Pazartesi, Eylül 01, 2014

Posuruklu hava eşliğinde bir kutlama


Aile arasında terasta küçük bir kutlama yaptık. Aslında arkadaşlarını çağıracağım büyük bir kutlama yapmaktı niyetim lakin tadilat bizi çok yordu cesaret edemedim. Annem zeytinyağlı yaprak sarması, börek, poğaça yaptı.Ablamın arkadaşı da kısır. Eray'ım çikolatalı pasta sever diye babası da çikolatalı pasta sipariş etmiş ve hiç bakmadan eve getirmiş. Tatataaammm bembeyaz, çikolatalı pasta ile alakasız bir pasta çıktı karşımıza. Eray hiç önemsemedi bu duruma. Üflesin de ne renk olursa olsun. Sadece yiyemedi ona üzüldüm.

Cuma akşamı hazırlanmaya bile vakit bulamadım. Hatta masayı bile doğru dürüst kuramadım. Olsun muhabbet de, ortam da güzeldi. Teras çok esiyordu o akşam hatta üşüdüm. Yine kansız dediler bana. Yok be o anlamda değil, bildiğin hastalık kansızlığı işte.

Teyzoş ve arkadaşı

Herkes pek bir şıkıdım şıkıdım idi. Ben ise kül kedisinden hallice.Fotoğraflara bakıyorum da saçlarımın acilen kesilmeye ihtiyacı var.Önce kendimi hazırlamam lazım Minicik bir saç parçamla bile vedalaşmam neden bu kadar sancılı olur sebebini bilmem.

 
O gün hava çok posurukluydu.Posuruklu; annemin terminolojisinden.Yani hava çok bulutlu demek istiyor. Bu aralar annemin terminolojisi başlığı altında çok fena bir yazı yazasım var lakin kadının karizmasını toplayamam diye her seferinde vazgeçiyorum bu fikirden. Mesela haşıl haşıl ne bilin bakalım. Ahretliğim sen sus bakayım.

babam
 
En sonunda kuzum hot wheels oyuncağına kavuştu o akşam.Ondan mutlusu yoktu. Hep derim bir çocuğu mutlu etmek ne kadar kolay.


2 yorum:

deeptone dedi ki...

çok ama çok tatlı yazı ve fotolar. posuruklu çok sevdiim. kullancam. haşıl haşıl. tamam ya valla yazsanaa bi anne yazısı oleeey :)))

Ayla dedi ki...

Ablam ispiyonlar diye korkuyorum,yazamıyorum deeptone. Can güvenliğim yok annem öğrenirse çok pis teper. Ayrıca beğenmene sevindim.

Merak ediyorum haşıl haşılı buldun mu:)