Çarşamba, Nisan 22, 2015

Dua



Cennet demişken bak aklıma ne geldi. Boş zamanlarında Eray dua öğreniyor. Sübhaneke bitti şu an Allahümme Salli duasında. Aslında geçen sene 4-5 duayı öğrenmişti ve çok da güzel okuyordu. Çocuğa tekrar ettirmeyi unutunca yazın kayıtlardan silinmiş.

Küçüklüğümde her yaz annem ablamla beni mahallenin camisine yollardı.Yaz sonu kurana geçmiş olurduk. Sevinirdi annem. Allah geçinden versin öldüğümde arada gelir başımda bir şeyler okursunuz belki derdi. Lakin kış boyu tekrar etmeyince hopp tekrar başa.Yıllarca bu böyle devam etti. Eee beyin de haklı kullanılmayan bilgiyi neylesin. Doğruca hafızanın en tozlu raflarına..

Şimdi Eray boş kaldıkça dua öğrenmeye tekrar başladı. Sübhaneke bitti bile.Eray dinleyerek değil(birkaç kez de dinliyor tabii), okuyarak ve görerek daha çabuk öğrendiği içinde bilgisayara yazdık. Bakalım yaza kadar kaç dua öğrenecek.

Video dün akşamdan.. Öğrenme çalışmalarından..

4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Aylacim kac gündür bakamadim neler yaptiniz,ama simdi sana bir mim yolluyorum istersen cevaplarsin ok.?Sevgiler...

Ayla dedi ki...

Serpil'cim sağolasın gördüm. Pazartesi yazarım inşallah. Aslında bugün yazmaktı niyetim. Ama bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan birinin yazısı yüzünden moralim bozuldu. Bu kafayla mimi toparlayamam. Ama yazacağım inşallah

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ben de bir kaç yaz gitmiştim mahalle camisine ama her sene sil baştan ve bir türlü ogrenemedim okumayı arapça :) Aferin Eray' a.

Ayla dedi ki...

Ülker'cim çok isterdim ben de öğrenmek.. Öğrenmek istediğim o kadar çok şey var ki zaman yaratamıyorum bir türlü