Salı, Mart 23, 2010

Ceza

süpürge3

Benim küçük edepsizin kötü bir huyu var. Birisi geldiği zaman ya da biz gittiğimiz zaman eşyalarımızı hatıra olsun diye başkalarının çantasının içine atıyor. Yine hafta sonu elinde telsiz telefon varken arkadaşımızın çantasının içine atmış. Misafirlerimiz gittikten 1 saat sonra telefon geldi sizin telefon bizde haberiniz olsun. Tabi tüm bakışlar Eray'a çevrildi, suçluyu bulmak çok zor olmadı.

süpürge2

İşin garip yanı da arkadaşıma çantanın ağzı açık kesin Eray şimdi telefonu (elinde telefon olduğu için)çantanıza atar birde ağzını kapatır hatıra olsun diye dalga geçmiş olmam. Bile bile lades bu olsa gerek:) Bu konuda beyefendinin vukuatı çok.

süpürge1

Bir keresinde teyzesinin çantasına emziği koymuş bir de ağzını kapamış.(mışlı ,muşlu anlatmamım sebebi maalesef çalışan bir anneyim bu olaya şahit olamadım annem anlatıyor bana) Karda teyzemiz işe gitmiş zır bir telefon anne arama emzik çantamda ,neyse demiş annem yedek emziği açıp kaynatayım uyutayım. Eray uyur mu diğer emziği aramış uyuyamayınca çıldırmış, evde kriz yaşanmış. Sağolsun teyzemiz karda yürüyerek gelmiş (allahtan işi yakın)emziği yetiştirmiş.

Böyle birkaç daha vukuatı var ama o konulara hiç girmeyeceğim. Bu resimler mi ne Eray'ın cezası. Artık yeter dedim bugün evi ceza olsun diye sen temizleyeceksin o da suçunu biliyor en nihayetinde
sesi çıkmadan süpürdü.

 süpürge

Evi dip kıyı süpürünce bana da affetmek düştü:)Anne yüreği işte...

Hiç yorum yok: