Cumartesi, Ocak 19, 2013

Bu Adam Benim Babam


Bilmiyordum bana söylendiğinde de o yüzden anlayamıyordum.Çünkü hep

Kalbim kırıldığında ağladım
Çaresiz hissettiğimde ağladım
Umutsuzluğa düştüğümde ağladım
Öfkeden dolup taştığımda ağladım
Hayal kırıklığına uğradığımda ağladım

18 Ocak 2013 Cuma akşamı insanın mutluluktan da ağlayabileceğini anladım

4 yaş 4 aylık oğlumun ilk şiiri 'Bu adam benim babam'..Eray'a düşen kısmın sözleri...

Bu adam benim babam,sekiz köşe kasketiyle
Omzun da sakosuyla hey
Cebinde yok parası ,Bafradır cigarası ,yüreğindedir yarası
Altı çocuk büyütmüş, bir işçi maaşıyla
Bu adam benim babam hey
Ağlama benim babam ,ağlama naçar babam
Kara gün geçer babam hey
Bir kapıyı kapatan yeniden açar babam
Ağlama benim babam hey
 
İlk Şiir :Bu Adam Benim Babam
18 Ocak 2013
 
Not: Çok güzel bir akşamdı sadece şiir söylemedi ayrıntılar ise daha sonra:)

15 yorum:

Yunkabu dedi ki...

Masallah kuzuma. Allah hep boyle guzel gunlerini gostersin sana ahretligim. Allah karsisina guzel, helal sut emmis insanlar cikarsin.

Didem Yazici dedi ki...

Ne güzel bir şiir okumuş ! Maşallah kuzucuğa :) Bende oğlumun bütün gösterilerinde ağlarım, gururlanırım, duygulanırım... Allah hep güzel günlerini göstersin bizlere :)

Unknown dedi ki...

ben video açıılana kadar heyecan yaptım seni sormuyorum bile maşallah eray a maşallah çok da güzel ezberini yapıp okumuş.bayıldım.:)

Nil dedi ki...

Aylacım işte Eray'dan beklenilen performans. Ve seni yanılttı :)
Aferin ona, ne kadar gurur duysan az. Allah hep mutluluktan ağlatsın. Çok ama çok güzel okudu maşallah. ben bile duygulandım.

Esra dedi ki...

Biliyordum böyle olacağını, bakar mısın rahatlığa, adam resmen sahne insanı :)
Fevkalade güzel bir anı olmuş sizlere, ben bile izlerken bu kadar duygulandıysam, çok normal Aylam senin de ağlaman. Dilerim hep mutluluk olsun akan gözyaşlarının sebebi ve daha çook böyle ağlatsın oğlun seni.

Sibelbek dedi ki...

Ayla bir gün ver şunu benim elime ne olurrr! yer yutarım ben bunu Aylaaaa!!!! maşallah ona. büyüyünce belli ne olacağı bu bücürcanın! :))))

Cebimdeki renkler dedi ki...

O kadar doğal rahat ve güvenli ki... Bravo Ayla' cım, çok keyif aldığı da belli :) Ben de olsam ağlardım haklısın :)) Sadece mutluluktan aksın gözyaşların...

Ayla dedi ki...

Amin inşallah Fulya'cım Allah kuzularımızı iyi insanlarla karşılaştırsın öyle tarif edilmez bir duyguydu ki..

Ayla dedi ki...

Didem ben böyle olacağımı hiç tahmin etmemiştim inanılmaz heyecanlandım evet geçen senede vardı gösterisi ama orada mutluydum bu yıl ise zangır zangır titredim heyecandan:)

Ayla dedi ki...

Sezobigo sorma zaten çıkana kadar zor bekledim:)Epey zamandır hazırlanıyorlardı bu gösteriye neyse ki çok güzel bir gece yaşattılar bizlere...

Ayla dedi ki...

Nilhan'ım bu adam böyle provalara katılmaz, evde söylemez ilgilenmez insana ayy oraya çıkmayacak galiba dedirttir ama oraya çıktığı zamanda yapağını yapar diyorum ya bu çocuk sahne insanı:)

Ayla dedi ki...

Amin amin amin inşallah Esra'cım..Adam çok rahattı zaten o akşam bizi yanyana görseydin Eray değil sahneye çıkan beni zannederdin:)Ama adamın mayasında var rahatlık bu yönüyle aynı babası..

Ayla dedi ki...

Sibel bu aralar tv ye çıkcam diye tutturuyor bana da ne olacağı belli gibi geliyor...Ama henüz hangi konuda çıkcağına dair karar vermiş değil son olarak başkakan olacağım dönyayı yöneteceğim televizyona çıkacağım dedi ..Kısmet bakalım:)

Ayla dedi ki...

Ülker'cim amin inşallah..Allahım sanada da Lara lokumunun güzel günlerini görmeyi nasip etsin öyle bir duygu ki inan tarif edilmez..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

bu şiir beni hep ağlatır.. erayımda pek güzel okumuş.. maşallah..