Çarşamba, Ekim 22, 2014

Daha rahat etmeye niyetim yok çocuğum

Allah izin verirse tabii :)

Geçen gün sıkıntılı bir gün geçirdim işyerinde. Şikayet etmeyi uzun bir süre önce bıraktım ben özellikle de iş ile ilgili. Ya şikayet etmeyeceksin ya da iş ile ilgili canını sıkan durumlar için yeni adımlar atacaksın derim ben. Yeni adımlar atmadığıma göre. O zaman TIP susuyorum.

Yani susuyordum. Canım ne kadar çok sıkılmış olmalı ki eve giderken Erol'a 'şansa bak, benim hiç şansım olmayacak mı? ne zaman rahat edeceğim ben' dedim. Kullandığım cümle tam da bu. Ne eksik ne de fazla. Babası sustu, sustu, sustu..

Sessizliğin sesi büyüyünce tontalak annesini teselli etme ihtiyacı hissetti bence.

'Mezara girince rahat edersin annecim sen hiç merak etme' 


 

2 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Eray nerden buluyor böyle laflari derken zekasini unutmusum farkinda olmadan:)) Tabiki bu espriler tamamiyle zeka seviyesinin yüksek oldugunu gösteriyor,ben bu durumu hem sansli hemde sanssiz olarak görüyorum,cünkü cevremde ve de suanda aile icinde varlar neler yasadiklarini tespit edebiliyorum,seni sasirtmiyordur artik Eray:))

Ayla dedi ki...

Yok bazen şaşırıyorum. Gerçekten çok şakacı bir çocuk. Çoğunu yazmıyorum ama çok komik diyaloglarımız var.Unutuyorum :(