Pazar, Aralık 16, 2012

İyilik Yap İyilik Bul


Bu haftaki oyunun adı İyilik Yap İyilik Bul.Kukla gösterisi ile başlayıp gölge oyunu ile devam etti.Gölge oyununda kimler yoktu ki..Pepee ile Şila türkü söyleyip oynadı,Keloğlan ile Nasreddin hoca atıştı,Şirine Gargamelden kaçmak için Kunfu Pandadan yardım istedi..Üçüncü bölümde oyuncular yeteneklerini sergiledi..

Ve sonra yeteneklerini sergileme sırası çocuklara geldi..Şarkı söylemek,dans etmek veya şiir söylemek isteyen parmak kaldırsın dediklerinde tontalak efendi bir dakika düşünmedi men men men dedi.Hopp sahnede buldu kendini.Bu çocukta nasıl bir özgüven var anlamadım gitti...

Ocak ayında şiir dinletisi olduğu için bir şiir ezberlemişti.Ne olduğunu yazarak süprizi bozmam.. Sahneye çıkmadan Eray'cım şiirini oku bak bu bir fırsat dedim tamam dedi.Sahnede tabiki yan çizdi. Eray şiir şiir şiir diye tempo tutsam da hiç oralı olmadı,sahnede şarkı söyleyeceğim dedi.Fotoğraf makinesiz çıkmam abi diyenlerden olan ben lazım ya fotoğraf makinesini evde unutmuşum.Neyseki cep telefonum yanımdaydı da birkaç poz çektim.


Evdeki hesap çarşıya uymadı talep çok olunca tek bir şarkı seçip bunu söyleyin dediler lakin Eray mini mini bir kuş şarkısını bilmediği için söyleyemedi..Laf açılmışken Tontalak bu aralar kimin söylediğini bilmediğim bir şarkı tutturmuş diline..

Yanıyorum yanıyorum yanıyorum heleee
 
Kimden duydum dedim Duygu öğretmenim söylüyor dedi...Bu aralar bu şarkı ile yatıp kalkıyoruz bu da biline..Neyse sonunda gangnam ve apaçi dansını yaparak(!) az da olsa hevesini aldı...Bu haftaki tiyatro faslımızı tek kelime ile tanımlamak gerekirse fazlasıyla enerjikti.Tontalak efendi şimdiden haftaya gideceğimiz oyunu sabırsızlıkla bekliyor:)
 
 
İyilik Yap İyilik Bul
Göktürk Kültür Merkezi
16/12/2012 11.00
 


 

11 yorum:

Yunkabu dedi ki...

:) ohh eglensin kusum

Ayla dedi ki...

Fulya'cım bu aralar oğlumla tiyatroya gitmenın keyfini daha çok alıyorum.Eskiden oturmazdı,susmazdı...Bende eğleniyorum anlayacağın

Tibetin annesi dedi ki...

ne güzel her hafta rutine bağladınız bu tiyatro gezilerini... :)

Nil dedi ki...

Şarkıyı çıkaramadım :)

Özgüvenine hayranım aylam. Maşallah tontalak'a. Ece hayatta çıkmazdı.

Bu arada daha dün çınlattık kulaklarınızı. Arkadaş her hafta oğlunu ücretsiz çocuk tiyatrolarına götürüyor dedim. Ne kadar şanslılar dedim. Eğer çınladıysa bilin ki bizdik Ayla'cım.

nil dedi ki...

Şarkıya koptum:))) eray'ın ağzından bu sözler...Berk de "ey aşk yerdesiiiin" bir de içip sabaha kadal dağlamak istiyooolum diyor...

Şu tiyatro olayınızı acayip destekliyorum ,büyüksün Ayla...

Ayla dedi ki...

Sibel'cim böyle bir hizmet varken yakınımızda kaçırmak nankörlük gibi olur geldi bana:)

Ayla dedi ki...

Nilhan çınlamaz mı:)Evet evet büyük yerlerin böyle bir avantajı var iyi ki de var inşallah sizinde belediye böyle çalışmalar yapar

Ayla dedi ki...

Nil çok seviyor bir görsen nasıl götürmeyeyim:)Şarkıda bir türkü imiş öğretmeninden öğrendim yıl sonu gösterisi içinmiş:)O yüzden bilmiyorum galiba:)

Esra dedi ki...

Bayılıyorum Eray'ın bu sosyalliğine ve özgüvenine. Kıs kıs güldüm içimden şarkıyı söylerken hayal edince, hangi şarkıymış o, sorsan ya Duygu öğretmene? Ayrıca kime yanmış Eray'ım öyle :P
Ayrıca bu çocuk sahneye çok yakışıyor Ayla, demedi deme :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ayla' cım yılın son günlerini can sıkıcı bir hastalıkla geçiriyorsunuz ama 2013 böyle olmasın dilerim. Sağlıklı, huzurlu, mutlu gönlünce bir yıl olsun 2013. Eray' ı ve seni öpüyorum.

Nil dedi ki...

Yepyeni, güpgüzel, musmutlu bir yıl diliyorum Ayla'cım.
Yeni yılınız kutlu olsun