Pazartesi, Haziran 27, 2011

Çocukluk Andı- 1. gün

Çocukluk mesleği üyelerine katıldığım şu anda hayatımı, anne ve babamın hayatını zindan etmek için adayacağımı açıkça bildiriyor ve söz veriyorum.

Gaz ve diş sancıları bahanesiyle aileme uzun bir süre rahat vermeyeceğime, geceleri 3-5 bilemedin 15 kere kaldırarak işe uykusuz göndereceğime, yedikleri her lokmayı çiğnemeden yutturacağıma ,anne ve babamın hiçbir sözünü dinlemeyeceğime, sürekli kafama buyruk davranacağıma, , her konuda kriz çıkaracağıma, sinirlendiğim zaman her şeyi rastgele fırlatacağıma, dileğim şey yapılmadığı zaman sokak ortalarında kendimi yerlere atmak suretiyle ailemi rezil edeceğime, mantıklı hiçbir açıklamayı kabul etmeyeceğime ,eve gelen misafirleri geldiğine pişman edeceğime, yemek konusunda sürekli arıza çıkaracağıma, annemi çaresiz bırakacağıma ve ara sıra saçlarını yolduracağıma, ailemin hayatına kesinlikle saygı duymayacağıma ,baskı altında kalsam bile doğru bildiğim yolda yürümeye devam edeceğime açıkça, özgürce ve namusum üzerine and içerim.

Ben biliyorum doğmadan birkaç dakika önce çocuklar bir köşede bu andı içerek dünyaya geliyorlar. Yoksa farklı ailelerde benzer tabloların yaşanması mümkün değil:)He bu andı içmesine rağmen yerine getirmeyen uslu uslu çocuklar yok mu? Var elbet .Her meslek grubunda çıkar böyle istisnalar.

Haftasonu öyle şeyler yaptı ki bana neyse fazla ayrıntıya girmeyeceğim bu andı yazdım rahatladım zati. Varsa anda eklemek istedikleriniz çekinmeyin buyrun sizde ekleyin birkaç maddecik.

He tatil mi nasıl geçti. Aslında iyiydi. Tontalak ile bu kadarını bile beklemiyorduk çok gezdik ben çok mutlu oldum. Efes kesinlikle doğru bir seçimdi bizim için. Erol’la tatil anlayışımız bir. Biz deniz kenarında bir hafta oturup güneşlenmeyi sevmeyiz, tatil de dere tepe düz gidip yorulmalıyız.Düşündük öyle bir yer olmalı ki hem gezebilmeliyiz hem de öğleden sonra otele gelip tontalak havuza-denize girip oynayabilmeli. Selçuk bunun için biçilmiş kaftandı ve iyi ki de gitmişsiz.

Cumartesi gece çıktık yola, çok rahat bir yolculuk geçirdik hatta fazlasıyla rahattı. Erol bey blogumu okumuş hiçbir hizmet beklemedi benden:) Yalvardım adeta kocacığım kocağım kocağım İzmit’e geldik hala benden bir şey istemedin dedim. Yok istemiyorum dedi. Bak çok güzel dolmalar var .I ıhhhh.. Ayyy poğaçalarda var .I ıhhhh. Ay darılmış galiba:) Neyse benim de canıma minnet bol bol hayal kurup dışarıyı seyrettim. O koca sepette otele girdik mi elimde patladı resmen yaptıklarım. Zırt pırt mola veriyoruz 8 saatlik yol oluyor 10 saatlik diye yazmıştım ya hani dönüş yolunda 400 km hiç mola vermedi mesela. Adam resmen intikam aldı benden, bir ara bağırdım wc gitmem gerek, altıma yapacağım diye ya neyse.

İlk defa feribota(19/06/2011) bindi tontalak bir tek onun fotoğrafını çekemedik.Çünkü makinenin şarjı hiç yoktu :( Çok sevdi çok. Anne memiye(gemi) binelim dedi durdu yol boyu.İzmir de kahvaltı molası verdik. Hiç bilmiyoruz Erol navigasyonu Karşıyakaya ayarladı oraya gittik rastgele bir kafe seçtik .Hisarönü.Oranın çalışanı Erayla o kadar çok ilgilendi ki rahat rahat kahvaltı ettik:)

Erol Urla'yı çok merak ediyordu yolumuza çok ters olmasına rağmen bir Urla'ya gittik gezindik klasiğimiz oldu yani Eray'ın klasiği oldu Urla denizine taş atıp otelimize gittik. Otele girişimiz 15,00 olduğu için programa ertesi gün başlarız dedik havuz-şezlong-kahve üçlüsüne bodoslama daldık:)

Anlatacağım çok şey var.Diğer günler çok gezdik çok. Allah razı olsun babamızdan o taşıdı Eray'ı ,onun için biraz zor oldu:( Efes antik kenti, şirince köyü, müzeler.....Şimdilik giriş olsun bu yazı.Vakit buldukça anlatacağım dağ gibi iş var malesef:)

