Cumartesi, Haziran 26, 2010

Babam

Kaç aylardır erayın babasına baba demesini bekliyoruz.Eray babasına da anni derdi eşim her seferinde anni orada ben baba diye düzeltirdi. Hatta niye Eray bana baba demiyor diye çok üzülürdü. Evdeki herkes baba konusuna odaklandı biz işyerinde iken annane günde bilmem kaç yüz kez baba diye sesleniyormuş, annesi de akşamları aa babamız nerdeymiş vs gibi laflarla baba kelimesini Erayın kafasına sokmaya çalıştı.

Bir kaç gündür artık bu çabamıza Eray beyde karşılık verdi bir iki kere çok güçlü bir ifade ile babasını baba dedi. Perşembe akşamı babaannenin evine girer girmez anne Eray hastamı dedim. Yoo Ayla nereden çıkardın bugün çok neşeliydi gayet iyiydi ama akşama doğru biraz huysuzlandı dedi. Ama yemek yerken Erayı gözlemledim hem çok huysuzdu hemde bir şey yemiyordu (bazı sevdiği yiyecekler var ki tok olsada redetmez)Hayırlara gitsin sadece hasta olacağı zaman böyle davranır dedim ve çok huzursuz bir gece geçirdim.Evimize geçince de huzursuzluğu devam etti, yine hiçbir şey yemeyince eşime de dedim Eray hasta olacak , yine benim pimpirikli olduğum (belayı çağırmak der bazen ama bana göre oğlunu tanımak)konusunda eleştirdi. Cuma sabahı kalktık babaannemize gittik 09,00 gibi babaannemiz aradı Erayın ateşi var biraz dediği zaman canım çok sıkıldı.12,00 de aradığında ateşi 38,5 oldu dediğinde işten izin aldım.Ateş düşürücüyü veriyoruz iyi oluyor ilacın etkisi geçince ateşi çıkınca doktorumuza gittik. Çünkü cumartesi akşamı yola çıkacağımız için kendi doktorunun görmesinde faydası olacağını düşündük. Doktorumuz üst solunum yolları enfeksiyonu çok ciddi değil ama antibiyotiksiz geçmez dedi.Yola çıkmayın derseniz çıkmayız dediğimde yo gerek yok ama Pazar öğleden önce yollara çıkmayın o zamana kadar ancak kendini toplar dedi

İlaçlar iyi geldi hiçbirşeyi yok gibi görünüyor ama etkisi geçince hemen yatağına gidip atıyor kimse onu ellemesin istiyor. Cuma gecesi ateşi o kadar çok çıktı ki bu zamana kadar Erayda hiç bu kadar ateş görmemiştim. Belli acısı vardı, gözleri kapalı ve sayıklıyordu, sürekli tek bir kelimeyi tekrarlıyordu (o kelimeyi o kadar canı acıyarak tekrarlıyordu ki canım yandı)

 Babaaa, babammm, babaaa, babammm

Hiç yorum yok: