Çarşamba, Ekim 13, 2010

iki küçük kutlama

pasta

13 Ekim yani eşimin doğum günü. Aynı işyerinde çalıştığımız için mini bir süpriz doğum günü hazırladık takım arkadaşlarıyla.Tek başıma çalıştığım için minicik bir odam var işyerinde, herkes çaktırmadan tek tek oraya geldi(işyerinde 120 kişiyiz sadece birlikte çalıştığı arkadaşları geldi) ,hatta bir ara nefes alamayacağım sandım:) Hadi dedi herkes bir bahane ile Erolu çağır .İyi de ben çağırırsam gelmez ki yine eften püften bir sebepten çağırıyorsundur kesin çok işim var ayla der biliyorum başkası çağırsın dedim.Yok yok biz senin odana çağırırsak anlar dediler açtım telefon tam isabet Allah bilir ne için çağırıyorsundur sebebini söylemeden gelmem demez mi.Erol önemli diyorum iş ile ilgili bir şeyi yapamadım lütfen çık yukarıya ,(iç ses diyor ki ah beni rezil ettin bak gör akşama başına neler gelecek) yok sonra gelirim işim çok bugün diyor.(bu arada da millet kikirdiyor,bir adamı yukarıya getirtemedin diye)İki kere daha söyledikten sonra lütfetti beyefendi yukarıya çıktı:) Odaya girince yapılan süprizi görünce mutlu oldu.

doğumgünü

İşten eve dönerken yolda kayınvalidemden telefon geldi, akşam evde iseniz uğrayacağız dediler gelirken pasta almışlar bir küçük kutlamada evde oldu tabi. Işıklar sönünce pasta ile içeri girdiğimde tontalak süprizin kendisine yapıldığını sandı çok sevindi, bizde durumu çaktırmadık:)Mumları tek tek söndürdü,acaba ne dilek diledi

doğumgünü13ekim

3 yorum:

Yunkabu dedi ki...

Iyi ki dogduuuuun Erol :)

Yunkabu dedi ki...

Iyi ki dogduuuuun Erol :)

Ayla dedi ki...

saol fulyacığım,erol adına :)