Çarşamba, Mayıs 21, 2014

Üniversite kıyafeti

15/05/2014 fotoğraf çekiminden

Fotoğraf çekiminden haberimiz yoktu. Bir veli tesadüf okula gitmiş ve bahçede çekim yapıldığını görmüş. Anneler arası iletişimimiz süper. Hemen haber verdi bize. Haber verirken de ekledi. Şu an herkes Eray'ın arkadaşına söylediği sözü konuşuyor dedi. Ne mi demiş ;
 
Mustafa hadi üniversite kıyafeti de giydin evlenmene az kaldı. 
 


Tespitim geldi: Eşler bir zaman sonra bazı yönlerden birbirine benzemeye başlıyorlar. Onca yıl birlikte yaşarken birbirlerinden etkilenmemeleri mümkün değil zaten. En azından ben öyle düşünüyorum. Başak olduğumdan mıdır nedir fazla detaycı, düzenli, tertipli, planlı biriyimdir.
 
Erol bazı yönlerden benim tam tersim .O ayrıntıya değil genele bakar, plan yapmayı sevmez vs. Fotoğraf elime geçtiğimde cübbe kırış kırıştı ya normalde gözüme takılması lazımdı. Bizim evde iç çamaşırları dahil her şey ütülenir. Evet dikkatimi çekti ama hiç önemsemedim.
 
Oğlumun enerjisi, duruşu, hayallerim, umutlarım bu ayrıntıyı belki de görmek istemedi evet biraz da Erol'a benzemeye başladım. Yani yavaş yavaş ayrıntılar denizinde boğulmak yerine genel tabloyu görmeyi başarabiliyorum .Zaten son dönemde bu konuda müthiş gelişmeler kaydediyorum.Fotoğrafı Erol'a gönderdiğim de bana gelen cevabı aynen yazıyorum. 'İnsan şu kıyafeti bir ütüler. Allahtan malzeme iyi'. Ha Erol mu galiba o da bana benzemeye başladı...

9 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

çok yakışmış kuzuma.. kırışıkları sen söylemesen görmezdim ( karakter anazimi yapabilirsin bu cümleden)
erayın esprisine çok güldüm..
bi de sizi öptüm gidiyorum..

annesiningülü dedi ki...

hemde nasıl benzemeye başlıyoruz dimi D:
tontalağın lafları kitap olur :D

Ayla dedi ki...

Sevgi bu cümleleri nereden buluyor bilmiyoruz açıkçası kaynağını merak ediyoruz.

Ayla dedi ki...

Bahar not defteri ile gezmeyelim o kadar cümle var ki yazılacak ama unutuyorum:)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Maşallah Eray'a :) Üniversite mezuniyetini de düğününu de görmek nasip olsun sağlıkla Ayla'cım.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Maşallah Eray'a daha nice mezuniyetlerini düğününü de gormek nasip olsun Ayla'cım.

Ayla dedi ki...

Ülker'cim çok teşekkür ederim. İnşallah çocuklarımızın o günlerini de görürüz hep birlikte...

Yunkabu dedi ki...

Tespit acayip dogru. Benim bu konu uzerine dusunmem lazim. Acaba biz hangi huylari aldik birbirimizden?

Ayla dedi ki...

Ahretliğim sadece bu da değil. İnsan bünyesine alıyor bazı özellikleri farketmeden