Çarşamba, Mayıs 07, 2014

İlk Röportaj


Atv ana haber 09 Ekim 2013 19.41

O zamanlar yani laptop, Ipad, tabletin hayatımıza girmediği teee eski zamanlar.

O zamanlar yani bilmem kaç kanal, bilmem kaç haber bülteninin olmadığı tee eski zamanlar.

O zamanlar yani anneannenin uzaktaki kuzusunu ve kuzusunun kuzularını özlediği tee eski zamanlar.

Telefonda duyardı sesimizi lakin görmekte isterdi anneannem bizi. Kolay mı? Ablam ilk torun ben ikincisi. Nasıl da tatlı olur torun sevgisi.

Her 23 Nisan, 19 Mayıs, bayram seyran zamanlarında anneannemin dinlerdik serzenişini.Kızım bir sürü çocukla röportaj yapıldı.Elalemin şuncacık çocuğu çıktı da televizyona bir siz yoksunuz yine. Neredesiniz? Çıkında azcık yüzünüzü göreyim.

Anneannem bunun mümkün olduğunu düşünüyordu kesinlikle.Bilmem kaç milyonluk nüfusu olan bir ülkede, o zamanlar sayılı haber kanalı gelsin herhangi bir konuda herhangi bir ilkokulda röportaj yapsın bu da bizim Ortaköy ilkokulu olsun.Ne diyelim bu düşüncenin adı hasretlik olsun mu?

Zaten bir sır vereyim bizim ilkokula gelselerdi o zamanlar girmezdim o kalabalığa kesinlikle. Yok özgüven eksikliğinden değil bu durumum. Göz önünde olmayı sevmezdim hatta hala sevmem bendeki son durum budur. Ha oğlum mu? O benim tam tersim.

Şimdi öyle bir zamandayız ki sarılamasak da, dokunamasak da açıyoruz bilgisayarı bağlanabiliyoruz anneanneme.Görüyor kuzusunun kuzusunun kuzusunu. Değişen bir şey daha var eskiden telefonda sesin iyi gelmiyor derdi annem şimdi ise iyi görünmüyorsun anne yoksa hasta mısın?  Hey teknoloji sana sesleniyorum sen nasıl bir şeysin.

Bu arada 9 ekim de anneannemi aradım.Kız hadi iyisin gecikmeli de olsa Allah dualarını kabul etti dedim. Ne duası dedi. Torununun yavrusu ile bugün röportaj yapıldı, akşam haberlerine çıkacak yüzünü göresin diye bir haber edeyim dedim.

Evet tontalak  Atv ana habere çıktı. Demiştim ya benim tam tersim diye o yüzden çok sevinçliydi televizyonda kendisini görecek diye. Neyse ellerine tutuşturmuşlar tabletleri sonrada tablet bilgisayarlar üzerine konuşmuşlar. Sonra da Anneler-babalar dikkat diye kocaman alt yazı yazmışlar

Tontalak bu tabi evin tüm sırlarını vermiş.Tablet babamın değil, işyerinin ve iş yeri tabletine oyun yüklemek yasak :)

Öyle işte bu haberi de yazayım dedim. Anneanneme de diyorum ki gecikmeli de olsa duan kabul oldu  hadi yine iyisin.

Haa Lcd nin üzerindeki, yanlarındaki  danteller mi ne? Teknolojiyle beraber zamanla çok şey değişse  de annemin evinde bazı şeyler hiç değişmedi.

Tontalakla ilk Röportaj : 09 Ekim 2013 Atv ana haber

4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

aaa ne güzel bi haber bu,insanin kenidni ekranda görmesi cok degisik bir duygu:))

Ayla dedi ki...

Eray çok mutluydu nedense televizyona çıkmayı çok istiyordu.
Ne diyeyim Allah oğlumun gönlüne göre verdi:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Aylacım Ekim 2014 demişsin ama Nisan 2014 mü yoksa geçen yıl mi? Maşallah kuzucuga keşke biz de izleyebilseydik.
Bu arada ben de tıpkı senin gibi dikkat çekmemek için ne lazımsa yapanlardanim.

Ayla dedi ki...

Ülker'cim dikkatin için teşekkür ederim yoksa kayıtlara yanlış girecekti. Ekim 2013 olacak doğrusu. Kaç kere baktım bloga hiç dikkatimi çekmemiş. Bir yandan yazmadığım günleri güncelle bir yandan bugünü kaçırma derken tarihler birbirine girdi:)

Bende hiç istemem göz önünde olmayı acaba fıtrat mı desem yetiştiriliş tarzı mı?