Salı, Mayıs 25, 2010

Geçici Şuursuzluk

ördek

Cumartesi akşamı arkadaşlarımız çaya geldi ,Eray kendi arkadaşını görünce o kadar çok sevindi ki her ne kadar anlaşamasalar da Eray birlikte oynamayı denedi. Aynı şeyden iki tane olmasına rağmen her ikiside diğerinin elindekini istedi. Diğeri öbürünün elindekini alsada kriz çözülmedi yine elindeki başka şeyi istediler bu böyle gece boyu devam etti. Aslında benim anlatmak istediğim başka bir şey var. Öyle bir şey yaptım ki hala kendimi affedemiyorum

ördek1

Çay içme faslına geçilince çocuklar mama sandalyesine yerleştirildi, tabaklar hazırlandı, çaylar döküldü. Sanki aklıma gelmiş gibi çaylar masada erkekler çocuklara sahip çıkın dedim bende arkama dönük birşeyler hazırlıyordum,işim bitip önüme dönünce Erayın uzanıp çayı eline döktüğünü gördüm. Erayın yüzünün şekli değişti ağlayacak ama biri aaaa yokmuş birşey diye şaklabanlık yapsa sanki o acıya da dayanacakken annesi çocuğum yandı diye çığlık atınca Eray da kıyameti kopardı.

Sakın ilk müdaheleyi yapmak için Eray'a koştuğumu zannetmeyin çığlık attığım gibi koşarak mutfaktan pire gibi zıp zıp zıplayarak diğer odaya koştum(sağlık kartını ve güya Erayın montunu arıyorum).Eşim sen ne yapıyorsun Ayla buraya gel diyor ama benim dizlerimin bağı çözüldü sadece doktor doktor doktora gitmemiz lazım diye zıplıyorum.

Mutfağa döndüğümde eşim ve arkadaşım Eray'ın kolunu soğuk suda yıkıyordu.Ayla sen ne yapıyorsun diye tekrar kızıyor buz çabuk buz ver diyor ama ben hala doktora gitmemiz lazım diye ortalıkta şuursuz şuursuz dolanıyorum. İlk müdale yapıldıktan sonra doğruca yakındaki hastaneye gidildi.

salıncak

Eray arabada hemen sakinleşti, bileğini kıpkırmızı görünce sinirlerim iyice bozuldu. Doktor hemen baktı 1.derece yanık çok önemli değil hemen ilaç süreriz sararız inşallah sabaha hiçbirşey kalmaz dedi.Su toplamasını beklemiyorum ama toplama ihtimali var o zaman yarın şırınga ile suyu çekip şöyle böyle yapcaz diye anlatmaya başlayınca artık nasıl bir yüz ifadesi takındıysam doktor sırtımı sıvazladı annesi lütfen birşeyi yok ki üzülme hani olursa diye anlatıyorum dedi.

Dışarıdan gelen kesin çocuğun değil benim yandığımı düşünür, Hastanede Eray'ın çoktan keyfi yerine geldi her doktoru gördüğünde kafasını sallayıp kolunu uzatıp aç aç aç dedi, çünkü sargıyı doktor sarmıştı o nedenle doktor açmalıydı.Doktorla anlaşma yaptılar eğer bu ağrı kesiciyi içersen kolunu açacağım dedi. Şurubu çok sevmesine rağmen çocuk gibi kandırıldığını anlayan akıllı bıdık şurubu içmedi hemşire küçük kabın ağzını kapatarak evde içerirsiniz diye bize verdi.

ordek5

Arabayla eve dönerken eşim ilk ve son kez konuşuyorum bu konuyla ilgili evde misafir var sakın surat asma, insanları rahatsız etme bu bir dedi.İkinci olarak sana bu akşam inanamadım nasıl böyle birşey yaparsın eğer evde yanlız olsaydın demek ilk müdaheleyi yapamayacaktın. Böyle durumlarda soğukkanlı olman ve hızlıca davranmak gerekir bunu bilmiyor musun diye konuşmasını sürdürdü de sürdürdü. Ben haklısın diyebildim sonra ama sende belayı çağırdın dedim.

Öğlen annenden dönerken eve yakın Acıbadem hastanesini görünce dur Ayla şuraya bakayım acil durumlarda buraya geliriz, bir telefon alayım demiştin akşam burada bulduk kendimizi işte belayı davet ettin dedim. Aslında alakası yoktu ama hem suçluluktan hemde sinirden ağzımdan öyle çıkıverdi.

Eve döndüğümüzde Eray'ın neşesi gayet yerindeydi ama ben gece yatakta oturdum pek uyumadım. Anne bak çocuk birşey içerse kusturmayın , anne çocuk yanarsa şöyle yapın anne çocuk düşerse böyle yapın diyen çok bilmiş ben hiçbir müdahele yapamadım ve tüm gece kendimi suçladım. Ama bu bana ders oldu inşallah Allah böyle acılar göstermesin ama şuurumu geçici olarak da olsa bir daha asla kaybetmeyeceğim

. ördek2

Not : Eray tüm gün evde olunca eşimle işten çıkar çıkmaz koştura koştura eve gidiyoruz hemen bir yandan yemek,bir yandan Eray'ın kendisi ve çantası hazırlanıyor. Sonra başlıyoruz keşife.

Fotoğraflar Göktürk de bir dürümcünün bahçesinden. Kahve,çay ve dondurmada bulunuyor .Eray kazlardan çok hoşlandı peşlerinde bir müddet koştu yakalamayınca peşlerini bıraktı. Mekanın içi ise çok ilginçti dekor olarak eski bir Ferrari bile vardı.

Hiç yorum yok: