Salı, Mayıs 13, 2014

Fotoğraf albümleri

25/10/2001- Taksim- Kurs çıkışı
 
Dün hava sıcak ve güneşli bu durum ruhumu da sirayet etti yazmamın peşi sıra günüm kötü gitmeye başladı.Tabi ki sebep dış faktörler.
 
Bazı kişilerin kişiliksizleri, bulundukları yerleri özümseyememeleri, tavan yapan egolar, sınır tanımayan bencillikler hepsi mi üste üste gelir anlamadım gitti.
 
Aslında kendi halimde mutlu bir insanımdır. Bir kitabın satır araları,çocuğumun iki kelimesi, bir lokma lezzet ,hoş sohbet, çiçeklenen ağaç beni coştum yine dalgalanıyorum ben moduna sokabilir. Lakin dış faktörlerle bazen bu ne mümkün. Dün öyle bir gündü namussuz gün geçmedi gitti.
 
Böyle durumlarda bana ne iyi gelir biliyor musun  blog. Gülme sakın ya da dur gül hatta birlikte gülelim. Fotoğraf albümlerine bakmak. Kah gülmek, kah hüzünlenmek kah hayıflanmak. Bir iç çekip hey gidi ne güzel günlerdi demek. 
 
Tabii bunun kendimce bir açıklaması var. Galiba o 'an' dan kendimi olabildiğince soyutlamak istiyorum.
 
Bugün hala keyfim biraz limoni. O yüzden birkaç fotoğrafa baktım. Keşke yanıma albümlerden birini alsaydım dedim. Fotoğraflara bakıp bakıp anlatsaydım.
 
Sene 25/10/2001 deseydim.Taksimde bir arkadaşla kurs çıkışı yemek yiyoruz. İş başvurularım belki olur diye kursa 19.00 da gidiyorum. 22.00 de de çıkıyorum.Hafta içi her akşam İstiklal'de kalabalıklar içinde sırtımda çantam, ellerim cebimde tek başına yürüyorum ve o anlar en huzurlu zamanlar benim için. Sonra cümleyi şöyle bitirseydim. Saçlarımı çok özlüyorum.


6 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Albüm olayini bende co severim!

annesiningülü dedi ki...

saçlar iyiymiş :D

Ayla dedi ki...

Bir terazi kızı zevkli oluyor hem bakıp hem anlatmak..

Ayla dedi ki...

Bahar şimdi eski halinden eser yok üzüntüm o sebepten:(

Yunkabu dedi ki...

Cok guzel bir yol bu!
Fotograf da guzel, saclar da guzel !

Ayla dedi ki...

Ahretliğim sağolasın. Albümlere bakmak, anlatmak, hatırlamak bir nebze sıkıntımı alıp götürüyor.