Salı, Temmuz 31, 2012

Teleskop aşkına


Mutfakta yemek yemeği reddetti.Mutfakta klima yok ya terliyormuş beyefendi.Sen bilirsin dediler anneanne, baba ve anne şeklinde başladılar yemeğe.15 dakika geçti 'anneeeecimm' diye bir ses duyulmadı sanki yemeğin tadı bile değişti...Şişştt ...Durun...Bu sessizlik....

Bir anneye bungee jumping yapmak değil,bu sessizlik ancak pompalar adrenalin.Tontalak tehlikeye bodoslama dalmaya alışık olduğu için.Çocuğu olan tüm anneler bilir bu sessizliği....Tehlikeli işler peşindeyim ya da onaylamadığın şeyler yapıyorum annecimmmm.

Ayy dayanamayacağım neden bu kadar sessiz bu çocuk diye kanatlandı annesi, kondu salonun kapısına. Kulağını dayadı kapıya ses yok.Güp güp güp güp duydunuz mu anneciğinin deli gibi çarpan kalbinin sesini. Kapı açıldı,gözler yuvalarından fırladı ve sadece ne yaptın sen oğlum diyebildi.

-Seleskop (teleskop)yaptım annecim.


Not:O halıyı kaldırırken ben bile zorlanıyorum nasıl kaldırıp iki koltuğun arasına tıkıştırdı bilmem eğer babaanne olsaydı ortamda yüzde yüz diyeceği cümleyi biliyorum ’yedirdiğim, içirdiğim her şey helalı hoş olsun oğlum’. Bu arada annesi teleskop almamış umrunda mı tontalak buluyor kendine göre çözümü. 

14 yorum:

pınar dedi ki...

hhhahhaah nasıl şeyse bunlar benimde aklım almıyor.
Halı teleskopu harika ,çok yaratıcı
öptüm yanaklarından
bu çocuk okur:)

elif-kayra dedi ki...

hahahh akla bak ne zeki çocuk :))
bilmezmiyim o sessizlikleri

oytunla hayat dedi ki...

hahahaaaa :)) bayıldım seleskopuna tontalağın :)
o sessizlikler bizde de hiç sevilmez..

Ayla dedi ki...

Pınar aklı hep cinliklere çalıştığı için annemde hep bu çocuk okumayacak diyor:)Ama ben senin fikrine bahse girmeyii ve haklı çıkmanı umuyorum:))çünkü tüm umutlarımı ben çocuğuma yatırıyorum:)

Ayla dedi ki...

Elif her evde oynanıyor bu sessizlikler:))Benim aklıma gelmezdi inan...

Ayla dedi ki...

Oytunla hayat sessizlik demek huşu demek olsa anlamı sevilirde bu sessizliklerin altından zarar,ziyan çıkınca sevilmiyor elbette:))Sevgiler

nohut oda dedi ki...

masallah ya üretici zeka budur!

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ayla' cım, çocuk sessiz kaldı mı kesin vardır bir muzırlık haklısın :) Tontalak tatlı dilli olduğu kadar da yaratıcı maşallah kuzuya :)

Ayla dedi ki...

Gülcan evde daha neler neler ürettiğini bir görsen:))

Ayla dedi ki...

Ülker'cim nedense zekasını hep hinliklere cinliklere kullanıyor:)Bu zamana kadar sessiz kalıp koltukta tv seyrettiğini görmemişimdir sessizlik demek iş üstünde olmak demek:))

annesiningülü dedi ki...

şaka dimi bu :D şaka şaka :)))
çocuk cesareti gücü dedikleri bu olsa gerek :)

Ayla dedi ki...

Bahar kesinlikle şaka değil:)Ben halıdan teleskop yaptığına değil daha çok o halıyı nasıl kaldırdığına şaşırıyorum dediğin gibi çocuk gücü olmalı bu:))

Nil dedi ki...

Babaanne yedirmeseydi açlıktan bir deri bir kemik kalırdı zaten Eray. :D
tontalak ilerde halter falan yaparsa hiç şaşırmam. Eray ım maşallah sana :D

Ayla dedi ki...

Nilhan aslında tespitin çok doğru.Eray yemek yer güzel ama kendi değil yedirilince güzel yer bu konuda o kadar çok tembel ki...tembel halterci