Çarşamba, Haziran 11, 2014

Emirci


Bu aralar harcama yapmamıza fena halde takmış durumda.

-Annecim bu reklamlar neden var biliyor musun?
-Neden var
-İlla alsınlar diye. İlla aldıracaklar ki kendileri zengin olacak bizler ise fakir olacağız
-Eee ne yapmak lazım o zaman
-Bence bu reklamlara bakıp almamalıyız kendimiz istiyorsak eğer almalıyız. (ihtiyacımız var ise demek istiyor bence)

-Okul, yaz okulu, yüzme okulu, şu okulu, bu okulu.. annecim neden paranızı boşa harcıyorsunuz.


Bu aralar huysuz lafına fena halde takmış durumda.Otobüste bir abiyle sohbet ediyor laf nasıl geldiyse bana geldi.

-Benim annem biraz huysuzdur abicim.

Erdem ile arabada çok şımarıklık yapınca Erdem'in babası kızdığında;

-Erdem çok huysuz bir ailen varmış senin.

Teyzesi ile sohbet ederken anneannen mi huysuz Eray diye sorduğunda;

-Huysuz olan annem teyzecim, anneannem emirci. Şunu yap, bunu yap, şunu yap, bunu yap...


 Bugün boynum,sağ omzum fena halde tutulmuş durumda. Diyalogların sonunu getiremeyeceğim. Bugün işyerinde zaman geçmez bana.

3 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

aylacım geçmiş olsun kuzum.. boyun ağrısı çok sinir bozucudur.. en kısa zamanda geçer inşallah..
eraya gelince ben o dilleri yerim.. kızım ne yediriyon, ne içiriyon sen buna.. maşallah kuzuma..

ayak izleri-sevgi dedi ki...

aylacım öncelikle geçmiş olsun.. boyun ağrısı çok sinir bozucudur..en kısa zamanda geçer inşallah..
eraya gelince ben o çok bilmiş dilleri yerim. kızım ne yediriyon ne içiriyon sen bu çocuğa.. maşallah..

Ayla dedi ki...

Sevgi bu aralar kurduğu cümlelerle bizi de şaşırtıyor. Her geçen gün farklı kelimeler öğreniyor kelime hazinesi bu yıl hızla arttı.

Sorma çok uyuz bir durum başımı sağa çeviremiyorum öyle ağrıyor. Bugün hiç keyfim yok:(