Salı, Haziran 17, 2014

Düdük çalar ince ince


Karne aldıkları gün karne programından önce küçük bir gösteri yaptılar. Her sınıf bir şarkı söyledi. Eraylar düdük çalar ince ince şarkısını gönlümüze nakşetti. Video çekmedim bu sefer. Video- resim çekiyorum diye baktım ki anın tadının kaçırıyorum ,eğlenmeye karar verdim. Tempo tuttum, eşlik ettim, çok eğlendim.

Dün akşam gitar elinde baktım bu şarkıyı mırıldanıyor Eray'cım videoya çekebilir miyim diye  sordum. Gerek yok dedi. Pes eder miyim? Karne gününde çekememiştim, büyüdüğünde ne güzel bir anı olur. Düşünsene. Kocaman adam olmuşsun ve biz çocukluğuna ait bu şarkıyı izliyoruz. Fotoğraf albümlerine bakarken çok eğleniyoruz bir de canlı canlı videolara bakarken  ne çok eğleneceğimizi bir düşün. Çocuğum artık pes etti. Tamam ama bir kere çekeceksin dedi. Nasıl da biliyor huyumu. Eray baştan alalım, Eray şu açıdan alalım, Eray burada ışık daha iyi....

İlk başta gönülsüzdü. Söyledikçe havaya girdi. Vee ortaya bu video çıktı. Tarkan'a sesleniyorum buradan kork Tontalaktan :)  Karşınızda düdük çalar ince ince şarkısı..

Düdük çalar ince ince,
Yolcular binince.
Gidiyor, çufu çufu çuf.
Uzaklarda gözü,
Git güle güle, gel güle güle,
Çok bekletme bizi.

Otomobil fırlar birden,
Kalkarken yerinden,
Katıyor tozu dumana,
Uzaklarda gözü,
Git gül güle, gel güle güle,
Çok bekletme bizi

Vapurlar suya dizilir,
Denizde süzülür,
Gidiyor dumanına bak,
Uzaklarda gözü,
Git güle güle, gel güle güle,
Çok bekletme bizi.

Yolcular rahat uçakla,
Aldırma hiç korkma,
Gidiyor, göğe bakıyor,
Uzaklarda gözü,
Git güle gül, gel güle güle,
Çok bekletme bizi.
 
 


13/06/2014 Karne günü- Düdük çalar ince ince yani Taşıtlar şarkısı söylendi

Hiç yorum yok: