan.
Paralarda rüyalarda kalıyor işte çil çil.
Rüyanız hayır olsun:)

Emine dedi ki...

Ayla :) yok bir mesaj değil bu rahat ol bence :) değişiklik istiyorsan yap lütfen..

Ayla dedi ki...

Gezgin teşekkür ederim.Evren benim mesajlarımı hep yanlış anlyor işte.Bari gerçek hayatta olamadığımı olsaydım rüyamda dediğiz gibi rüyalar işte:))

Emine mesaj değil üstün açık yatmışsın mı diyorsun yoksa:))Aslında bir iki şey var sorduğum onlara cevap bulursam yapacığım birşeyler bakalım hayırlısı..

Emine dedi ki...

yok canım :) sadece mesaj olarak algılayıp sana engel olmasın diye öyle söyledim..
iyi hissettiğin yerde olmanı isterim..
bol şans :)

Ayla dedi ki...

Emine şaka yaptım ben zaten.Bu aralar kafam karışık,sepet gibi.iyi hissettiğim yerde artık olmayacağım çünkü artık o iş için çok geç.Lakin burası da olmuyor en azından tebdili mekanda ferahlık vardır derler yani o hesap...

Filiz dedi ki...

Resimdeki minübüsü görünce hemen aklıma lost geldi :) ne diziydi ama yeri dolduramaz herhalde :)
Rüyana gelice iyiymiş bee aylacım zengin olmuşsun işte, bakırköy sarıyer hatlı minübüs almak ne demek :)) hayırlara çıksın diyelim :)

Ayla dedi ki...

Filiz ben Lostu bir iki bölüm seyrettim o kadar o yüzden açıkcası o dizi hakkında pek bir bilgim yok sadece şirketteki herkesin lost ile yatıp kalktığını biliyorum:)

Di mi hat sahibi olmak kolay değil.Valla düşündüm düşündüm bu neye çıkar diye pek bir cevap bulamadım:))Hayırlısı olsun diuelim biz yinede.

Tibetin annesi dedi ki...

rüyadan yol bulsun, gelsin o paralar sana inşallah ;)

abide dedi ki...

Hayırlısı olsun canım.Rüyanda babanın emekli ikramiyesi epey iyiymiş anlaşılan hatlı minibüs almak pek kolay değil :)

Ayla dedi ki...

Sibel ne güzel bir yorum bu amin amin aminnnnnn inşallah:))

Abide bak bunu söyleyince aklıma geldi eskiden çok eskiden insanlar emekli ikramiyeleriyle ev alabiliyorlardı şimdi ise ancak bir oda.İşte her yönden bereketli bir rüyaydı bu di mi hatlı bir minibüs almak ne demek hele de bu devirde:))

Nil dedi ki...

Aklıma Kemal Sunal'ın filmi geldi. Hani ciğer kokusu, tıka basa dolu dolmuş.. bir de I love you I love you şarkısı mı çalıyordu minibüste :) hep altılı kuponlarını tutturuyordu hani :)

Allah hayra yorsun Aylacım.

annesiningülü dedi ki...

bak şimdi bilemedim bu rüyaya yorum getirmeye :)
hayrolsun :D

Ayla dedi ki...

Nilhan hatırlamazmıyım o filmi.Onunla ilgili bir yazı yazmıştım yayınlamadığım yazılardan.Aslında konu şuydu ev de yazı yazmak istiyorum rahat rahat ama yazamıyorum cümle dahi kuramıyorum demiştim. Alışmışım telefon çalarken,tempolu,sıkışık zamanda yazmaya hani bir film vardı Kemal sunal'ın filmiydi diye örneklendirmiştim senin bahsettiğin filmdi işte o:))

Amin diyelim Nilhan AMİN

Ayla dedi ki...

Bahar düşündükçe ben bir yorumlar getirdim aslında düşündükçe şaşırdım sadece neden minibüs muavini onu bilemedim:)))

bahriye-krm dedi ki...

hayır olsun ayla'cım...
*bir rüya bu kadar mı güzel anlatılır ???

Ayla dedi ki...

Bahriyeceğim güzel sözlerin için teşekkür ederim.İnşallah hayırlara gider beklemedeyim:))

Deli Anne dedi ki...

Hayrolsun Aylam.. tersi çıkar derler, o zaman bir iyi bir kötü haber çıkıyor ordand a.. iyisimi sabah niyetine hayrolsun demek:)

Ayla dedi ki...

Mümine evet hayırlara gider inşallah.Bir süredir kafam dolu bu konuyla ya artık rüyalarıma da giriyor işte.İnşallah hep iyi haberler alırım :))

İkiz Annesi dedi ki...

Allah hayırlara çıkarsın inşallah canım bol bol para getirsin sana yeni yıl:)

didem dedi ki...

Minubus gordun acaba tatile mi gidicen ne olucak? Guzel birseyler cikar insallah ruyandan:)

Ayla dedi ki...

İnşallahh didem amin amin bin kere amin:))Keşke şu aralar şu ortamdan bi uzaklaşabilsemmm mümkün olsa...