Cuma, Mart 06, 2015

Sanki havlu atmak mümkünmüş gibi

Yataktan kalkar kalmaz annenin tepesine binmek bir çocuğun en kutsal vazifesidir adlı çalışmamdan

Çok yorgunum. Geçen haftaydı galiba havlu bile atmak istedim.Sanki mümkünmüş gibi.Hafta içi ayrı bir yoğun, hafta sonu ayrı.

Okuma bayramında bir veli Ayla'cım ben bir günü 24 saat yaşıyorum sen sanki 36 saat yaşıyor gibisin nasıl başarabiliyorsun bunu, nasıl yetiştirebiliyorsun her şeyi dedi. Çok basit az uyuyorum dedim. Gerçekten de öyle. Çok uykum var..



4 yorum:

Unknown dedi ki...

Bazen ben de aynı yoğunluğu yaşıyorum. Yetişme duygusu beni bitiriyor. İyi uykular.

Nil dedi ki...

Ben az uyumak istesem de başaramıyorum ki. Sızıyorum resmen.
Foto çok başarılı ama Ayla. Çok beğendim ben bu kareyi.

Ayla dedi ki...

Safiye hanım, bu hafta pazar yatabildim, uykumu aldım sayılır :))

Ayla dedi ki...

Nilhan nasıl çektin bu kareyi dersen hayal meyal düşler gibi derim sana. Fazla hatırlamıyorum. Uykuluydum, Eray tepemdeydi, isyanım gelmişti ve çok uykum vardı. Ama şunu söyleyeyim bende çok beğendim :))

Sızamıyorum Nilhan ben.. En büyük sorunlarımdan biri o. Ne kadar uykum olursa olsun yine de uykuya dalmam yarım saati buluyor. Galiba çok yorgun olunca da uyanamıyor...