Perşembe, Eylül 18, 2014

Binbir Surat

Dün tontalağımın fotoğraflarına baktım. Çok eğlendim çok coştum. İçinde bulunurken zamanın ne çabuk geçtiğini anlamıyorsun lakin geri dönüşler yaşadıkça aslında ne çabuk geçtiğini görüyorsun. Gerçekten de ne çabuk geçti. Fotoğraflar bunun en büyük delili..

Fotoğraflara bakarken duygularım canlandı.Eğlence olsun diye fotoğrafları düzenlerken neden Binbir Surat dizisi yapmıyorum ki bunları dedim.Ve karşınızda Binbir surat tontalak efendi.
 
O bir Semazen


 
O bir halk oyunları ustası (Kafkas, zeybek, halay her bir şeyin ustası)
 

 
O bir seramik ustası
 


 
O bir chef
 
 
O iyi bir korsan( iyi kelimesinin altını çizelim çünkü iyi korsanlar da varmış)

 
O Buffalo Tontalak lakaplı bir kovboy

 
O bir dalgıç

 
O toprağı çok seven bir rençber
 
 
 

 
 
O bir Fenerbahçe fanatiği
 
 
O bu toprakların bağrından kopmuş elinde tespihi başında kasketi ile bir Anadolu çocuğu
 
,
 
O bir piyano virtüözü
 
 
O bir kitap kurdu
 
 
O bir sanat eleştirmeni
 
 
O bir boyacı
 

O annesinin minicik ördeği
 
 
 
To be continued

2 yorum:

deeptone dedi ki...

hah haaa o bir efsaneeee :)

Ayla dedi ki...

Deeptone :)