Pazartesi, Şubat 28, 2011

Black Swan/Siyah Kuğu

siyah kuğu

Darren Aronofsky'nin yönetmenliği ile senaryosuyla
Nina'nın (Natalie Portman) performansı ve sanrılarıyla
obsesif-kompülsif kişiliği ile
Nina'nın bilinçaltına ittiği tarafı yansıtan Lily'si (Mila Kunis)ile
bastırılmış tarafı çıkarmada etkin rol oynayan Thomas'ı ile (Vincent Cassel)
geçmişteki hatasıyla ve devam ettiremediği mesleki yaşantısını kızı üzerinde gerçekleştirmek isteyen annesiyle (Barbara Hershey)
gerçekle hayal arasındaki ince çizgisiyle müzik ve danslarıyla
psikolojik- gerilim tarzında güzel bir filmdi.Gittim,gördüm ve tavsiye ettim.

7 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Bu filmle ilgili çok güzel eleştiriler var merak etmeye başladım.Maalesef sinemaya gidemediğimden DVD sini bekliyorum..

Ayla dedi ki...

Aylin iki çocukla zor olmalı:( Gerçekten kişilik çatışmasının çok güzel anlatıldığı bir film dvd yi seyrettiğinde eminim hoşlanacaksın.

gülay dedi ki...

Natalie Portman'ın performansı muhteşemdi.Akademi ödülünü sonuna kadar haketti bence.

Ayla dedi ki...

Gülay diğer kadın adayların filmlerini izlemedim ama Natalie Portman resmen oyunculuğu konuşturmuş,kendini aşmış bende çok beğendim

hypo dedi ki...

uzun zamandır seyretmek istediğim tek film.
buldum filmi şu anda dvd bozuldu:(

Ayla dedi ki...

Hay aksilik:(Bende uzun zaman bekledim sadece film de birşey eksikti yoksa Natalie Portman bir harikaydı.Erol çok sıkıldı çokk offladı bakalım siz beğenecek misiniz?

pelince dedi ki...

Bende henüz izlemedim ama merak ediyorum ..

Sevgiler yolluyorum.