Salı, Aralık 04, 2012

Sticker



45-50 yaşlarında ki resim öğretmeni zili duyar sınıftan çıkmaya hazırlanırken sınıfın haylazı tontalak resim öğretmenine yaklaşır sarılır,öper ve seni seviyorum öğretmenim diyerek yanağına dokunur.. Resim öğretmeni çok yorulmuştur ee kolay değildir 5 yaş sınıfına insan potresi yaptırmak..Hızlı adımlarla odasına giderken bir tuhaflık hisseder..Herkesin kendisine sebebini anlamadığı bir şekilde güldüğünü görür..Her adımda gülücükler katlanır..Aynaya baktığında ise sebebini anlar..Sınıfın haylazı tontalak öğretmeninin yanağına dokunduğu sırada kalp şeklinde bir sticker yapıştırmıştır:)

Bu yazıyı yazan haylaz çocuğun annesi der ki; hababam sınıfı öğrencisi ayarındaki oğlumla hangi okullara gidem...

Not:Fotoğraf Motorlu Kuş adlı çocuk oyununda çekildi.Tontalak yine çok eğlendi...Tiyatrodan çıkışta dedi ki 'annecim şimdi hangi tiyatroya gidiyoruz'..

Motorlu Kuş Çocuk Oyunu
02.12.2012 11.00 Göktürk Kültür Merkezi.

12 yorum:

Nil dedi ki...

Ama bence çok güzel bir sevgi gösterisinde bulunmuş. hem kalp, hem yanağına. bir öğretmen daha ne ister :D
Ece nin stickerları çok değerlidir mesela. hangi okula gidersen git, Eray o okulun öğrencisi olduğu zaman çok şanslı olacaklar.

Esra dedi ki...

Fotoğraf şahane, sanatsever oğlum benim :)
Şakaya gelince, pek güldüm tabi, düşünemiyorum neler edecek lise çağına geldiğinde :)

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) ayy ya ben o öğretmenin yerinde olmak isterdim.. kötü bişiy yapmamış ki kuzum kalbini vermiş, daha ne olsun

Cebimdeki renkler dedi ki...

Kağıttan kuyruk yapmamış ki kalp yapmış :) Ayrıca çok zekice yaklaşmış.
Ama lise versiyonu sanki o kuyruğu da yapabilir :))

Ayla dedi ki...

Nilhan inşallah canım başka sınıfın öğretmeni de geçen gün senin sözlerine benzer sözler sarfetti pek bi mutlu oldum..Kendi öğrencisi olsa acaba bu kadar yaptıklarını sever miydi:))

Ayla dedi ki...

Esra bak şundan hiç ama hiç süphem yok Eray munzur bir öğrenci olacak..Daha anlatmadıklarım yazmadıklarım var düşün yani:)

Ayla dedi ki...

Sevgi tontalağa sordum neden öğretmenin yanağına sticker yapıştırdın diye çünkü onu çok seviyorum dedi gerçekten sevdiği için böyle yapmış bencede çok güzel bir jest benim yazdıklarım şaka tabi...

Ayla dedi ki...

Ülker bencede yapar o potansiyel var eray'da...Her gün bir konuda şükrediyorum Allah'a eray sevgisini çok güzel ifade ediyor neler yaptığını bir bilsen bu da örneklerden biri...

nil dedi ki...

Sevgi adamım, yüreği güzel oğlum...

leylaileyemeksaati dedi ki...

MASALLAH,banada beklerim

Ayla dedi ki...

Nil teyzesi teşekkür ederim adı artık sticker Eray'a çıkmış biliyor musun..Gelene gidene sticker yapıştırıyormuş:))

Ayla dedi ki...

Leyla teşekkürler...