Cuma, Ocak 30, 2009

Hanımiğnesinin Küçük Adamı

9 aylık bekleyişten sonra 29 ağustosta kara kuzumuza kavuştuk. Şu an 5. ayını bitirdi, bakmayın resimde bu kadar masum göründüğüne babasıyla bize kök söktürüyor .İsmini yazmayı unuttum di mi:) Babasının adı ERol , annesinin adı AYla olunca bizden bir şey olsun dedik ve ERAY koyduk

Eray bey gececi, yani sabaha karşı yatıp öğlene kadar uyuyor. İş-ev-Eray derken siteye biraz ara verdim, çünkü hiç vakit kalmıyor. Uykuyu pek sevmiyor, hep gezmek istiyor, kucağa alıp gezdirmeyince resmen benimle kavga ediyor:)Daha sonra Eray ile ilgili gelişmelerle devam ederim.

Allah sağlıklı, mutlu, huzurlu günler, aylar , yıllar nasip etsin hanımiğnesinin yavrusuna.
 

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Masallah. Allah bagislasin, saglikli uzun ömürler versin insallah.

ebruyla dedi ki...

Selamlar Ayla'cım,
Maşallah çok tatlı oğluşun. Allah nazarlardan saklasın.
Analı babalı büyütsün inşallah.
Sevgiler...

Fu dedi ki...

Guzel gunlerde saglikla buyutursun insallah kuzunu ahretligim. Yuzun hep gulsun.

balböcükleri dedi ki...

birkaç gündür blog arkadaşlarını gezerken izlenilen bloglarda bu küçük adamı görüyorum sonunda açıverdim ne güzel bir blog.bebiş çok tatlı nazar değmesin poposunu kaşı annesi:)görüşmek dileğiyle sevgiler

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

maşallah allah uzun ömürler versin sevgiler

Ayla dedi ki...

Saolun hepimizinkine inşallah.Ayrıca örgülerinize bayıldım, tam bir örgü hastasıyım ama hiç bilmem örmeyi:(