Cuma, Aralık 02, 2011

Kokteyl

Her Çarşamba saat 06,15 gibi kalkıyor Eray tabii biz daha önce.06,30 da kahvaltımızı da alıyoruz çıkıyoruz yollara.Eray uykusunu alamamasından ötürü her çarşamba çok huysuz oluyor.60 km gittikten sonra varıyoruz gideceğimiz terapistin odasına.Randevuyu 08,00 alıyoruz ki 11,00 gibi işte olalım.İki terapidir kadına kök söktürdü.

Doktor çocuğun algısı çok ileri de lakin komut almıyor dedi.Almamasının sebebi de her istenilen yapılması, hayır denilen şeye sonradan evet denilmesi gibi bir sürü sebebi var.Eğer bir soruyu cevaplamak istemiyorsa zinhar cevaplamıyor başka konu açıyor da açıyor lakin o soruyu asla cevaplamıyor, terapisti bile yönlendirmeye çalışıyor.Haftaya bir kere daha yapalım sonra 1 ay mola verelim ,siz evde bu komut alma işini halledin dedi. Hı hı dedik de o süre sonunda büyük ihtimalle devam etmeyeceğiz zaten yaşıtları kadar olmasa da herkesin anlayacağını kadar konuşmaya başladı tontalağım.Birde çok yorulduk biz ailecek.O saate olması sebebiyle Eray hep huysuz gidiyor terapiye,yollarda da çok yoruluyor.Bakalım bir ay geçsinde.

Çarşamba sabahı kötü kalktım gece reflüm azdı yine mide asidi ses tellerime de vurdu sesim kısık kalktım.Nerdeyse 1 haftadır çok az uykuyla işe geldim bu sebepten ötürü.Kimseye de diyemiyorum midem çok kötü diye.Tedaviyi yarıda kestim ya ilaçları içmedim diye lafları ile beni dövüyorlar tüm sevdiklerim eee haklılar ki ben ne diyeyim.

Midem de yok yok doktorum da aynen böyle demişti.O gün birde mide bulantısı eşlik etti ses kısıklığına ha birde öksürük.Terapi dönüşü araba koltuğunu açmayı beceren oğluma yalvarıyorum lüften dur diye.En son arkadan babasının gözlerini bağlıyordu elleriyle.Çok uykusuzum,ağrım çok, her yanım kırılıyor,huysuzum sadece ağlamaya başladım ama öyle böyle değil dolu dolu.Eray yaramazlık yapmayı bıraktı Ne oldu anne  dedi. Yok oğlum sadece yorgunum dedim. Geldi kolumu sıvazladı HADİ ANLAT dedi. Güldüm.Anlatacak bir şey yok ki ben çok yoruldum bir de sen araba da böyle yapınca daha çok yoruluyorum dedim. Nanam dedi yine kolumu sıvazladı GEÇTİ dedi.Birbirimize sarıldık azcık nefes aldık.

İşe geldim galiba tüm hafta gece uyumamam, sabah işe gel sonra akşam ki tempo vücut yorgun düştü, hastalandım.Çarşamba izin aldım 13,00 de gidiş o gidiş bu sabah gelebildim daha ben bu yaşıma geldim böyle hastalık bilmedim.En son sezeryan olduğumda serum yemiştim zaten o da ilkti.Sonra dün yedim.Kokteyl gibi bir şey hazırladılar.Mide bulantısı için bir ilaç, ağrı kesici, vitamin, bir şey daha vardı bak unuttum saldılar serumun içine.Nasıl bir şeyse bir saat sonra zınk diye kalktım. Ahh o karışımın formülü bende olacaktı ki dedim.Sadece boğazım kötü, ses hala kısık bugün işe gelmeliydim genel durumum iyi sonuçta dedim ayağa kalktım

Tontalak gece yanımıza gelmek için bin numara çeviriyor en sonra evde kurt var baba dedi birde üstelik uludu.Aman dedim kurt bile böyle güzel ulumuş mu?Babamız ben kurtun ellerini bağladım hadi yat oğlum dedi.Immm dedi bu sefer anne gölge var gölge.Gölgeyi halletsek Pepee aç diyor, Pepeeyi halletsek çişi geliyor, çiş mevzunu halletsek gecenin köründe annaneye gidelim diyor.Bu saatte anneye gidilir mi oğlum desek peki o ne diyor.

