Cuma, Mayıs 02, 2014

Çok Artistlik Hareketler Bunlar

Tontalağımın en çok yüzme öğrenmesini istiyordum. Küçükken bazı şeyleri yapmak daha kolay sonradan zor olmasın dedim. O yüzden yaz tatilinde 1,5 ay yaz okuluna gönderdim.

Ay bu durumun millete dert olacağını nereden bilebilirdim. Çocuk zaten kışın hep okuldaydı ne gerek vardı diyenler, önceden çalışıyordun hadi anladık şimdi evdesin bari çocuk dinlensin diyenler ve çocuğumu benden daha çok(!) düşününler.. İlk zamanlar kendimi savunmaya başladım sonra yahu ben kendimi niye savunuyorum ki diye söylenenleri ımm ommm ummm şeklinde dinleyerek kafamı salladım..

Evet o dönemde evdeydim ve evde olmam çocuğumu yaz okuluna göndermemem anlamına gelmezdi ki. Çocuğumdan kurtulmam onu düşünmüyorum anlamına  hele hiç gelmez. Hatta çok düşündüğüm için gönderdim. Çocuklar sanki bizim dönemdeki gibi sokakta mı oynuyorlar Allah aşkınıza. Hem yazın evde ne yapacaktı benimle. Söyleyeyim. Yemek yapabilmek için televizyon karşısına oturtacaktım evi temizleyebilmek için eline ıpad verecektim.

Zaten okul çok yakında idi sabah bıraktım 16,00 gibi aldım. O vakte kadar bende her şeyimi hallettim ve yatana kadar bol bol oğluma vakit ayırdım. Hem çok önemli bir nedenimiz daha vardı yüzme öğrenmek. İyi ki de göndermişim çok eğlenceli vakitler geçirdi orada. Her gün 1,5 saat yüzme vardı. O saat gelene kadar öğretmenini mahvetmiş o ayrı mesele.

Örtmenim ne zaman yüzme saati, örtmenin ne zaman yüzme saati... 
 
İlk günlerden bir fotoğraf. Önce iki kollukla yüzmeye başladı. Eve geldiğinde o kadar mutluydu ki
 

Zamanla tek kolluğa düştü

 
Ta ta tatammm kolluksuz yüzdüğü ilk fotoğraf 26 Temmuz 2013.Eve geldiğinde ballandıra ballandıra anlattı. Önce inanamadım sonra ertesi gün öğretmeni biliyor musunuz Eray artık kolluksuz yüzüyor dedi.



 
Yaz okulu bitti bir ay cumartesi- pazar 1 saat spor salonuna gitti.
 
 
Sonra yaz tatili için Marmaris-Alaçatı ve Cundaya gittik. Bol bol yüzdü. Yüzüyor derken kat etmesi gereken daha çok yolu var. Çünkü çabucak yoruluyor ve yorulduğundan birinin onu tutması gerekiyor.Yüzme konusunda çok cesur hatta beni korkutan bir cesurluk bu.
 
 
Dalmayı çok seviyor. Çocuk bir dalıyor ortalıkta yok. Beni otelde bas bas bağırttılar baba-oğul. Erol ben sana göstereceğim dedim tatil boyunca. O da çok abartıyorsun çok abartıyorsun dedi durdu. Gül gibi geçindik Allah şahit:)
 
 
Tatilin üçüncü gününde dalmayı geçip artistlik harekete geçtiler. Ama benim kalbim güm güm. Babası Eray'ı kaldırıyor ve tüm gücüyle fırlatıyor. Öyle kahkahalar attı ki otel çınladı mutluluğundan. Tamam tamam ,yeter o kadar demişim ki Eray en sonunda bana 'sen hiç eğlenceli bir anne değilsin' dedi.Kalbim tabi ünlü düşünür, yazar, söyler Teoman'ın dediği gibi Paramparça...
 
 
Harbi artizzzlik hareketler bunlar

 
 
Allah'ın izniyle bu yaz yüzmeye tekrar başlayacak o günü iple çekiyor. Yalnız tek bir şartı varmış okula gitmeyecekmiş sebebi de sevmediğinden değil artık öğrenmiş bebek değilmiş ne gerek varmış. Otel havuzlarına gidecekmiş bizde aynen şöyle dedik oldu gözlerimiz doldu.
 
İlk kolluksuz yüzme 26 Temmuz 2013
 
Not: Videoyu yükleyemedim:(
 

2 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ben de istiyorum Lara'nın küçükken yüzme öğrenmesini ve yaz okulu bulunmaz fırsat bunun için. Iyi yapmışsın kesinlikle. O dış seslerin hepsini dinleyecek olsak sinir hastası olmak işten bile değil o yüzden boşver. Neticede Eray istiyor sen istiyorsun olumlu sonuçlarını da alıyorsun.Konuşan konuşsun.

Ayla dedi ki...

Ülker bende bir süre sonra boşverdim ama ilk zamanlar sinirlerim gerilmedi değil. Benden sanki daha çok düşünüyor durumları, üzülmeleri falan ama dediğim gibi yine kendi bildiğimi yaptım. İnşallah Lara da en kısa zamanda öğrenir yüzmeyi. Lara'yı kocaman öp yerime özellikle bezelye ayıklayan parnaklarını:)