Salı, Nisan 22, 2014

Haftasonundan Havadisler

 
Okulda Ebru yaparken

Bazen düşünüyorum Tontalağı biz istediğimiz(çoğunlukla babası) için mi alıştırdık gezmelere yoksa hep dışarıda hep bir şeyler yapmak istediği için mi o mu alıştırdı bizi gezmelere. Belki de her ikisi de. Yine koşturmalı, bol planlı bir hafta sonunu geride bıraktık. Alıştım bu tempoya. Bazen ah vah etsem de hücrelerim yeniliyor, yaşadığımı hissediyorum...

Çalar saati kursaydık o vakide acırdı halimize çalmazdı yeminle. Tontalak bu acır mı halimize. Eee çocuğum da haklı haliyle geç kalkıp günümüzü mü öldürecek.O yüzden 06,50 de kalkmalı hadi herkes kalsın sabah oldu diye çığlık atmalı. Baba-oğul kalkmalı anne bir 40 dakika daha sefa yapmalı. Çok mu gördünüz ee aşk olsun size.

Kalktığım da baba-oğul derslere başlamıştı bile. Ders yapmak için en verimli saatler bizim için. Kahvaltı hazırlamadan önce nevresimler değişip makineye atılmalı, sonra kahvaltı hazırlamaya koyulmalı. Uzun uzun sofrada keyif yapılmalı. Ooo 11,00 geliyor saat yani tiyatro zamanı.

Göktürk belediyesinde her cumartesi-pazar saat 11,00 de ücretsiz çocuk oyunu oynar. Bu haftaki oyunun adı Soytarılar Okulu. Bana sormayın nasıldı diye tiyatroya baba-oğul takıldı, anne ise ev işleri ile. Büyük çocuk beğenmemiş oyunu, küçüğüm çok sevmiş. Küçüğüm eğlenmiş ya gerisi çok da önemli değil. Bisiklet arabanın bagajına atılmıştı tiyatro çıkışı okulun bahçesinde bir saat tur atıldı. Anne garibim ne yapsın. Toz alsın, evi süpürsün, banyoyu ciflesin, çamaşır assın..

Aaa bu arada telefonda gelsin, gelsin ki el ayak, program birbirine girsin. Arayan arkadaşım çocukları sinemaya götürelim desin. Tontalak da çok istediği için Rio'yu bu teklif geri çevrilemesin. 16,15 seansı için anlaşmaya varılsın.

Parktan dönen çocukların karnı doyurulsun anne işe, tontalak ders çalışmaya devam etsin. Hazırlanılsın sonra doğruca sinemaya. Tontalağım ve ben çok sevdik filmi ayrıntılar ise efenim çok sonra.

Pazar ise yine Tontalak geleneği bozmasın sabahın köründe ben kalktım siz de kalkın desin. Annenin hafta sonu için ayarladığı eğitim programına baba-oğul gidilsin. Merak edenler için yazıyorum. Sabancı Müzesinde çocuklar için ücretsiz eğitim programları oluyor. 2008 li çocuklar için 'Kumaş Tasarımcıları' adlı eğitim programı vardı bu hafta. (Eray geçen ay da Zafer Madalyonlarına katılmıştı) Çocuklar önce müzeyi geziyor sonra eğitime katılıyor, Eray orayı çok seviyor.

Müze çıkışı ise doğru köye. Ben bu hafta katılamadım onlara. Çünkü yapılacak dünya kadar iş vardı. Ütü, Kuaföre gitmek, terzide Eray'ın pantolon paçalarını yaptırtmak, çamaşır yıkamak, tekrar ev süpürmek vs vs vs .

Ay yoruldum yazmaktan hafta sonu bizden havadisler bu kadar.

Not: Bu yazıyı dün yayınlayacaktım bitmesine az kalmıştı fakat yayınlayamadım keyfim kaçmıştı. Otur şimdi Uluslararası Ekonomi Politik Açıdan AB'nin Geleceğini yaz ve Güvenlik Alanında Küreselleşen Belirsizlik makalesini irdele. Of nereden başlasam ya da hiç başlamasam

Hiç yorum yok: