Pazartesi, Şubat 20, 2012

Dersimiz kare ama gülen kare

Tavşandan bozma kare gibi oldu biraz:)
Hani tercih hakkı tanısalardı bana

A)Deveye hendek atlatmak mı
B)Eray’a ödev yaptırmak mı

Kesinlikle ama kesinlikle A şıkkı derdim ama kimsenin bana bir şey sorduğu yok.O kadar zor ki Eray beye ödev yaptırmak.Ya dersi biyenmedim annecim der,ya ders saati değil uyuncak saati annecim der ya da ödev yapar ama kendi istediği gibi yapar.

Bu haftaki dersimiz Kare.Kareden gülen yüz yapılıp okula getirilecek.İnternetten arasaydım eminim şahane şeyler bulurduk da vakit yoktu.Aslında ben karenin yüzünü düğmelerden yapacaktım lakin herşey Eray’la birlikte kendiliğinden gelişti.Hayır dedi herzaman ki gibi men gülen yüz değil üzgün yüz yapacağım annecim.... Ama oğlum konu gülen bir kare.Çocuk nuh dedi peygamber demedi bizim faaliyetimize katılmadı önce:)Resim defterini verdim eline o zaman buraya yap dedim.Şaşırttı beni kare çizip üzgün yüz yaptı hiçbir müdahalede bulunmadım. Hatta ayacıkları üşümesin diye kareye ayakkabı bile çizdi ahh yufka yürekli yavrucağım.Kendi gönlü olunca neyse ki kendi ödevi için bize de yardım etti yardımsever oğlum benim.

Bu arada kareye gülmek yakışmamış mı?Üzgün yüz karede de olsa dayanamıyorum, bu aralar psikolojim bu yönde
Üzgün kare

Not:Babasıyla Starbucks keyfi yapmaya gittiler anne cumartesi çalıştığı için Pazar evde kalıp iş yapmak zorundaydı.Babası gitmeden önce sana kahve ısmarlayayım mı dedi.Cocuklar kave içmez babacım diyerek yüzümü güldürdü.Gözü arkada kaldı Erayımın,annesinin evde kalmasından ötürü içi rahat etmedi. Kapı da onları uğurlarken gel öpim seni dedi,sonra sarılayım sana annecim dedi, sarıldı.Seni seviyorum annecim dedi tekrar sarıldık.Babasına döndü anneciğime sende sarıl dedi, babasıyla sarıldık.Çocuk çıkamıyor evden bir türlü gel seni bi daha öpim annecim dedi öptü.Babası askere gitmiyorsun Eray bir kahve içeceğiz geleceğiz dedi sonra Eray bey 'cocuklar kahve içmez babacımmmmmm'....

Haa bu arada ütü yapmak az da olsa iyi geldi.

23 yorum:

Filiz dedi ki...

Ahh ben onun vedalaşmasını yerim :)) ayrılamamış annesi ne yapsın :) pazar günleri bütün annelerin fazla mesai günü galiba, bize tatil yok :)

Ayla dedi ki...

Filiz sadece pazar değil ki sabah-öğlen-akşam-gece tam kapasite ile çalışıyorum(uz).Sabahtan akşama kadar iş.Akşam artık ne yapılırsa ev işi sonra çocuk.Gece mesaisi başlar eray 50 kere kalkar...Evet tatil hiç yok.

Annesinin evde kalmasını hiç içine sindiremedi ahh birde onun yüz ifadesini görebilseydin:))

Sevgi dedi ki...

aylacım ya bi senin arca birde nilin berki erkek çocuk sevdamın depreşmesine sebep oluyor.. hem cocuğumun resmine niye karışıyorsunuz siz ya.. bırakın çocuk sanatçı ruhunu sergilesin o miniş elleriylen..

