Çarşamba, Temmuz 16, 2014

Arka Bahçe


Bu aralar arka bahçede takılıyoruz Nuran abla ile. Çünkü en çok orası esiyor. Hatta bazen öyle esiyor ki incecik bir şal alıyorum omuzlarıma.

Öğlen yemeği yeme derdi de yok dolu dolu bir saat bizim. Ben kitabımı alıyorum elime kurguya giriyorum püfür püfür rüzgar eşliğinde. Nuran abla da çiftliğinde yumurtalarını topluyor, tereyağ-ekmek yapıyor, ekiyor, biçiyor sonra satıyor. Bir de gemi almış kendine. Topladığı ürünleri gemi ile satmaya yollarsa daha çok kar ediyormuş. Bir öğlen böyle yuvarlanıp gidiyoruz işte.

Ah bir de sallanan sandalyem olsaydı o sandalye yerine..



2 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Süper görünüyorsun,sandalyede olsaydi gercekten süper olurdu! Ben gemi isini anlamadim,yada suan uykusuzluktan yanlis anladim:))

Ayla dedi ki...

Serpil teşekkür ederim şımarırım bak şimdi:)

Ben kitap okurken arkadaş da cep telefonunda çiftlik oyunu oynuyor. Onları ekip biçiyor yani:)