Pazar, Kasım 18, 2012

Ah Bir Çocuk Olabilsem


Bu hafta her akşam yatmaya hazırlanırken annecim beni tiyatroya götürür müsün dedi tontalak efendi.Haftasonu götürmeye söz verdim.Nereye gitsek diye düşünürken Göktürk Kültür Merkezinin her cumartesi,pazar ücretsiz çocuk tiyatrosu oynadığını öğrendim.

Arkadaşı aradım pazar için program yaptık ve sabah gittik.Salon tıklım tıklımdı.Anons yaptılar bir ara daha çok çocuk yararlansın diye büyük çocukların anne ve babalarını dışarıya çıkmaları konusunda ricada bulundular. Bizim gibi küçük çocuklu anneler ise çocuklarını kucaklarına aldı. Tontalak efendi önce itiraz eder gibi oldu kucakta oturmamak için ama anlatınca anladı neyse ki.. Çocukların tiyatroya böyle ilgi duyması beni inanılmaz sevindirdi.

Oyun devam ederken annecim çok eğleniyorum dedi,sürekli kahkalar attı.Bana göre oyun eh işte olsa da önemli olan tontalağın beğenmesi.Çıkışta hayika(harika) bir oyundu diyerek beni çok güldürdü. Artık her pazar gidilmesi konusunda karar alındı..

18/11/2012 saat: 11.00
Ah Bir Çocuk Olabilsem
Göktürk Kültür Merkezi

8 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne güzel Ayla' cım. Belediyenin bir hizmeti mi?
Senin yerine koydum da kendimi, haklısın, dönüp sana çok eğleniyorum demiş ya tamam işte senin için daha kıymetli bir şey yok ki...

Ayla dedi ki...

Evet Ülker'cim belediyenin bir hizmeti bu ben çok beğendim meğerse her hafta varmış ben geç öğrendim olsun bundan sonra götürürüz tontalağı...ben oyunda aslında ilk defa sıkıldım ama çocuklar beğendi ya gerisi de çok önemli değil açıkcası:)

elif-kayra dedi ki...

ne güzel bir eğlence olmuş,
ah bir çocuk olabailsek

Sibelbek dedi ki...

bizimki hem gitmek istiyor, hem de iş gitmeye geldi mi vazgeçiyor :)))

Nil dedi ki...

Bizimki de haftya gidecek tiyatroya. gerçi gitmek istemiyormuş. Ama ben yine de akşam eve geldiğinde heyecanlı şekilde anlatacağını biliyorum.

Eray artık kritik yapacak seviyeye geldi :D

Ayla dedi ki...

Elif ahh keşke:) onlarda bir büyüsek diyor bu arada..farkında değiller çocukluklarının..

Ayla dedi ki...

Sibel'cim bence yakında gidecektir..Okul gezilerinde gidince bak gör çok sevecek...

Ayla dedi ki...

Nilhan yan cebime koy hesabı desene:))eminim çok güzel vakit geçirecek tiyatroda..Hoş çok kritik yapmıyor eray'da ya hayika diyor ya da hiç biyenmedim diyor.zorla ben konuşturuyorum onu...