Pazartesi, Nisan 02, 2012

Ateşi Yakalamak

Serinin ikinci kitabı Ateşi Yakalamak kesinlikle ilk kitaptan çok çok daha iyiydi.Sürekli okumak için fırsat kolladım. Hikaye derinleşmiş ve oturmuştu yani yere daha sağlam basıyordu. Kurgu sürprizlerle doluydu.Şaşırtıcı olaylar silsilesi merakımı sürekli canlı tuttu. İlk kitapta arenadan Katniss ve Peeta çıkınca çok sevinmiştim.İkinci seride arenaya tekrar dönmeleri bende resmen şok etkisi yarattıJAdi Capitol adi Başkan Snow dedim durdum. Peeta’ya bir şey olacak diye ödüm koptu evet ben Peeta’nın sıkı bir hayranıyım.Bir insan sevdiğini böyle mi güzel sever.Annanemin televizyon seyretmesi gibi bir kitap okudum yani sürekli yorum yaptım. Ayyy o tarafa gitme,sakın birbirinizden ayrılmayın,ona güvenme yani bla bla blaa...Yine en heyecanlı bölümünde kaldı.

'Katniss,artık 12.Mıntıka diye bir şey yok'

Gerçekten yok muydu?bir rüya mıydı?Katniss nereye götürelecek,Peeta'ya ne oldu.Offf hepsi Alaycı kuşu okuduktan sonra.....

Yazar:Suzanne Collins
Çevirmen:Sevinç Tezcan Yanar
Sayfa sayısı:406
Pegasus Yayınları

Not: Şimdi Alaycı kuş elimde onu okuyorum.Bu hafta biter o sonra ne okusam bilmiyorum. Aslında biyografi vardı sırada lakin o biraz daha beklesin.Bu aralar galiba beyin hücrelerime ilmek ilmek işlenmiş kurgular iyi geliyor.Rüzgar’ın adını(Patrick Rothfuss)okuyan var mı:)Rüzgar’ın adı ve Duyguların Rengi arasından gidip geliyorum.

Günün duası:Allah herkese Peeta gibi bir sevgili versin:))

13 yorum:

Nil dedi ki...

:) Yorum yapacağım ama birazdan çok yoğun şu anda.
hafta sonu filme gittim ve... :)

Ayla dedi ki...

Nilhan yapılacak birşey varsa bana da ver hemen toplarız birlikte:)yeter ki film nasıldı söyle.Hala düşünüyorum çünkü ben gitsem mi gitmesem mi diye...

Veee......

bahriye-krm dedi ki...

uzun bir aradan sonra kendimi kitaplarımın için de bulduğum bir dönemdeyim...elimdekileri bitirir bitirmez alınacaklar listesine ekliyorum...bakalım bana neler yaşatacak :))

Nil dedi ki...

hala dönemedim Aylam. sorry

Filme koşa koşa gittim. Hiç bitmesini istemedim, aynı kitapta hissetiğim gibi. Ama ben yine kitaptaki lezzeti alamadım. Yani kötü değildi gerçekten, sadece bişeyler eksikti. Yani o açlık oyunu sahneleri bana göre yetersizdi. Kitapta her bir haraçı bilirken burada üstünkörü anlatıldı. bir de gale peeta dan daha yakışıklıydı :)
ama git. kesinlikle kitapta okuduğun gibi bir dünya ile karşılaşacaksın.
ya kitapta içses var ya, neyin nereden geldiğini, neden öyle olduğunu falan hep biliyorsunya, filme bunları yansıtamayınca aynı hazzı alamıyorsun. benim şahsi düşüncem.

Ayla dedi ki...

Bahriye bir süre bende bırakmıştım o dünyayı çok yanlış yapmışım,Eray'la geçiş dönemi diyerek affediyorum kendimi.Bakalım neler hissedeceksin ...

Ayla dedi ki...

Nİlhan kötü haber şu ben filme cuma akşamı gidecektim yani Erol'u kandırıyordum seninle sabah burada yorumlaşırken tel geldi bu haftasonu misafir var,cuma akşam gidemem bir gün bulmam gitmek için:))

Ayrıca Peeta'nın yüreği güzel yüreği.Yok ben Gale'e bir türlü ısınamadım bilmiyorum nedenini.

Evet haraçlar kitapda iyi betimlenmişti.Yazdıklarından sonra gitmek istiyorum bende ama ne zaman:))

nil dedi ki...

Ben yine, dur bu feser bakşa söliim,, minik minik minik kelebekkk
uçmak ne demek minik kelebek...

:)

Ayla dedi ki...

Nil ben bu şarkıyı hiç bilmiyorum insan sonunu yazar dimi ben sana öyle mi yapmıştım.Tam kıta halinde yazmıştım:)))

Nil dedi ki...

:)

nil dedi ki...

http://www.youtube.com/watch?v=sxqHq8roVYM

http://www.meydansozluk.com/bak/minik+kelebek

kesin biliyorsundur aslında:)))

Ayla dedi ki...

Nilhan gül bakalım gül:)))

Nil şirkette çok az dinleyebildim millet var çevremde ama dinlediğim kadarıyla ben bilmiyorum bu şarkıyı:)))

nil dedi ki...

Gençlik işte Aylacığım, oğlanlar akran ama sen genç olunca bilmemen doğal diyorum o vakit:))

Ayla dedi ki...

Nil ya sanki aramızda çok yaş var gibi.Ben duymamışım işte sadece o kadar:))