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bizim gibi yufka yürekli bebeler yetiştiriyoruz Ayla :)
hiç kıyamazlar bize hiç :)))
bizimki de ödevi dediğimiz anda değil kendi istediği zaman yapar :) hatta bir h.sonu krizi yaşadık bu sebepten :)

bahriye-krm dedi ki...

eray alışık değil anneyi ev de bırakmaya...kısa sürecek te olsa,zor olmuş ayrılığınız...ama bak ne güzel seni seviyorum anne demiş :))

nil dedi ki...

Aylacığım, ya hep aynı şeyi söylüyorum ama bu kadar mı aynı olur ya ! haftasonu için ev ödevi vermişler 2 sayısını çalışacağız.Tabi Berk 3 sayısını sevdiği için!!!, sadece pembeye boyadı kağıdı!!!
Dolasıyla ben de "a" şıkkı diyorum.İlerisini şimdi hayallerimden çıkarıyorum.Ha bir de okuldan gelen haftalık raporda,"kurallara uyma konusunda istekli değil, sonradan dahil oluyor" yazmışlar Berk için, sana bir yerden tanıdık geldi mi :)
Arada arıza yapsalar, "hayıl"cı olsalar da, yürekleri güzel onların. Eraycığım kıyamamış sana, canım benim.

Ayla dedi ki...

Sevgi o zaman ne diyelim diloşa küçük kardeş şart:))Sevgi bizim ki de iş zaten karışsak ne yazar ki çocuk kendi borusunu ötüyor bizde işte boşa kürek çekiyoruz.

Ayla dedi ki...

Bahar ben derin nefes alıyorum öyle başlıyorum ikna etmeye yok işe yaramıyor tekrar mutfağa gidiyor sakinleşiyorum böyle layy lomlomm anlattığıma bakma:)

Ayla dedi ki...

Bahriye her yere birlikte gideriz sabah birlikte çıakrız akşam birlikte gideriz ya içine sinmedi ama çabuk geçti kahveciden telefon açıyor bana anne men kek yiyomm diye yani keyfi yerindeydi:)))Seni seviyorum anneciğimi geçen hafta dedi,artık diyor teyzesiii

Ayla dedi ki...

Nil öğretmen diyor ki bırakın siz yapmayın eeeee yapmıyor işte nasıl yapmayalım o zaman sende ödev bekleme:))Sayıları sakın açma o sayılar benim ömrümden tam 3 ay yemiştir.1 çizeceğiz yok men 1', sevmiyom kokuzu(dokuz) ve yehiyi(yedi) seviyom dedi ayak diredi yapmadı yine de...

İleriyi düşünecek oldum sonra kendimi cimdikledim yahu o zaman zaten sıkılacağım eee şimdiden daraltamanın ne alemi var biliyorum ders yapmayı sevmeyen bir çocuk olacak şu anın keyfini sürelim.Tablo aynı nasıl tanıdık gelmez. Bizimkisi hiç uymuyor kendi haline bırakmışlar öğretmene diyorum ki olmaz öyle şey öğrensin ddim de kılıf bulmuş kendince eray yaratıcı bir meslek sececek farklı düşüncelerin adamı:))hayde be diyeceğim de denmiyor işte.

Bak ondan eminim işte.Ne kadar zor olursa olsun yüreği pırıl pırıl hep derim yaa işte budur beni geleceğe,güzel günlere bağlayan

domatessuyu dedi ki...

:))
bayılıyorum ben Eray'a.
Sende öyle güzel anlatıyorsun ki,yanımdaymış gibi Eray...
yerim ben kuzunun etinden budundan.
Biraz yamyam gibi oldu ama yirim valla.:)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Ayla aslında yanlış yapıyoruz. hiç müdahale etmememiz gerekmez mi? nasıl isterlerse öyle yapsınlar.
bu arada itiraf; ben uzuuuun zamandır h.sonu ödevlerinin yüzüne bile bakmıyorum. çoğu zaman cuma akşamı gelen çantayı p.tesi okula gitmeden kontrol ediyorum.bi ton ödev birikti. sıkıntılı zamanlarımıza saklıyorum yapacak birşey bulamayınca imdadıma yetişecekler.

