Pazartesi, Nisan 06, 2015

İzlemedeyim, tamam

Çaldığı tınıyı hissetmek

Sene 2003. Eski işyerinde bir arkadaş gitar dersi vermeye başlamıştı. Bunu duyunca hemen heves ettim tabii. O zamanlar içimde ukde gitar çalamamak. Artık param da zamanım da var diyerekten aldım elime gitarı vardım kurs yerine. Bir de ne göreyim gidince çıstak çıstak Erol beylerde yerini almış.O vakitler Erol'la aynı işyerindeyiz ama muhabbetimiz merhaba ile sınırlı.

Paramda zamanımda var artık demekle olmuyormuş bu arada. Kabiliyet diye de bir şey lazımmış. Tabi bu acı gerçek yüzüme tokat gibi inince bıraktım kursu. Bir iki hafta sonra da Erol bıraktı. Erol'la çıkmaya başlayınca aklıma geldi sormak. Sen iyi kötü beceriyordun niye bıraktın ki kursu. Meğer kursta benim olduğumu duyar duymaz kendini atmış Taksim'e, bir gitar alıp koşmuş kursa.. Ben kursa sen olduğun için gelmiştim, sensiz kursu neyleyeyim dedi.


Keşke hiç ayrılmasaydın demiştim hatırlıyorum. Çünkü kesinlikle istidadı vardı çalmaya. Galiba Eray beyde babaya çekmiş. Babasının gitarını alıp çekilir köşesine. Sonra bazı sesler çıkarır. Bazılarından memnun kalır, bazıları ise hiç hoşuna gitmez.

 
 
Bakalım Eray'ın gitar çalma aşkı nereye kadar gidecek. İzlemedeyim blog tamam. Gelişmeler devam ettikçe bilgi veririm..
 

9 yorum:

deeptone dedi ki...

hikayeye de fotolara da bayıldıııım yineeee :)

Ayla dedi ki...

DEEP, teşekkürler

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Ay ne hos yaa,senin icin kursa yazilmis,keske birakmasaymissiniz,bilmiyorum ama sabirsizlik varsa sende o zaman zorlasiyor ögrenme isi,bende cok istiyorum hala! Bir müzik aleti calabilmeyi,6o yaslarinda bir amcada gitara geliyor,Alman ,ögrenmemin yasi yok diyor adam,Zeynep te birakti,sabirsiz kizim,hemen calamiyorsa bozuk atiyor,neyseki Ilayda cok istekli,bakalim nereye kadar,simdide kemana sardi,onlarda o kadar pahaliki,2.eli bile 600 euro,bakalim...

Eray kocaman mi olmus banami öyle geldi,masaallah ona,yakismis Gitar,bence en iyisini yapar O!

oytunla hayat dedi ki...

Ohhh ne güzel...
Benimki de gitar çalmak istiyor ama elektrogitar...
Klasik gitara başlaması lazım ilkönce ama inatla reddediyor :) Ruhuna tersmiş ahahahaaaaa :))
Eray öğrense ne güzel olur aslında... Tıngır tıngır bizde blogtan dinleriz belki :)
Bu arada gitarlı resimleriyle ne kadar da büyümüş çıkmış... Eline de çok yakışmış üstelik :)

Ayla dedi ki...

Serpil teyzesi oğlum büyüyor :)) Tavırları, duruşları bile değişti.

Kesinlikle öğrenmenin yaşı yok buna canı gönülden inanıyorum. Ama inan benim kabiliyetim hiç yoktu. Az biraz ışık görseydim kendimde asla bırakmazdım. Aslında çatı ortadan çatlatacak sabır vardır bende:))

Keşke Erol bırakmasaydı, fena mu olurdu akşamları bize Akdenizz akşamlarını çalardı her Türk evladı gibi..

Bence kemanında çok asil bir duruşu var. İnşallah İlayda çalmaya başlar...

Bakalım Eray ne yapacak. Bir müzik aleti çalmasını çok istiyorum, illaki profesyonel olmasına gerek yok...Kısmet

Ayla dedi ki...

Şebnem Eray da elektro gitara meraklı aslında. Evde klasik olduğu için mecbur onunla takılıyor. Yarı yıl tatili olmadan bir hafta önce bir sunum yaptılar bize.. Orada öğretmeni sormuş . Ne olmak istiyorsun. Cevap aynen şöyle

ROCK YILDIZI :))

Sağolasın ayrıca. Gizli çektim. Çektiğimi görürse şekilde şekile giriyor çünkü..

İnşallah Oytun da en kısa zamanda elektro gitarına kavuşur..

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ve Eray gitarla tanıştı :) O ilk fotoğraf beni benden aldı Ayla'cım. Inşallah sevecek ve devam edecek. Sevgiler

Ayla dedi ki...

Ülker'cim inşallah devam eder.. Aslında kursa da gönderebilirim onu ama çok düşündüm. Bazı şeyleri de kendi yapsın büyüyünce.. Zaten çok yoğun :)

Cebimdeki renkler dedi ki...

Haklısın bence de belki çok ister ve ısrar eder kendisi kurs için. O zaman daha kıymetli olur zaten ve daha istikrarlı.