Salı, Haziran 24, 2014

Ejderhamı Nasıl Eğitirim 2

21/06/2014 Ejderhamı nasıl eğitirim 2 -Metrocity
 
Cumartesi yüzme sonrası anneanneye kahvaltıya gittik. Kahvaltıdan sonrada Eray'ın uzun zamandır istediği filme girdik. Ejderhamı nasıl eğitirim 2.
 
Ben önce haftaya gideriz diye ısrar ettim.Devam filmi olduğu için birinci filmi seyretmemiştik. Bu akşam gideriz eve mısır patlaklarımızı da alırız yanımıza birincisini seyreder haftaya da ikinci filme geliriz dedim. Yok dedi adam. Bir şey olmaz ikinciyi seyredelim dedi. Sonrada aslında küçük beyin okulda birinci filmi seyrettiği ortaya çıktı. Hain köfte dedim içimden. Tabi bir şey olmaz kendi seyretmiş.
 
İlk defa o sinemaya gittik, acaba güzel midir diye sorgularken bir de ne göreyim ikili deri koltuklar, dev ekran, klima tam kararında.Beklentimin çok üstündeydi salon. Rahat ettik. Eray ikili koltuğa gidip fotoğrafta görüldüğü gibi yayıla yayıla seyretti. Bende ayaklarımı bağdaş yaptım koydum mısırımı da üstüne. Vallahi evde bu kadar rahat edemezdik.
 
Film Vikinglerin ejderha yarışları ile hızlı bir şekilde başladı. Ve tempo film boyunca hiç düşmedi. Arada sürprizlerde vardı. Film müziklerini beğendim. Bence dublaj başarılı idi. Sadece filmin sonuna doğru savaş sahneleri vardı. Sözün özü ben filmi çok beğendim, tavsiye ederim.
 
Normalde film sonunda tontalağa ben sorarım nasıl buldun diye.Sormama fırsat bırakmadan 'annecim harika bir filmdi' dedi. Anlayın filmi ne kadar çok beğendiğini.
 
Bu aralar sadece sinemaya gidebiliyoruz. Aslında yapacak çok etkinlik görüyorum da sabah saatlerinde oluyor. Ve hafta sonu sabah saatlerinde yüzme var programımızda. Neyse ki hafta sonu olarak yüzme bu hafta son. Tekrar eylülde başlayacak. Yani daha çok zaman ayırabileceğiz diğer sanatlara..
 

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

ay selim bunu bekliyordu... ben daha gelmedi sanıyordum:)

Ayla dedi ki...

Cuma günü vizyona girdi. Biz cumartesi günü gittik:)Ne zaman gelecek ne zaman gelecek diye yedi bitirdi tontalak , şükür ki gittik.