Perşembe, Ağustos 28, 2014

Hipnoz Seansı

 
İşten çıkışta dün doğruca evimize gittik. Sadece eve gidebilmek bile ne büyük bir şükür sebebiymiş. Şükürler olsun. Üç haftadır göçebeler gibi nerede kaldığımız belli değildi. Üç ev ay pardon dört ev arasında mekik dokudum.
 
Yerleşik hayata dün geçince anneanne Eray'a sormuş. Anneannenin evinde mi? babaannenin evinde mi? kendi evinde mi rahat ediyorsun diye. Tontalak da tabiki kendi evimde demiş. İnsanın kendi evi, kendi düzeni gibisi var mı?
 
Akşam yapılacak işler vardı aslında ama bu akşam oturalım, dinlenelim dedik( dinlenelim dediysem bile çamaşır katla, çamaşır as, ütüyü yap yine de sığdırıldı akşama) Ayaklarımızı uzattık. Eray koltukta uzanan babasının yanına giderek bir şey sallamaya başladı. Babasını hiknonozi yapacakmış. Tam da adamı. Babası girmez öyle oyunlara. Mesela kitap okurken karakterleri de konuşturamaz dümdüz okur gazete okur gibi. Eeee sıkıcı oluyor haliyle.
 
Aman babam hiknonozi olmuyor seni yapayım dedi. Hiknonizi mi dedim sanki anlamamış gibi. Hani düşünceleri ele geçiriyorsun ya, uyutuyorsun falan ona denir dedi. Oyuna başladık, ben gözlerimi yuvarlamaya başladım. Öyle güzel bir performans sergiledi ki şaştım kaldım. Eray'cım gel seni videoya çekeyim dedim. Tamam dedi. Bu sefer bambaşka bir performans ortaya çıktı. Ölümler, kara delikler, yok olmak, emirleriiiii dinleeeee... Anında yazdı, coştu da coştu...
 
Hep bu kelimeler çizgi filmlerden bence. Özellikle Scooby Doo dan..Tadilat var diye anneanne-babaanne evinde ipin ucu kaçtı. No panik. Başka şeylere yönlendirmekle çözeriz sorunu yani inşallah. Yasak kelimesi özellikle yok.
 
Blog ne düşündüğünü biliyorum ve yok artık diyorum. Kıskanmak mı ne kıskanması Allah aşkına. Tamam 14 Ağustosta facebooka o sözleri yazmış olabilirim ama kıskanmaktan değil çocuğum için uygun bir çizgi film olmadığını düşünüyorum. O gün ne mi yazmışım bir hatırlayalım
 
Scooby Doo izliyoruz eray dedi ki;
-annecim biliyor musun daphne çok güzel
-evet güzel gibi (kıskanç anne)
-annecim daphne ACAYİP güzel
Erkek değil mi hepsi aynı önemli olan bir kerem iç güzelliği 
 
Başka bir gün
 
-Annecim dapheyi mi yoska Velma'yı mı beğeniyorsun
-Ben Velma'yı beğeniyorum
-Ben daphne'yi beğeniyorum nütfen annecim sen de daphne'yi beğen
-Eray'cım Velma çok akıllı bence
-Annecim daphne de çok güzel baksana saçlarına
 
İster inan ister inanma sana kalmış blog tamamen çocuğuma uygun olmadığını düşündüğümden. Yok canım ne daphnesi, çizgi filmin tamamının uygun olmamasından..
 
Tadilatın tek olumlu tarafı Eray'ın sabahları uyumasına vesile olması.Yani anneanne-babaanne evinde kalınca sabahları erkenden evden çıkmak, uyandırılmak zorunda kalmadı. Benim yavrum bir yıl boyunca yollarda çok yoruldu. Geç saatlere kadar uyumuş. Hatta uyandığında bile keyif yapmış. Anneanne bir sabah seslenir Eray'a
 
-Eray hadi kalk oğlum kahvaltı edeceğiz
-Sen masayı hazırla anneanne o zaman kadar ben biraz daha şekerleme yapayım
 
To be continued
 
 
 
Ruhuna Semra kaynana girmiş hanımiğnesinden oğluna not: Oğlum sen daphne'ye aşık değilsin, aşık olursan ben sana söylerim
 
 

2 yorum:

deeptone dedi ki...

Allah seni napmasın. valla kahkahalarla okudum. :) ay sen hep yazsanaaa :))

Ayla dedi ki...

Deeptone sağolasın beğenmene sevindim...