Çarşamba, Mayıs 04, 2011

Ne zaman ki

Zamanın benim için de akıp gittiğini

Saçlarımın artık boyaya ihtiyaç duymasından değil
Göz çevremde ki tek tük kırışıklıklardan değil
Merdiven ve yokuş yukarı çıkarken dilimin dışarı da olmasından değil
Annemi daha sık anıyor olmaktan hatta anlamaktan değil
Hafızama bir format atılması gerekliliğinden değil
Annem gibi envai çeşit senaryo kurmaktan ve kendini o senaryoya inandırmaktan değil
Eskiyi daha sık hatırlıyor olmaktan ve hatta özlem duymaktan değil
Sümüklü hallerini hatırladığım çocuğun gün gelip delikanlı olmuş şekilde ablacığım nasılsın demesinden değil
Kaygı,endişe ve yalnız kalma korkusunun kapıma daha sık uğramasından değil
Küçükken sevdiğim ama çok sevdiğim teyzelerimin ,amcalarımın ebedi istirahatlerine yavaş yavaş gittiğini duymaktan değil
Evimde daha sık vakit geçirmek istemekten ve emekliliğimin daha çok aklıma düşmesinden değil
Eskiye nazaran daha az uykuya ihtiyaç duyduğumdan değil
Artık ölümün ara sıra aklıma gelmesinden de değil
.
.
.

Ne zaman ki annanem gibi film izlemeye başladım hahhh tamam işte ben de artık yaşlanıyorum dedim. Gitmem dediğim o köyün yolunda aslında ben çoktan yürümeye başlamışım

Allah senin tependen baksın emi Ali kaptan, mahvettin beni oğlum mete, kızım Aylin değer miydi bea.

Not:İsterseniz listeye sizde birşeyler ekleyebilirsiniz, benim aklıma bu kadar geldi

12 yorum:

elif-kayra dedi ki...

ben izleyemedim akşam merak ettim şimdi bak...

Ayla dedi ki...

Sorma elif afakanlar bastı akşam akşam bana.Cemile hamile,aylin intihar etti, mete öğretmeni için çok ağladı çok, berrin sevgilisini ardiyede sakladı 1 ay, Caroline kocasına yardım etmedi,cemilenin kayınvalidesi hamile olduğunu Aliye söyledi uyuyan canavarı uyandırdı böylece,off offf herkesin bir derdi vardı anlayacağın

Sibelbek dedi ki...

gıcık olmaya başladım ben bu diziye artık...

Ayla dedi ki...

Sibel ben trajik şeyler seyredemiyorum daralıyorum çok .Başladım işte bir kere.Bıraktım 4-5 hafta yine 2-3 haftadır bakıyorum ama yok Aliye tahammül edemiyorum annanem gibi yorumlarımı da eksik bırakamıyorum:)

hypo dedi ki...

çok güzel bir yazı.
elinize sağlık.
her yaşın bir güzelliği olduğunu sanıyorum.

Ayla dedi ki...

Cüneyt teşekkür ederim, beğenmene sevindim,biraz ironi yapayım dedim:)Her yaşın bir güzelliği meselesinde azcık duralım:)

Nil dedi ki...

hasefe hanımın yaptığı iş mi şimdi? soner beter ol e mi? ne yüreksizsin be. Süleyman adamım .Mete nin o aşkı beni yakıp kavuruyor. bir böyle seveni bulamadım ya :)

Ayla dedi ki...

Nil,Süleymanı bende seviyorum:))) Mete ağlamaya başlayınca yahu bu film diyorum malesef filmde olsa başkaların gözyaşı benimde gözyaşımı tetikler oturdum utanmadan ağladım, aman beee of ki off

abide dedi ki...

Offf şu dizilere hasta oluyorum.Cemile hemende hamile kalmış.Ali kaptanda zamanlama süpermiş....

İkiz Annesi dedi ki...

Ah Ali Allah tependen baksın emi.
Ohh oldu bu defa sana Caroline ama sen yaparsın gene bir şeytanlık
Mete yapma canım ya off aşık bu çocuk aşık :)))
Ama bu dizi beni zorlamaya başladı bırakabilirim her an.

Ayla dedi ki...

Abide sorma:)))İnsanları paranoyak yapıyorlar paranoyak eee niye seyrediyorsun o zaman dersen bak onu da sorma:))

Ayla dedi ki...

Aylin ben bir şeye başlarsam içinde çok trajedi varsa bir müddet sonra bırakıyorum bence bu diziyi zamanı geldi benim için:))