Pazartesi, Mayıs 24, 2010

Yok öyle çalınmaz böyle çalınır

eray düğün1

Kendimi bildiğimden beri düğün, kına gecesi, piknik gibi organizasyonlardan hiç hoşlanmadım. Hatta bekarken annem bilmem kimin düğünü var gideriz di mi Ayla dediğinde 'asla' derdim annem de bakalım seni düğününe kim gelecek derdi. Sonra serzenişine devam eder işi ajitasyona kadar götürürdü.Herkes kızıyla gidiyormuş iki kızı varmış , düğünlerde kızlarıyla boy göstermek istiyormuş, şansı hiç yokmuş vs vs vs.

 Annemin ahları bir yerden çıkması lazımdı.Çok kalabalık bir aileye gelin gittim ve yazın o kadar düğün oluyor ki istersen gitme.Dün akşam eşimin akrabasının düğünü vardı. Çok eğlendim çok sebebi düğünlere karşı önyargımın değişmesi değil tabi akıllı bıdığımın çok eğlenmesi. Bir dakika yerinde durmadı ,davul zurna ve köçek ekibi gelince şaşkınlığı bir kat daha arttı. Bir ara davulcunun davul çalmasını beğenmeyip tokmağı eline alıp güm güm vurdu

 eray davul1

Sonra köçeklerin karşına geçti(Her ne kadar etek giyip gerdan kıvıran erkekler hoşuma gitmese de)el çırptı

eray düğün 2

Eray için çok güzel bir akşamdı.Hatta eşim hadi kalkalım deyince aa ne çabuk bile dedim yani o kadar çok eğlendim.

İlk düğün :Kader abinin düğünü 23/05/2010
İlk nikah : Halanın nikahı 07/02/2010

Hiç yorum yok: