Çarşamba, Şubat 11, 2015

Akşama da çayın yanına el açması patatesli börek

Sabah işe geldiğimde bahçenin durumu.11/02/2015

Okullar İstanbul'da tatil.İşyerinde daha bir huzurlu çalışıyorum bugün. Nasıl dönecek? trafik olacak mı? derdim yok. Benim sevinç sebebim başka annenin sıkıntı sebebi. Herkes benim kadar şanslı değil. Bir anne whatsapptan bu tatiller çalışan anne için sıkıntı olabiliyor yazmış. Çünkü bırakacak kimsesi yok. Ne diyeyim Allah yardımcıları olsun.

Aynı olay şartlara ve ortama göre farklı iki insanda farklı duygulara sebep olabiliyor işte. İki sene önce yağan karda Eray tam 6 saat trafikte kalmıştı. Şaka değil. Servise 15.00 de binmişti eve 21.10 da gelmişti. O zamanlar evdeydim inatla valilik tatil yapmamıştı ve o gün birçok insan yollarda perişan oldu. Ben evde ayılıp bayıldım tabii. Eve girince annecim açlıktan kırıldım deyişi yok muydu? Ah bir bilse ben o yemekleri ha şimdi gelir ha şimdi gelecek diye kaç kere ısıtmıştım...

Erol köydeki çocuklar nasıl gidiyor abartma dedi dün akşam. Tatili gerektirecek bir hava yok, çocuklar azıcık da zorluk görsün dedi. Köy şartları ile şehir şartlarını karşılaştırmak da garip bana göre. 2 cm kar yağınca şehrin geldiği durum malum.Tam bir kaos durumu. Çocuklarda bu durumdan etkileniyorlar haliyle..

Çalışan ve çocuklarını bırakacak yeri olmayan annelere çok üzülsem de tatil oldu sonuçta. Eray sıcak evimizde ve babaanne var yanında. Birazdan aktivite niyetine börek de yapacaklar. Yok öyle hazır yufkadan falan değil. Bildiğin el açması yufkadan.

Midem her türlü bayram edecek desenize.Malum benim mide çok hasta. Endişe, stres durumlarında hemen başlıyor şikayete,gönderiyor pis asitlerini yukarıya.

Endişe yok=şikayet yok.
Stres yok= şikayet yok.

Mide nasıl mutlu olmasın hem. Akşama da çayın yanına el açması patatesli börek..



11 yorum:

Deniz dedi ki...

Merhaba :))

Ayla dedi ki...

Deniz hn. merhaba, hoşgeldiniz...

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Eray evdeyse sorun yok! Diger cocuklar icinde sevindim,yinede calisan anneler icin bir zorluk var,Allah yardimcilari olsun dedigin gibi,böregi yediniz,afiyet olsun bakalim!

Ayla dedi ki...

Serpil nispet yapar gibi olmaz inşallah yedik ve elde açılan yufkayla yapılan böreğin tadı bence çok başka :)

deeptone dedi ki...

hihi hayat işte ha :) bahçedeki kar ne güzelmiş yaaaa :) hani börek tarifi amaaa :)

Ayla dedi ki...

Deeptone; kayınvalidemle birlikte yapacağım inşallah bir gün o zaman ekleyeceğim bloga.Çünkü gerçekten çok güzel oluyor..

deeptone dedi ki...

tımım :)

Mert dedi ki...

Endişe ve stres yoksa şikayet yok... :) Sevgiler... :)

Ayla dedi ki...

Kafa dergi sevgiler bizden :))

bilge dedi ki...

Çalışıp emekli olan bir anne olarak sizi çok iyi anlıyorum kızım ve oğlum çalışma hayatına atılmalarına rağmen biraz gecikseler elim devamlı telefonda...kayınvalidenizin ellerine sağlık...sevgiyle kalın..

Ayla dedi ki...

Bilge hanım hoş geldiniz öncelikle. Annem biz geç geldiğimizde telaşlanmış olurdu çok abartıyorsun derdik ablamla. O da bize anne olunca anlarsın derdi. Her annenin klasik lafı diye düşünürdüm. Meğersem değilmiş. Yaşadık, öğrendik ve hala öğreniyoruz.

Bazı şeyler gerçekten yaşanarak öğreniliyor.