O zaman babaanneye gideriz diyor.

Not:Sabah gelir gelmez birkaç bloga baktım.İki gündür okumadım ya özlemişim.Herkesi maalesef ziyaret edemedim çok iş var bugün.Bahriyeciğim elleriyle hazırladığı hediye bize gelecekmiş.Çok mutlu oldum.Şimdiden çok teşekkür ederim,

20 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun Aylacım. Yoruluyoruz maalesef. hele ki şu bücürlerin uykusuzlukları ve inatları da üstüne eklenince... iyi bak canım kendine...

abide dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.Aynı şikayetler gecen cuma bende de vardı.İzinde alamadım bir hafta işe ağlaya ağlaya gittim,geldim.İki gün arkası arkaya kokteyl serum yedim anca kendime geliyorum.Salgın galiba.Bende en son doğumda almıştım 5 şişe serum :)

annesiningülü dedi ki...

serumdan birkaç tane almak lazım :)
ihtiyaç halinde kırılıp içmek için.
çokkça geçmişler olsun.

pınar dedi ki...

Geçmiş olsun.
çocuklarımızın küçük ve bir o kadar büyük dünyası.Çok kolayken çok zor olabiliyorlar.Kolaylıklar dilerim.

otuzundansonra dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım yaa,Ben seni okudukça hem imreniyor bir o kadar ka ebebeyn olmak zor iş diyorum,Allah kolaylık versin

Ayla dedi ki...

Sibel teşekkür ederim.Ben bu seneye kadar hastalık pek bilmezdim lakin bu sene birşey oldu bana sık hastalanır oldum galiba yorgunluktan oluyor hep.

Abide hafıza hayran kaldım ben kaç serum yedim bak hatırlamadım şimdi:)Benı normalde işyerinden bilirler sürünerekde olsa gelirim bu sefer öyle olmadı iki kere bile düşünmedim çunkü kendimi tanıyorum izin aldım ve çıktım.Zaten her hafta çarşamba terapi sebebiyle izin alıyorum hakkımı cokda kullanmak istemiyorum.Zaten çevreme bakıyorum herkes hasta

Ayla dedi ki...

Domatessuyu teşekkür ederim güzel tanımla katılıyorum size.Bazen neyi neden yapdığını anlamak isterdım yani zor olduğu zamanlar yani benimde kendimi çaresiz hissettiğim zamanlar

Bahar teşekkür ederim artık neler vardı bilmiyorum lakin fiziksel anlamda iyi geldi bana keşke ruh yorgunluguna da yapılacak bir kokteyl olsa

Ayla dedi ki...

Otuzundan sonra yazdıklarımın sadece imrenme kısmından al, çok zor kısmını boşver:)Daraldığımız zaman yazıyoruz işte. Yoksa şu an şu dakika sorsalar tekrar anne olmak istermiydin diye hiç düşünmez evet evet evet derdim

hypo dedi ki...

geçmiş olsun.
kendine dikkat et.

bir güzel çift dedi ki...

çok geçmiş olsun...hamileliğimin 8.ayındayım ve büyük bir keyifle blogları okuyorum.seni okurken de ayrı bir keyif alıyorum.samimiyetin,akıcı cümlelerin...ve daha nicesi...çok zor ve yorucu bir süreç çocuk yetiştirmek belli ki.ben bir öğretmenim ama daha yeni anne olacağım (kısmetse) ve korkuyorum :) sevgilerle...

Ayla dedi ki...

Cüneyt teşekkür ederim

Ayla dedi ki...

