Pazar, Aralık 09, 2012

Gökkuşağının Peşinde


Bugünün çocuk oyunu Gökkuşağının peşinde idi. Şunu yazmadan geçemeyeceğim şimdiye kadar orada izlediğim en iyi oyundu.Eray oynanan tüm oyunları zaten sevmişti lakin bu başkaydı çünkü bu oyunu bende severek izledim.Oyuncuların performansları,espriler, müzikler,konu.. hepsi ama hepsi çok güzeldi..

Kısaca konusu şöyle; kara prens ülkesindeki tüm ormanları yok ettiği için artık yağmur yağmaz ülkesi bu sebeple kuraklık içindedir. Yağmur'u evine getirebilmek için yağmur'un en iyi arkadaşı Gökkuşağını kaçırır ve kendi ülkesine götürür. Gökkuşağı'nın en iyi arkadaşı Kato ve Kiro gökkuşağını kurtarmak için Kara Prens'in peşine düşerler.Yolda bir sürü macera yaşayıp Gökkuşağını kurtarırlar.Lakin başka bir sorun daha vardır. Kara Prens yaptıklarından pişmandır ve ülkesini kurtarmak istemektedir. Kato ve Kiro Kara Prens'e yardım etmeye karar verir..Acaba Kara Prens ülkesini kurtarabilecek midir? Bilmem..Artık o kadarını yazmayayım bir zahmet gidip izleyin:)


Eray oyunda yine çok heyecanlandı sanki oyunu ben yazmışım gibi dönüp dönüp annecim şimdi ne olacak dedi..Çıkışta babasına babacım çok eğlenceliydi Kara Prens vardı tüm ağaçları kesti diye oyunu anlatmaya başladı.Baba oğul önde ele ele tutuşup arabaya yürürlerken arkada tontalağın heyecanlı heyecanlı oyunu anlatmasını izledim.Kesinlikle bu programlar tontalağıma çok iyi geliyor..O zaman devam...



Gökkuşağı'nın Peşinde
09.12.2012 11.00
Göktürk Kültür Merkezi

7 yorum:

Yunkabu dedi ki...

Eraycim tiyatroya gittikce , zevk aldikca,heyecanlandikca o kadar seviniyorum ki. Tiyatro baska birsey. Ah o Akm Buyuk salonun kokusu.. Oyun baslamadan onceki sesler.. Ah o oda tiyarosu..

Nil dedi ki...

Dün Ece de tiyatroya gitmek istediğini söyledi :( onçün sizi okurken keşke bizim de burada böyle programlar olsaydı dedim defalarca. Ve iyi ki işi bir süreliğine de bırakmışsın Aylam. tüm bunlara şahit olmak ne güzel.

Tibetin annesi dedi ki...

Göktürk uzak be Aylam... anlat sen :)

Ayla dedi ki...

Ahretliğim senle gitmek başkaydı..Çıktıktan sonra oyun hakkında konuşmak..

Ayla dedi ki...

Nilhan'cım oradaki belediyeler yapmıyor mu böyle uygulamalar...Var ya her hafta binlerce kez Allah razı olsun diyorum çocukların yüzündeki gülücükleri gördükçe...

Ayla dedi ki...

Sibel'cim bir ara uğrayacağım sana devamını o zaman anlatırım:)

Esra dedi ki...

Annecim şimdi ne olacak lafı çok güzelmiş, öyle bir yerde ki anne baba onların gözünde, her sorularının cevabı var sanıyorlar her ikisinde de.
Aylam çok imreniyorum bu tiyatro aktivitelerinize, bekliyorum bizimkinin de yaşı gelsin diye..