Cuma, Kasım 14, 2014

Bir öğle tatili klasiği 3

 
 
Bugün hava mis. Kapalı ve ılık havalar tam da benim havalarım. Güneşi nedense sevemedim gitti. Güneşin enerjimi çektiğini hissediyorum acaba ondan mı ki.Kimisine de enerji veriyormuş.
 
Bu havayı görünce öğlen yemeğimi çabucak yedim.Havalar soğuduğundan beri Nuran abla ile tekrar parka çıkıyoruz .Doğayı keşfediyoruz, fotoğraf çekiyoruz, tontalak boyasın diye palamut topluyoruz, sincaplara laf atıyoruz..
 
Bugün ki keşfimiz doğanın renkleri..


2 yorum:

Nil dedi ki...

Ne güzel öğle tatiliymiş o öyle. Kaç yıldır çalışıyorum bir tek iki aylığına çalıştığım eczanede öğle aram vardı. 12 yıldır öğle arası olan bir iş bulamadım gitti. Çok büyük bir lüks.
Ben de sonbaharı severim. Bizim buraların güneşi sevilecek gibi değil.

Ayla dedi ki...

Nilhan kafamı dağıtabildiğim ender zamanım ve haklısın artık öğle tatilleri lüks oldu.Neyse ki bu konuda şanslıyım.