Bir güzel çift öncelikle hoş geldiniz iyikide yorum attınız yoksa ben bu güzel cümleleri nasıl duyacaktım.Gerçekten çok yorucu lakin korkmayın işte daralıp daralıp yazıyoruz daralıp daralıp yazıyoruz çocuk sahibi olmak isteyenleri korkutuyoruz.Yoksa çocuğum geldi kolumu sıvazladı ya geçti anne dedi o an bende film koptu benim oğlum benim başıma gelen en güzel hediye idi.Bu süreçte insanın tek dikkat etmesi gereken bence biraz kendine ve eşine vakit ayırmak.İşte bu yönden şanslıyız biz ailemiz yakınızda bırakıp kaçabiliyoruz biraz.

Sağlıcakla bebeğine kucağına alırsın inşallah,artık takipteyim:))

Öğretmenlik için hep derim hep diyeceğim bu ülkeyi idealist öğretmenlerin yetiştirdiği evlatlar yön verecek umudum hep bu yönde.Ben bir ara düşündüm öğretmen olmayı yok yok ben yapamam dedim anlayın yani ne kadar sorumluluk yüklüyorum bu mesleğe

seda dedi ki...

canım terapiler işe yaramış, konuşuyor eray'ın ne güzel ve maşallah..gelip kolunu sıvazlaması filan çok hoşuma gitti :-) yavrum ne kadar dşünceli :-)

Ayla dedi ki...

Seda terapist sadece yol gösteriyor,eksiklikleri belirliyor haftada bir saatte olacak bir iş değil bu.Okulun çok faydası oldu bizde nasıl davranmamız gerektiğini öğrendik o yüzden maşallah hızlı yol aldı Eray. Yramazdır ama düşünceliliğine kesinlikle laf etmem edemem:))

ASLI dedi ki...

off off cok gecmi$ olsun....
aman dikkat et kendine..

Nil dedi ki...

AYLAM BENCE SEN NE YAP NE ET ALTTAN GİR ÜSTTEN ÇIK O FORMÜLÜ ELE GEÇİR CANIM.
AYRICA BU SERUMU İĞNE YOLU OLMADAN BEDENE SOKMANIN BAŞKA YOLU YOK MUDUR ONU ÖĞRENİVER GÖZÜNÜ SEVİM. ŞEY BİRAZ TIRSIYORUM DA İĞNEDEN.

ÇOK GEÇMŞ OLSUN CANIM. ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.

Filiz dedi ki...

aylacım çok geçmiş olsun, o reflü ne kötü şeydir allahım, hamileliğimde bahfetmişti beni, ah ben annecim anlat neyin var diyen dillere ölürüm, bitirdi beni bitirdiii :)
Bizden ne duyarlarsa onu yapıyorlar, sende ona öğle davranıyorsun demekki, ne demişler.
Çoçuklar yaş beton gibidir, üzerine ne bırakırsan onun izi kalır.

Ayla dedi ki...

Aslı teşekkür ederim

Nilhan başka yolu var mı bilemedim bak şimdi İğneyi sevmem hemde hiç sevmem ama korkmamda o sebepten ötürü başka yolunu düşünmedim lakin o ağrıların dinmesi için 15 kere bile delinmeye razıydım anla o derece yani:)Ayrıca çok teşekkür ederim

Filiz hamileliğimde ise bin beterini yaşadım zaten vardı reflü birde hamilelik eklenince neredeyse oturur vazıyette yatardım:))Galiba öyle Eray yapınca düşünüyorum sonra hatırlıyorum .Bende düşünce sırtınızı sıvazlarım geçti derim ağlayınca hadi annecim anlat derim onlar sürekli kayıt halinde.Ayrıca sözü hiç duymamıştım çok sevdim

didem dedi ki...

Ne oldu annesine "hadi anlat" demis sanki koca adam. Ilerde sana ne guzel arkadas olucak, simdiden olmus:))

Ayla dedi ki...

Didem her türlü yaramazlığı var lakin bu konudaki hassasiyeti beni o kadar çok mutlu ediyor ki bilemezsin....