Bu arada Eray ın çizimi ne kadar güzel maşallah. Ece hayatta çizemezdi.

Çalış köleeee. ben de bir tur atmaya yolladım babasıyla kızını. daha mutfağı toplamış, süpürgeyi çelıştırmıştım ki turları bitmiş zili çalıyorlardı.

Ayla dedi ki...

Domatessuyu teşekkür ederim beğene sevindim.

Ben Eray'a yerim seni ben dediğimde diyor kı bana 'ben yemek değilim annecim'.Sana da öyle derse darılmaca,gücenmece yok ona göre:))

Ayla dedi ki...

Nilhan ben hatamın farkına vardım bir süre önce o yüzden artık zorlamıyorum.Biz babasıyla yapmaya başlıyoruz o itiraz ediyor bende ne isterse onu yapmasına izin veriyorum.Sonra ne oluyor biliyor musun babasıyla bizim yaptığımız şey cazip geliyor hemen yanımıza geliyor çocuk baskıya gelemiyor yani sadece ısrarı ödev yaptırma moduna geçmek için harcıyoruz.Bugün ödevi teslim ederken dedim üzgün yüzü Eray yaptı hiçbir çizgisine dokunmadan dedim diğer daha çok bizim ederimiz lakin katkısıda oldu.Valla çözümü böyle buldum:))

Nilhan ne yapacaksın bazen insanda enerji kalmıyor.Haftasonu herhalde hiçbir şey yapamam diyorum Allah tarafında bir güç geliyor galiba..

Hayatta çizemez deme hoş bu laf benim lafım ya...Bende hep öyle derim babası kızar baan.Yine öyle dedim şaşkınlıktan beni dumura uğraattı çocuk gayette çizdi hala şaşkınlığım gitmedi.Ece de çizer dene ve gör sadece

Yok yok bizimkiler uzun kaldı aldılar bilgisayarı babası kahve içmiş Eray kek yemiş bende epey işimi topladım düşün.Evde biri olmayınca arı gibi çalışıyorsun:))

Tibetin annesi dedi ki...

ooooyyy! bu sevgi yer bitirir adamı!!! :)))

yadigar olam dedi ki...

Annesi boşver ütüyü falan.Bence bidahaki sefere çık sende dışarı, keyif yapın ailecek.Bak gözü arkada kalmış kuzunun :)

abide dedi ki...

:)) kıyamam ben ona,ne çok severmiş annesini :) Sarılıp öpmeleri ,seviyorum demeleri bizi bitiriyor :)

Ayla dedi ki...

Sorma Sibel eritti beni:))

Ayla dedi ki...

Yadigar olam;biz gezenti bir aileyiz hep üçümüz çıakrızda sonradan pişman olurdum çok iş vardı evde,öyle bakınca kıyıldı yüreğim ama sonra telefın açtı gayette keyifler yerindeydi çabuk unutuldum

Ayla dedi ki...

Abide aynen öyle bir bilse keşke bilebilse bu aralar tatlı dilinin beni nasıl iyileştirdiğini:))Çok iyi geliyor bana...

Seda dedi ki...

Gencer babasıyla dışarı çıkacağı zaman beni unutuyor hemen :-( öpüyor ve kaçarak uzaklaşıyor bir de bana git diyor :-)) Eray öpmelere,saarılmalara doyamamış Allah ayırmasın inşallah..

Ayla dedi ki...

Sedacım teşekkür ederim,tüm gün işte olduğum için belkide ondandır, haftasonu ayrılmak istemiyordur.Birde hep üçümüz gezdiğimiz için alıştı,ayrılmak çocuğuma bir garip geldi:))

İkiz Annesi dedi ki...

Kıyamam ben ona anneciğini düşünürmüş kalıyor diye üzülürmüş :)Çalışan anne olmak zor hep söylüyorum kolay gelsin canım ...