Salı, Nisan 22, 2014

Rio 2


Çocuk kanallarında fragmanları döndüğünden beri Rio'ya gitmek istiyordu tontalak efendi. Seri filmi olduğu için birincisini izlettirdim lakin kendim izlemedim. Ah izlemediğime ne kadar pişman oldum. Filmi ben çok sevdim. İlk fırsatta birincisini de izleyeceğim.

Filmin hikayesi iyiydi. Kısaca yazayım;kendilerini mavi makav türünün son kuşları zanneden Harika ve Mavili televizyonda bir haber izler. Amazonda makav kuşlarına ait bir iz bulunmuştur. Bunu duyan Harika ailesiyle birlikte Amazon'a gitmek istemektedir çünkü çocuklarının doğal hayatı yaşamalarını arzulamaktadır.Mavili pek istemese de bir anda kendilerini Amazon'a keyifli ama bir o kadar da tehlikeli bir macera içinde bulurlar.Bu arada Amazonda Harikayı bir sürpriz beklemektedir. Onu yazmam, sürprizi bozmam. Ha bir de önceki bölümü izleyenler bilir kötü papağan Nigel intikam peşinde koşmaktadır.

Filmin müzikleri ve dansları çok keyifliydi. Dublaj ise oldukça iyiydi. Maviliye üzerinden hiç eksik etmediği GPS ve bel çantasına bayıldım. Hele Nigel'in trajik ölüm sahnesi vardı ki lokum lokum.

Sonuç olarak eğlenceli, esprili ve görsel olarak doyurucu bu filmi kaçırmayın:)

Rio 2- 19/04/2014  Trump Towers

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

bana Matrix 2 gibi geldi, bol dans sahnesi ile kakalamışlar gibi filmi sanki:)

Ayla dedi ki...

Mümine aynı film farklı insanlara farklı duygular hissettirebiliyor işte. Bakış açısı, beklenti vs ile açıklanabiliyor bu durum galiba. Ben de çok sevdim. Özellikle Maviliyi..Doğal hayattan kopup insanlar gibi yaşamasına çok gülsem de düşündürücü aslında. Her canlı kendi doğal yaşamında güzel diyorum yorumu burada son veriyor.Sevgiler...