Cuma, Mayıs 25, 2012

Küller Şehri-Camlar Şehri


İlk kitapta sıkıldığımı söylemiştim evet doğruydu bu bir soru işareti yüzünden sadece Ölümcül Oyuncakların  ikinci kitabı ile devam ettim.Yani Küller şehri.Her ne kadar Jace ve Clary’in kardeş olma fikri midemi bulandırsa da artık olaylar daha heyecanlı bir hale geldi.Aradığım sorunun cevabını tahmin etsem de serinin ikinci kitabında da bu cevap yoktu.Olmadığı gibi soru işaretlerine işaretler eklendi.Artık cevaplardan emin olma mecbriyetinde değil de seriyi sevmeye başladığım için devam ettim.

Küller Şehri biter bitmez Camlar şehrini elime aldım.En çok bu kitabı sevdim.Kurgu burada daha güzeldi.
Sevmek yok etmektir diyen Jace sevginin insanın güçlendirdiği anladı:)Yine karakterlere çok alıştım o kadar alıştım ki iblis efendilerine bile ayy canım demeyi ihmal etmedim,yatak odasının kapısını bile kilitlemedim:)

Küller Şehri                                        
Yazar :Cassandra Clare                    
Çevirmen:Selim Yeniçeri                     
Sayfa:525

Camlar Şehri
Yazar :Cassandra Clare
Çevirmen:Selim Yeniçeri
Sayfa:624

9 yorum:

Unknown dedi ki...

yaaaaaaaaaaaa benbeğenmediğini umarak geldim ititraf ediyorum.çünkü bari bu kitaba okumak için yetişme cabam olmayacaktı:)ama yine yetişememnin verdiği sinir olma,kızgınlık bünyeye sahip olmadan ben kaçıyorum.
Bence kitabın kapağı hiç güzel değil, okunmamalı:))

Yunkabu dedi ki...

güzeeeeel :)

Ayla dedi ki...

Ballı lokmam :))

Ayla dedi ki...

Sezobigo serinin birinci kitabını hiç beğenmedim ikincisi sardı üçüncüsünü elimden bırakamadım:))Kitap kapaklarını gelirsek kapakların hiçbirinin ben gerçekten beğenmedim hatta iğrenç ötesi:))

Ayla dedi ki...

Fulya sen biliyorsun tabii 4.merak uyandırdı bakalım neler olacak:))

Nil dedi ki...

görsel bende kitap kapağından çok bilgisayar oyununun cd kapağını çağrıştırdı :D
ben c.tesi bir kitabı daha bitirdim. Ayşe Kulin in. ama beğenmedim. onçün yazmayacağım.

Ayla dedi ki...

Nilhan serinin kitap kapaklarının dördüde birbirinden iğrenç:))bende hiç sevmedim.Bu arada bence yazmalısın insanların bir fikri olur almaz mesela...Ben beğenmediklerimi de yazacağım.

didem dedi ki...

Ne kadar kalin kitaplar. Sende hizli okuyanlardan misin?

Ayla dedi ki...

Didem evet her akşam okurum epey bir müddet...