Pazartesi, Nisan 14, 2014

Bir öğle tatili klasiği

 
 
Her öğle tatilimde yürüyüşe gidiyorum öyle tempolu bir yürüyüş değil bu. Mide dolu zaten istesem de tempolu yürüyemem. Benim ki bir nevi temiz hava almak, çevreyi keşfetmek,masa başında çalıştığım için ayaklarımı yazmak*
 
Park içinde çalışmanın en büyük avantajı bu galiba. Öğle tatillerinde o yüzden çok mutluyum.O 45 dakika tüm sorunları, sorumlulukları, kaygıları, lüzumsuz lafları askıya asıp yürümeye gidiyorum.
 
 
Not: Fotoğraf bu öğlenden.. 
 
* Ayaklarım yazılsın lafı anneannemindir. Biraz yürüyeyim de ayaklarım yazılsın der hep. Gerçekte böyle bir tabir var mı bilmiyorum, her söylediğinde hoşuma gider bende kullanmak istedim. 

4 yorum:

Atahan ile hayat dedi ki...

harika çok şanslısın ozaman ne güzel kıskandım valla :)

Ayla dedi ki...

Gerçekten iyi geliyor psikolojime Allah bozmasın diyelim:))

annesiningülü dedi ki...

imreniyorum bu öğle tatillerine :)

Ayla dedi ki...

Bende çok seviyorum Bahar hatta bu yorumu yazarken gözüm hep saatte. Öğle tatiline 10 dakika kaldı.