Pazartesi, Temmuz 14, 2014

O kadar da demedik

13/07/2014 Yeşil Vadide iftardayken
 
Dede pazar akşamı yemeğe gittiğimizde tontalağa sorar.

-Torunum yaşlanınca bana bakacak mısın?
-Evet
-Peki büyüyünce sende benim yemek paralarımı verecek misin?
- o kadar da demedik.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cuma akşamı Ortaköy de yemek sonrası cafeye gittiğimizde sıcak çikolata ister bu sıcakta. Kahve dünyası ve Starbucks gibi yerlerde çocuk sıcak çikolatası ılık gelir, sahilde ise sıcak çikolata çok sıcak geldiğinde tepkisi;

-bir daha gelmem buraya ne biçim bir yer burası.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Cumartesi babasının amcasına iftara gittik. Gitmeden alışveriş merkezinde elma şekeri diye tutturdu o zaman Enes'e de alalım canı çeker çocuğun dediğimde;

-Elif abla ile Furkan abiye almayacak mıyız?
-Onlar büyük ihtimalle oruçludur
-Oruçlu değillerse bakkkk ben karışmam ama

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İki taraftan da tek torun olunca herkes aynı soruyu sorar. Büyüyünce bize bakacak mısın? kapımızı açacak mısın? Anneanne, dedeler, babaanne ve teyze. En son teyze sorar ve tontalak kayışları sıyırır.

-Eray'cım büyüyünce bana bakacak mısın?
-annem bakarrrr
-Ama annen de yaşlı olacak, benim çocuğum yok, bana bakacak mısın?
-Teyze hangi birinize bakayım.


To be continued...


4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

e cocuk hangi birine baksin dimi ama:))

Ayla dedi ki...

Serpil sorma ailenin tek umudu Eray:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Bu Tontalagin cevapları da beni öldürecek :)))
Bu arada Lara da aynı durumda, teyze faktörü dahil.

Ayla dedi ki...

Oyy Ülker diyorum ben bir şey demiyorum. Teyzemiz aslında ayrı bir blog konusu:)nedir bu teyzelerden çektiğimiz...