Ha birde fotoğraf çekmeyi bilmeyi çok istedim bu sene. Hem Trabzon gezisinde hem de Efes de içim eridi resmen.Planlarım arasında kursa gitmek de var ama malesef biraz zamanı var:(

Geçen gün İstatistiklerime bakarken aranan kelimelerde 'oyuncakları fırlatmaması için ne yapmalıyım ' gibi birşeyler yazılmış benim blog çıkmış karşısına.Buradan arama yapan arkadaşa sesleniyorum hiçbişey yapamazsın bacım hiçbirşey yapamazsın. Kelin merhemi olsa önce......haftasonu kafama bir uçak bir, koca kamyon kasası yedim, valla annanesi gibi nokta atışı yapıyor bizim tontalak.

annesiningülü dedi ki...

sizin tontalağı yemek lazım :D ah bizim anlayışta aynı geze geze tatili bitirmek eve pestil gibi dönmek :D bu arada hoşgelmişsinizzz :D

Ayla dedi ki...

Bahar çok teşekkür ederim:))Herzaman yatıp dinlendirebilirim vücudumu yani tontalak izin verdiği ölçüde:)Önemli olan ruhu dinlendirmek benım de ruhuma yeni yerler görmek iyi geliyor.Kesinlikle doğru kelime bu Pestil gibi gelmek..

hypo dedi ki...

şu navigasyon cihazını sanırım karşıyakalılar bulmuş ve programlamış!
göztepe taraflarını sanırım koymamışlar!

Cüneyt:))

Ben daha çok şunu düşündüm.Erol senin blogu okudu belki.Karşıyakanın kızları güzel yazmıssın ya acaba mı dedim, ondan mı oraya gitti dedim, neden karşıyaka dedim:))Neyse fazla düşünmemek lazım bu konuları.İnşallah başka sefere Göztepeyi ayarlar erol beyler:)

hypo dedi ki...

ha ha ha süperdi bu:)
çok akıllıca bir cevap.
Erol'a selamlar:)
bir gün tek başına gelsin.
özdere ve Göztepe yaparız biz onla:)

abide dedi ki...

Hoş geldiniz aylacım.Cesaretinden dolayı seni tebrik ediyorum.Ben betülle birlikte tatile çıkmayı düşünemiyorum çünkü benim için tatil olmaz.Birde erayın sandaletlerini çok beğendim nerden aldın?

Ayla dedi ki...

Cüneyt:) pışık hatta yok canım senin bu hain planlarını öğrendikten sonra ben sizi hiç yanyan getirir miyim.Kabul edeceksen Erol ben ve tontalağım ile geliriz hayatta tek göndermem çok beklersin:)))

Abide hoşbulduk.Cesaretli değilim inan bana sadece karı koca balık hafızalıyızdır biz. Tatile gidince bir daha tontalak ile yola çıkarsak diye söze başlarız nerseyde yeminler ederiz,sonra ertesi gün acaba nereye gitsek diye plan yaparız:))) Çok fena balık hafızalıyız

Şimdi ilk resimdekini soruyorsan geçen sene aldık inan bende hatırlamıyorum denizde giysin diye aldık, son fotoğraftakini soruyorsan ceyodan aldık:))

Ayla dedi ki...

Abide ilk fotoğpraftakini ise YKM den almışız hiç hatırlamıyorum valla Erol'a sordum:))

ASLI dedi ki...

Yaa bu and ne dogru.Gercekten olabilir mi ?:)
Hee bir de tontalagin önünde ki patatesler cok güzel görünüyor canim cekti :))

Nil dedi ki...

hoşgeldin sefalar getirdin aylacım. lakin enişte vallahi intikam almış. okumuş kesin . içine oturmuş baksana:)

sizin tatillerinize bayılıyorum. bizimki sırf tembellikten ibaret. ye iç yat yüz. okka :)

Ayla dedi ki...

Aslı bence bizden gerçekleri saklıyorlar. Hipokrat yeminine benzer bir benim içip dünyaya geliyorlar yani en azından çaresiz kaldığımda kendimi beceriksiz hissettiğimde bu düşüncenin arkasına saklanmak ne bilim beni rahatlatıyor:)))

Arkadaşım istediğin patates olsun ben kendi ellerimle yaparım:))

Hoşbulduk Nilhannn hiç sorma intikam soğuk yenen yemekmiş diye boşuna dememişler. Adam okuyunca bir ses etmedi ama yollarda bana yapacağını yaptı sessiz protesto anlayacağın:))

İşte herkes farklı bende vücudumu haftasonuda dinlendirebilirim diyorum mesela gezmeliyim yorulmalıyım sandaletlerim toz toprak olmalı,dilim damağımı yapışmalı kısaca baharın dediği gibi pestilim çıkmalı:))