Salı, Nisan 14, 2015

Kısa kısa haberler


 
Birkaç gün yazmayınca yine birikti. Bu sefer kısa kısa haberler şeklinde vereceğim havadisleri.
 
  • Eray beyler şarkı sözü yazmaya başladı. Haber içeriği için devam ediniz efenim.
 
Küçüklüğünden beri Nil Karaibrahimgil şarkılarını çok sever beyefendi.Cuma akşamı babasıyla sen ona aşıksın şarkısını dinlerken 'babacım nasıl yazıyor bunları anlamıyorum' dedi. Babası da bazı insanların böyle bir yeteneği vardır.Yazma istediği gelince ( ki buna ilham denir) kelimeleri kağıda döker lafını bitiremeden birden ayağı fırladı. Annecim bana bir kağıt verir misin dedi. Ne yapacaksın diye sordum. İlham geldi şarkı sözü yazacağım da...
 
Gülümsedim. Masada şarkısını yazarken sabırla bekledim. Ama var ya bunların hepsi aynı.Şarkı sözü yazarken ses çıkarmayın, televizyonun sesini kısın tikkatimi toplayamam yoksa. Bir kapris, bir kapris sorma gitsin.. Ve sonra okumam için bana getirdi.
 
Sen gidersen kalbim ikiye ayrılır
Sen ölürsen o adamları(a) kızarım
Sen seni çok özlüyorum
 
Kimi özlüyor bu çocuk ve o adamlar kim? Çocuğumdan ve sevdiceğinden ne istiyor diye içim içimi yese de sözler kalbime dokundu. Hele kalbim ikiye ayrılır demiş ya. Oyy çocuğum sana gelen bana gelsin senin kalbin değil benim kalbim ayrılsın oyy ben nirelere gidem diye olayı trajediye bağlayacakken neyse ki tekrar buldum kendimi. Bence 7 yaşında ve ilk şarkı sözü yazan biri için hiç fena değil.
 
  • Eray beyler Mart ayının İngilizcenin yıldızı olmuş ve Nisan ayından bir puan kaybetmiş. Haber içeriği için okumaya devam ediniz.. 
 
Ayın elemanı gibi bir uygulama var İngilizce dersinde. Her ay İngilizcenin yıldızı seçiliyor. En çok puan alan(derse katılım, dinleme, sessiz durma, örnek davranış sergileme..) çocuk o ayın yıldızı oluyor. Öğretmeni Eray bu ay fark attı, dersle çok ilgili demişti. Ve Mart ayının yıldızı seçilmiş.
 
Dün akşam günlük okul nasıldı, neler yaptın muhabbetini yaparken
 
-İngilizce dersinde bir puan kaybettim annecim
-Aaaa neden
-Çünkü çok konuştum derste
-İnanmıyorum sana..Binbir emekle kazandığın puanı, derste konuştuğun için kaybettiğine inanamıyorum. Hem de derste de konuşmaya hakkın yok ki..
-Boşver annecim bunları. Önemli olan puan değil. Önemli olan dersi öğrenmek değil mi?
 
  • Eray beyler anneanne ile sağlıklı yaşam programları seyrediyor olmalı. Haberin devamı için..
 
-Annecim bana deterjan giydiriyorsun
-Efendim anlamadım
-Kendi sabunumuzu kendimiz evde yapamaz mıyız?
-Yaparız yapmasına da Eray bir süre sonra bırakırız gibime geliyor.. Baksana koşturmamıza
-Annecim yapmalıyız. Babamın hayatını, benim hayatımı, senin hayatını yani KISACA ailemizin hayatını tehlikeye atıyorsun..
 
  • Eray bey ile her türlü konuda sohbet harika.. Sinemaya gittiğimiz bir gün

-Annecim filmi beğendim mi?
-Evet beğendim, güzeldi
-Bende beğendim. Peki duygusallaştın mı? (nabız yokluyor)
-Evet duygulandım. Özellikle Of'un Lüle'yi bıraktığı sahnede kötü oldum.
-Bende. Duygusallaşmamak için beynime o kadar komut verdim, dinlemedi beni :)) Çok duygulu bir filmdi..
 
  • Ve dedikodu haberleri. Anne evde iş yaparken Eray beyler parkta bir kızla tanışmış ve birlikte bisiklet sürmüşler.  Haber içeriği kıskanç bir anne tarafından kaldırıldı...
 
 
Not: İlk şarkı sözü yazma 10/04/2015
 
Sıradaki yazı: Perstetik (perspektif) resim nedir?

8 yorum:

Yunkabu dedi ki...

Vaaaayyyyyy 💘

Unknown dedi ki...

: D :D Kaynanan sendromu bu olsa gerek. Harikasınız. :D

Nil dedi ki...

Allahım yarabbim. ya bu kadar çabuk büyümese bu Eray efendi olma mı? her şeyin mi farkında olur bir çocuk.
Sen oğlunu zor evlendirirsin gibime geliyor Ayla :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ne diyeceğimi bilemedim. Yahu nasıl çalışıyor bu çocukların kafası :) Şarkı sözü acaip olmuş. Fevkalade. Deterjan konusundaki uyarısı akıllara zarar. :)
Acaip dikkatli ve enteresan duyarlılar. Lara da dün sabah bana ellerini yıkadıktan sonra musluğu kapamasini sıkı sıkı tembihleyince biliyorum anne yoksa ağaçlara kedilere su kalmaz değil mi dedi :))

Ayla dedi ki...

Yaa ahretliğim büyüdü de şiirler yazmaya başladı :)

Ayla dedi ki...

Safiye hanım; haber içeriğini yazmadığım için bilmiyorsunuz tabii. Kız güzel miydi dedim. Güzeldi tabii neden güzel olmasın dedi bana :))

Zamanı geldiğinde Allah o sendromu inşallah yaşatmaz bana :) (hepsi kızımız evladımız)

Ayla dedi ki...

Nilhan bak bundan emin değilim. Çünkü aile kurmaya pek bir hevesli bu aralar. Gelecek ile ilgili planlarında benim karım benim oğlum sözü çok geçiyor ama bizden haber yok nedense. Ah benim emeklerim demek için çok mu erken acaba :)

Ayla dedi ki...

Ülker'cim çok çabuk büyüyorlar.. Daha dün gibi Lara'nın doğumu ve bugün annesiyle sohbet eder olmuş. Allah nice nice güzel günlerini göstermeyi nasip eder inşallah.

Eray adına teşekkür ederim ayrıca..