Salı, Şubat 03, 2015

Yeşil kurdele

Okuma kurdelesi-23/01/2015

Bir yerlerden başlamam lazım yazmak için. Yoksa iyice kopacağım buralardan. Yılbaşından sonra her şeyin üst üste gelmesi de bahanem oldu yazmamak için. Eee bir de üstüne izin eklenince.. İzinde kafamda tasarladığım hiçbir şeyi ama hiçbir şeyi yapamadım yine yeni yer öylece kaldı. Ne diyeyim kısmet değilmiş.

Tontalağım yazmadığım bu zaman zarfında karnesini aldı. Diğerlerini saymazsak ilk karne. Nasıl da heyecanlandım anlatamam. Eray beyler her zaman ki gibi cool takıldı ortalıkta. Sanki her gün karne alıyormuş gibi. Çok önemsemiyor bu durumları. Galiba hayatı boyunca da böyle gidecek. Aslında şimdi yazarken düşündüm de  karne durumlarını bende önemsemiyorum artık, eskisi gibi değilim. Sadece ne bilim tanımlayamıyorum bu durumu heyecanımın sebebi galiba büyümesi...

Ödev yaparken de böyle bizim küçük bey. Daha iyi yazabiliyorken özensiz yazdığı bir akşam 'Eray'cım neden böyle gelişi güzel yazıyorsun biliyorum ki düzgün yazıyorsun lütfen düzgün yazar mısın dedim. O da bana
 
Annecim böyle şeyleri çok fazla kafana takıyorsun. Altı üstü bir ödev takma kafana. Hayatta önemli olan ödev değildir. 

dedi. Zınk diye kaldım tabi önce. Sonra kendi düşüncelerimi savundum. İnsanın yaptığı bir işi saygı göstererek yapması gibi, ödevlerin hayatın amacı değil aracı olduğu gibi... Yani kafa ütüleyen nasihatler mi diyelim, yaşanmışlıklar ve tecrübeler mi diyelim artık buna da sen karar ver blog..



Neyi yazmayı unutuyordum. Eraylar o gün okuma kurdelesini taktı. Hiç kimse ayrılmadan herkes tek tek sırayla taktı. Zaten Eray okuyordu da ne bilim kurdele beklemiyordum sürpriz oldu.

Bizim zamanımızda kurdele kırmızıydı. Her yerde böyle mi bilmiyorum Erayların okulunda erkekler yeşil ,kızlar pembe taktı. Sonra da karneler dağıtıldı. Not sistemi yok. Not yerine çok iyi yazılmış o kadar. Zaten karneler dağıtılmadan  bir hafta önce yapılan brifingte  detaylı bilgi verilmişti.

Sonra dört günlüğüne Samsun'a gittik. Eray'a sözüm vardı bir konuda. Sözümü tutmuş oldum şükür ki.. İzinde hiçbir şey yapamadım derken bunu atlamışım. Oğluma olan sözümü tuttum. Samsun gezisini de yazarım sonra..

 
 
İlkokul 1. sınıf karnesi : 23/01/2015



6 yorum:

Nil dedi ki...

Eray hayatı çözmüş :) Sen neyin peşindesin be Ayla . Sen çok yaşa Eray.

Bu arada karnemiz öğretmen yorumuna kadar aynıymış :D

Cebimdeki renkler dedi ki...

Eray her zaman sen derece cool ve hakikaten çözmüş kafasında bir sürü şeyi :) Helal olsun.
İlk karneniz hayırlı olsun ve başarıları daim olsun inşallah.

annesiningülü dedi ki...

nice başarılarını görmek dileğiyle, tebrikler :)

Ayla dedi ki...

Nilhan hiç bendeki de iş işte :)) Ama azcık hayatı ciddiye alsın isterdim. Çok rahat bir çocuk...

Ayla dedi ki...

Ülker'cim sağolasın..Çok şaşırtıyor bazen sözleriyle. Altı üstü bir ödev derken ki rahatlığını bir görsen. Kime çekti ki bu çocuk bilmem :))

Ayla dedi ki...

Bahar'cım amin inşallah.Başarılı ve mutlu çocuklar olurlar inşallah..