Cumartesi, Mayıs 14, 2011

Şükür

Baba bugün anneye der ki telefonda bir yakışıklı sizi istiyor

-avuuu (alo)
-efendim oğlumm
-ben men geldim men geldim
-annene telefon mı açtın sen
-anne eyaa(eray) geldi eyaa
-evet oğlum duyabiliyorum seni
-viya viya(uçak) anne
-evet oğlum az kaldı uçağa binmemize
-anne, baba, annane viyaviya binecek
-evet hep birlikte gideceğiz
-viyaviya viyaviyaa(telefonda çılgın gibi bağıyor)

Şükürler olsun dedim bugün bir kez daha. Salı akşam eve gittiğimde eve girer girmez yüzümü döktüm yere.Anne eray hastalanacak dedim.İş çıkarma ne hastalanması gayet keyfi yerindeydi, yemeklerini de güzel yedi öyle bir şey yok neden böyle dedin dedi.Gözleri bir tuhaf bakıyor , hastalanacağı zaman hep böyle bakar dedim.Yine annemden yedik zılgıtı oturduk aşağıya.

Huzursuzdum hem de çok. Babasıyla terasta araba yarıştırdılar, hoplayıp zıpladılar, kahkahalar attılar ama birkaç saat sonra sakinleşti yanıma geldi oturdu bir baktım ateşi çıkmış hemen ölçtüm 38,5. Birden mi çıkar bu ateş ben bilemedim ki. Ateş çıktıkça çıkıyor ılık banyo, ateş düşürücü en fazla 38 dereceye kadar indiriyor 2,5 saat sonra ateş tekrarlıyor.Nerdeyse tüm gece ayaktaydım.İlk defa hastalandığında titredi aynı benim yüreğim gibi.

Sabah ise önüme gelene üç tekme modundaydım work must go on dercesine işe geldim. Neyse gece ki gibi ateşi yükselmemişti 38-38,5 civarlarında dolanmış gün boyu, sadece ishal ve birkaç kere kusmayı saymazsak durumu daha iyiydi.

Ne olur ne olmaz diye doktordan ertesi güne randevu aldım, gece ne ile karşılaşacağımızı bilmediğimiz için.Malum tüm hastalıklar anlaşmışcasına gece taaruza geçiyor o yüzden biz önlemimizi alalım dedik ve aldık.Akşam korktuğum gibi olmadı Allah şükür ateşi eve gittiğimde 38 idi. 38 derece Eraya dokunmuyor hoplayıp zıplayabiliyor oyunlar oynadık.İki oyuncak telefon aldık elimize karşılıklı konuştuk. Koca ağızlı anası tamam o zaman ben işe gideyim dedi sonucunu tahmin etmeden. Oğlu telefonu fırlatıp attı annesine sarıldı iş yokk dedi.Gitmemesi içinde annesine dedi ki dışarısı çok soğuk.Annesi işe giderken işe gideceğim sana mama alacağım dediği için sonra da ekledi iş yok mama yok. Mama da istemiyormuş anlayacağınız.

Gece ateşi ilk defa normale indi ve bir daha hiç çıkmadı. Sadece hiçbirşey yemiyor umarım o da birkaç güne kalmaz değişir. Bugün ise iştah dışında ateş iyi durumda telefondaki neşesini duyunca ohhh dedim. Uçağa bineceği için inanılmaz mutlu.Doktor randevumuzu da iptal ettik.Yine çıkacak diye birkaç gün huzursuz olacağım ben biliyorum yine de Allah daha büyük hastalıklar ,dertler vermesin bugünümüze şükürler olsun.

6 yorum:

abide dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.Bugün bende betülü dr götürdüm.Oda eray gibi akşam ateşlendi,hapşurmalarımızda vardı.Allahtan önemli birşey çıkmadı.Alerjikmiş dr bu mevsimde olur dedi.Senin erayın gözüne bakıpta hasta olacagını anlaman süper :) Tekrar çok geçmiş olsun canım.

Sibelbek dedi ki...

Geçmiş olsun Aylacım. bak atlatıyormuş yavaş yavaş, iyi düşün, iyi olsun ;)

Ayla dedi ki...

Abide size çok çok geçmiş olsun arkadaşım,inşallah tez zamanda düzelir. Benim öyle güçlü hislerim yoktur hayat ile ilgili. Sadece hastalanmadan birkaç saat önce bir tuhaf bakıyor oradan anlıyorum. Mesela kayınvalimde hadi canım derdi artık bunu söyledğinde hazırlık yapıyor işlerini topluyor vs vs.

Ayla dedi ki...

Sibel saol geçti sayılır artık iştahsızlık dışında pek birşey kalmadı,inşallah o da geçecek evet sıklıkla iyi düşünmek gerek

Ebru dedi ki...

Çok yakışıklı maşallah konuşmalar da çok sevimli.Hastalıklar ne kadar yordu herkesi bu sene geçmiş olsun.

bahriye-krm dedi ki...

çok geçmiş olsun...ateşle birlikte ishal de gider inşallah ve eray normale döner...iştah birkaç güne düzelir umarım...
bu kış o kadar çok hastalandıki kerem ben de artık gözlerinden anlıyorum iyi olmadığını...allah çocuklarımıza sağlık versin...