Çarşamba, Mayıs 07, 2014

Sığınak


Ah ahretliğim geldiğinde bu merdivenlerde seninle fotoğraf çektirmek o anı ikimiz için ölümsüz kılmak çok isterdim. Her gün gittim yanlarına az daha dayanın mayıs ortasına ne kaldı ki diye fısıldadım kulaklarına.

Nereden de biliyorsun huyumu. Tabi ki bu yola koydum bir isim. Çok klasik olacak biliyorum ilk hissettiğim buydu ne yapayım. Tanıştırayım kendileri Huzur yolu.

Lakin sana bir iyi bir de kötü haberim var. Hangisini önce söylememi istersin. Tamam önce kötü haber. Huzur yolunun çiçekleri soldu, kurudu. Demek ki ahretliğim kısmet değilmiş.

Bu arada iyi haberi vereyim mi?

Biliyor musun benim bir tane daha sığınağım var.Orayı da çok seveceksin sen.

2 yorum:

Yunkabu dedi ki...

Bu bahceyi cok merak ediyorum coook!!!

Ayla dedi ki...

Ahretliğim dediğim gibi çiçeklerin hepsi soldu hatta söktüler bu görüntüden eser yok ama benim favorim başka bir yer daha var:) Sadece bu kadar büyük bir parkı nasıl sığdıracağız bir saate :(